فروش دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی استاندارد

فروش دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی استاندارد به صورت اینترنتی با مقرون به صرفه ترین قیمت صورت می گیرد، شما هم اکنون بدون کوچکترین مشکلی امکان ثبت سفارش و خرید از ما را دارید.

کلینیک های دندانپزشکی به کدام مدل اتوکلاو نیاز دارند؟

همانطور که مستحضر هستید؛ اتوکلاوها دستگاه های می باشند که برای عمل سترون سازی بکار می روند.
و می دانید که؛ عمل سترون سازی فرآیندی هست که برای جلوگیری از عفونت ضرورت دارد. و تنها با این کار هست که میکروارگانیسم ها و اسپورهایی را که احتمالاً در یک شی هستند، حذف کرد.
لازم به ذکر است که؛ ابزارهای دندانپزشکی مانند فورسپس و قیچی با خون و غشاهای مخاطی در تماس هستند. این ابزارها همیشه مورد استفاده قرار می گیرند. پس لازم هست که حتماً برای هر مرتبه استریل گردند.
همانطور که متوجه شدید اتوکلاو وظیفه عمل استریل کردن یا سترون سازی در دندانپزشکی ها را بر عهده دارد.
امروزه انواع مختلفی از اتوکلاو ها وجود دارند که با توجه به نوع و قابلیت سترون سازی رتبه بندی می شوند، که متداول ترین انواع آن عبارت‌اند از: اتوکلاو کلاس N، اتوکلاو های کلاس S و اتوکلاو کلاس B.
در بین موارد نام برده شده اتوکلاوهای کلاس B بیشتر از بقیه برای کلنیک دندانپزشکی مناسب هستند.
در واقع این نوع اتوکلاوها، با استفاده از پمپ خلأ، هوای درون حفاظ خارج کرده که با این عمل اتوکلاو فشار منفی ایجاد می شود و بخار را مجبور به ورود می کند.
همچنین اتوکلاوهای کلاس B، می توانند ابزارهای متخلخل با سوراخ های کور (توربین، در برابر زاویه) و بارهای نساجی را استریل کنند.
بنابراین می توان نتیجه گرفت این کلاس اتوکلاو، اتوکلاو هایی هستند که مطابق با استاندارد ۱۳۰۶۰ اروپایی برای یک کلینیک دندانپزشکی معرفی شده اند.
همانطور که گفته شد برای کلینیک دندانپزشکی به اتوکلاو کلاس B نیاز هست.
این نوع اتوکلاو به دندانپزشک امکان می دهد ابزارهایی مانند توربین یا زاویه های ضد انعطاف پذیر را استریل کند.

فروش دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی

۴ نکته مهم قبل از خرید اتوکلاو دندانپزشکی مناسب برای مطب

همانطور که متوجه شدید مناسب ترین نوع اتوکلاو برای دندانپزشکی ها اتوکلاو های کلاس B می باشند، اما برای خرید یک اتوکلاو فقط فهمیدن این نکته لازم نیست بلکه هنگام انتخاب یک مدل اتوکلاو، نیاز است نکات دیگری را نیز در نظر گرفت، که این نکات عبارتند از:

  1. ظرفیت اتوکلاو
  2. قیمت اتوکلاو
  3. خدمات پس از فروش اتوکلاو
  4. انتخاب مرکز مناسب برای خرید اتوکلاو

اتوکلاو های کلاس B با ظرفیت های مختلف تولید می شوند. ظرفیت این نوع اتوکلاو از ۸ لیتر تا ۲۴ لیتر متغیر است. هرچه اتوکلاو ظرفیت بیشتری داشته باشد، در هر چرخه می توان از ابزار بیشتری استفاده كرد. بنابراین انرژی فراوانی در هر چرخه سترون سازی مصرف می كند.
قیمت اتوکلاو نیز متناسب با ظرفیت آن می باشد. بنابراین، باید ظرفیت آن را متناسب با نیازهای خود تهیه کرد.
زیرا منطقی نمی باشد که یک اتوکلاو با ظرفیتی بسیار زیادتر از آنچه مورد نیاز هست خرید کرد. این موجب می شود در هزینه خرید و استفاده مداوم صرفه جویی گردد.
از آنجایی که اتوکلاوها دستگاه هایی هستند که نیاز مبرم به سرویس دهی منظم دارند، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب از ضروریات دستگاه اتوکلاو هنگام خرید می باشد.
پس لازم هست که قبل از اقدام به خرید حتما راجع به این موضوع دقت کافی به خرج داده و دستگاهی با گارانتی معتبر و با خدمات پس از فروش قابل دست رسی، خرید کرد.
همانطور که گفتیم یکی دیگر از موارد لازم هنگام خرید، دستگاه اتوکلاو خرید از مراکز فروش دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی معتبر و مورد تایید وزارت بهداشت هست.

دستگاه اتوکلاو با سلامت جامعه در ارتباط است، لذا انتخاب مرکز فروش دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی در خرید دستگاه با کیفیت و استاندارد نقش بسزایی خواهد داشت.

فروش اتوکلاو دندانپزشکی مارک معتبر بصورت آنلاین

امروزه با رونق گرفتن فضای کسب و کارهای اینترنتی، بسیاری از کسب و کارها نیز برای خدمات رسانی بهتر و فروش بهتر کالاهای خود به این فضا روی آورده اند.
به همین سبب مرکز فروش دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی ما نیز جهت دسترسی راحت عزیزان دندانپزشک اقدام به عرضه انواع اتوکلاو، مخصوصا اتوکلاو مدل رومیزی به صورت آنلاین کرده است.

لازم به ذکر است که قیمت اتوکلاو دندانپزشکی عرضه شده در این سایت فروش آنلاین از نظر اقتصادی نسبت به خرید حضوری بسیار مقرون به صرفه تر می باشد.

تماس با ما