واردات یک اتوکلاو دندانپزشکی ایتالیایی

یک اتوکلاو دندانپزشکی ایتالیایی از بهترین و کاربردی ترین مدل های موجود در بازار می باشد. واردات اتوکلاو دندانپزشکی ایتالیایی توسط نمایندگی های مجاز و عرضه آن با قیمت های مناسب صورت می پذیرد.

مشخصات یک اتوکلاو دندانپزشکی ایتالیایی

اتوکلاو یک وسیله مهم در دندانپزشکی ها می باشد که وجود آن بسیار ضروری است.
در بازار نمونه ‌های بسیار مختلفی از اتوکلاوهای وارداتی وجود دارد که اتوکلاو دندانپزشکی ایتالیایی یکی از مارک های بسیار معتبر و باکیفیت می باشد.
اتوکلاو دندانپزشکی ایتالیایی برند تکنوگاز از بهترین و باکیفیت ترین دستگاه های موجود در ایران و جهان می باشد که در کلاس بی تولید می شود.
یک اتوکلاو دندانپزشکی ایتالیایی برند تکنوگاز دارای مشخصات خاصی می باشد که آن را از سایر مدل ها متمایز کرده است از جمله:

  • این دستگاه دارای چرخه های متفاوتی می باشد که هدف آن ها استریل کامل تجهیزات دندانپزشکی می باشد.
  • این دستگاه دارای مصرف کم انرژی می باشد و از لحاظ صرفه جویی اقتصادی و میزان آلودگی برای محیط زیست مناسب است.
  • این دستگاه دارای برنامه تنظیم خودکار فشار و تستر سختی آب می باشد تا به طور خودکار بتواند تمام تنظیمات را انجام دهد.
  • همچنین به دلیل وجود سیستم خاصی که بر روی این دستگاه وجود دارد می توان توسط کامپیوتر شخصی مدام این دستگاه را به روز کرده تا از ویژگی‌های خاص آن استفاده کامل را ببرید.
  • این دستگاه دارای دو مخزن یکی برای آب تمیز و دیگری برای آب فاضلاب می باشد.
  • همچنین دارای قفل سه مرحله ای می باشد که این قفل موجب ایمنی بیشتر دستگاه می شود.
  • وجود قفل مکانیکی الکترونیکی بر روی دستگاه باعث می‌ شود که با اطمینان خاطر از این دستگاه استفاده کنید؛ زیرا در حین کار به هیچ عنوان نباید درب دستگاه باز شود.

یک اتوکلاو دندانپزشکی

نحوه کار با اتوکلاو دندانپزشکی چگونه است؟

دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی وظیفه از بین بردن تمامی مواد عفونی آلوده غیر عفونی و عوامل بیولوژیک و همچنین بقایای نمونه ‌های محیط کشت و پاتوژن های رشد کرده سلول های انسانی، حیوانی و گیاهی را به عهده دارد.
از دستگاه ‌های اتوکلاو در جهت سترون سازی تمامی ابزارها و لوازم مورد استفاده در مراکز درمانی، بهداشتی و همچنین محیط های مواد غذایی استفاده می شود.
نحوه کار با اتوکلاو دندانپزشکی اهمیت زیادی پیدا می کند؛ زیرا نتیجه آن تاثیر مستقیم بر سلامت افراد دارد.
در این بخش قصد بررسی بیشتر نحوه کار با دستگاه اتوکلاو را داریم به این صورت که:

  • اتصال به برق
    در اکثر مواقع دستگاه های اتوکلاو با استفاده از برق شهری روشن می ‌شوند، برق شهری با ۲۲۰ ولت و فرکانس ۵۰ هرتز مناسب ‌ترین جریان است که بدون نوسان می توان از آن استفاده نمود. برای محافظت از تغییرات ولتاژ بهتر است از یک ترانسفورماتور باکیفیت بالا استفاده کرد.
  • باز و بسته کردن درب اتوکلاو
    با توجه به تفاوت در ظرفیت های مختلف دستگاه های اتوکلاو، تعداد فلکه های این دستگاه ها با یکدیگر تغییر می کند؛ پس با توجه به تمامی نکات باید اقدام به باز کردن درب اتوکلاو نمایید و به هیچ عنوان در حین روشن بودن دستگاه تلاشی برای باز کردن درب ننمایید.
  • آبگیری دستگاه اتوکلاو
    حتماً قسمت محفظه آب دستگاه را تا لبه ماکزیمم آن پر کنید؛ زیرا در صورت نبود آب به میزان کافی بر روی صفحه نمایشگر مشخص می گردد و دستگاه روشن نمی شود.
  • تنظیمات مناسب دستگاه اتوکلاو
    بر روی نمایشگری که در دستگاه اتوکلاو نصب است می توان تمامی عملکردهای دستگاه از جمله دما، مدت زمان، میزان فشار و مواردی از این قبیل را مشاهده کرده و تنظیمات مناسب را اعمال کرد، توجه داشته باشید که در شرایط نرمال مناسب ترین مدت زمان جهت استریل حدود ۳۰ دقیقه است.
  • پایان کار دستگاه
    پس از گذشت مدت زمان مشخص شده عمل استریل به پایان می ‌رسد که در دستگاه‌ های دیجیتال با یک بوق هشدار اعلام می کند. در این شرایط نباید به شکل مستقیم در دستگاه باز شود، بلکه ابتدا شیرفلکه بخار آن را باز کرده و پس از گذشت مدت زمان مناسب و خروج کامل بخار و کم شدن درجه فشار می ‌توانید درب دستگاه را باز کرده و لوازم را بیرون بیاورید.

یک اتوکلاو دندانپزشکی

فروش اتوکلاو دندانپزشکی از وارد کننده اصلی

اتوکلاوهای دندانپزشکی در مدل ها و نمونه های گوناگونی از لحاظ اندازه و مارک تولید شده وجود دارد.
فروش اتوکلاو دندانپزشکی از وارد کننده اصلی به دلیل اطمینان از کیفیت بالای آن و قیمت مناسبی که عرضه می شود می تواند تمامی انتظار مشتریان را از لحاظ کیفیت و قیمت برآورده بسازد.
معمولاً وارد کنندگان دستگاه های اتوکلاو دندانپزشکی دارای نمایندگی های معتبر و مجاز برای ارائه محصولات خود می باشند همچنین ممکن است که محصولات خود را در شهرهای مختلف عرضه کنند.
فروش توسط نمایندگی های مجاز و معتبر این امکان را به خریداران می دهد تا با خیال راحت از کیفیت بالای محصولات به همراه ضمانت نامه و امکان خدمات پس از فروش این محصول را خرید نمایید.
فروش مستقیم این محصولات توسط وارد کننده باعث می شود که در حین فروش کارشناسان و مشاوران مجرب و زبده تمامی شرایط کار با دستگاه را به خریدار آموزش دهند و آنها را برای انتخاب بهترین نمونه از لحاظ اندازه و کارایی دستگاه راهنمایی کنند.

عوامل موثر در خرید اتوکلاو دندانپزشکی ایتالیایی

در حال حاضر انواع مختلفی از دستگاه‌های اتوکلاو در بازار وجود دارد که ممکن است برای خریداران برخی دغدغه ها و چالش های فکری را برای انتخاب نوع مناسب دستگاه اتوکلاو به وجود بیاورد.
با توجه به ماهیت ابزارهای دندان پزشکی که برخی از آنها دارای حفره و سوراخ هستند باید حتماً از اتوکلاو دندانپزشکی کلاس b استفاده کرد تا به آسانی بتواند تمامی مراحل استریل را انجام دهد.
نکات مهمی وجود دارد که می ‌تواند در انتخاب دستگاه اتوکلاو تاثیر گذار باشد، در این بخش قصد داریم به عوامل موثر در خرید اتوکلاو دندانپزشکی ایتالیایی بپردازیم:

  • اندازه و سایز اتوکلاو با توجه به اندازه ابزارها و حجم کاری مرکز دندانپزشکی مشخص می گردد.
  • استاندارد و کیفیت دستگاه اتوکلاو را مطابق سیکل های کاری دستگاه اتوکلاو مشخص می کنند.
  • توجه به کیفیت قطعات موجود در دستگاه اتوکلاو به ویژه قطعاتی مانند شیرهای برقی، شلنگ ها که باید از بالاترین سطح کیفیت برخوردار باشند.
  • درب دستگاه اتوکلاو باید حتماً طی دو مرحله باز و بسته شود تا در صورت روشن بودن دستگاه به هیچ عنوان باز نگردد.
  • داشتن شیر تخلیه اضطراری کمک می ‌کند تا در صورت بالا رفتن فشار بیش از حد درون چمبر بتوان اضافه فشار را خارج کرد و از خطر انفجار جلوگیری نمود.
  • قیمت دستگاه اتوکلاو نیز جزء عوامل مهم در هنگام خرید است، با توجه به کیفیت و نوع مرکز عرضه و فروش مشخص می گردد.

یک اتوکلاو دندانپزشکی

 

قیمت اتوکلاو دندانپزشکی تکنوگاز در مرجع فروش آنلاین

اتوکلاو دندانپزشکی تکنوگاز به دلیل کاربرد بسیار خوبی که دارد در بین مصرف کنندگان یک دستگاه پر طرفدار می باشد.
معمولاً وارد کنندگان دستگاه اتوکلاو این محصول را به روش های مختلفی از جمله فروش در سایت های معتبر به صورت آنلاین انجام می دهند.

با فروش در سایت های معتبر به صورت آنلاین این امکان وجود دارد که این محصولات را با قیمت مناسب تری نسبت به دیگر مراکز به فروش برسانند. زیرا هزینه های سایت ها نسبت به نمایندگی ها کمتر می باشد و فروش به صورت مستقیم در مرجع آنلاین موجب می ‌شود که این محصولات را با قیمت کمتری عرضه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما