نمایندگی اتوکلاو دندانپزشکی یوروندا | زنیس طب

نمایندگی اتوکلاو دندانپزشکی یوروندا فروشگاه زنیس طب می باشد که این دستگاه را بدون واسطه به فروش می رساند. جهت خرید مقرون به صرفه ترین قیمت اتوکلاو، می توانید همین حالا سفارش خود را از طریق این مرکز فروش ثبت نمایید.

همه چیز درباره انواع اتوکلاو دندانپزشکی و ضرورت آن

اتوکلاوها به عنوان مهم ترین دستگاه ها و تجهیزات پزشکی شناخته می شوند که در تمامی مراکز درمانی و آزمایشگاهی کاربرد دارند. دستگاه های اتوکلاو به طور کلی به جهت استریل کردن، ضدعفونی کردن و میکروب زدایی تمامی انواع تجهیزات پزشکی ساخته شده اند.
اتوکلاوها را می توان به طور کلی بر اساس کارکرد و استفاده ای که دارند به 3 نوع تقسیم نمود، انواع اتوکلاوها عبارتند از:

  • اتوکلاو کلاس n
  • اتوکلاو کلاس b
  • اتوکلاو کلاس s

اتوکلاو کلاس b همان دستگاهی است که بیش ترین استفاده را در مطب ها و کلینیک های دندانپزشکی برای یک دندانپزشک دارد.
همانطور که می دانید ابزار و وسایل دندانپزشکی از لحاظ سایز و شکل ظاهری دارای شکاف ها، سوراخ ها و خمیدگی های زیادی بوده و با دیگر ابزار پزشکی متفاوت هستند، به همین علت استریلیزاسیون آن ها بسیار سخت و دشوار می باشد.
از مهم ترین دلایلی که ضرورت استفاده از اتوکلاو دندانپزشکی را ایجاد می کند به دارا بودن پمپ وکیوم قوی می توان اشاره نمود که با قابلیت ایجاد خلاء فرآیند استریل سازی و ضدعفونی ابزارآلات دندانپزشکی را به بهترین شکل ممکن انجام خواهد داد.
شایان ذکر است که اتوکلاوهای کلاس b، نه تنها در حوزه دندانپزشکی بلکه در اتاق های عمل، کلینیک های تخصصی زنان و زایمان و ارتوپدی ها نیز کاربردهای ویژه ای دارند.

نمایندگی اتوکلاو دندانپزشکی یوروندا

چرا اتوکلاو یوروندا بخرم؟

همانطور که متوجه شدید دستگاه های میکروب زدا، به طور کلی دستگاه هایی بسیار حیاتی و پرکاربردند که وجود آن ها در هر مرکز درمانی مانند مطب و بیمارستان واجب است.
اتوکلاو دندانپزشکی یوروندا یکی از بهترین نمونه های این دستگاه موجود در بازار بوده که طرفداران بسیاری دارد و به شدت نیز پرفروش می باشد.
محصولات یوروندا ساخت کشور ایتالیا هستند که در کارخانجات معتبر این کشور توسط افراد مطمئن و متخصص، به کمک ماشین آلات بروز و جدید دنیا تولید می شوند. از آن جایی که دستگاه های اتوکلاو بسیار مهم و حیاتی هستند پس قیمت نسبتا بالایی نیز دارند.
اما بهتر است بدانید که برند یوروندا با وجود وارداتی بودن و کیفیت منحصر به فردی که دارد، از قیمت بسیار مناسب و اقتصادی برخوردار خواهد بود، این موضوع اصلی ترین دلیل برای خرید اتوکلاوهای یوروندا به شمار می رود.
در ادامه معتبرترین نمایندگی اتوکلاو دندانپزشکی یوروندا در ایران به شما معرفی گشته تا اگر قصد خرید دارید، از این طریق اقدام نمایید.

نمایندگی اتوکلاو دندانپزشکی یوروندا

نمایندگی اتوکلاو دندانپزشکی یوروندا در ایران

در این نمایندگی فروش رسمی که بزرگترین نمایندگی فروش در سطح ایران است، تمامی انواع اتوکلاوها با مارک های معتبر و در حجم های مختلف موجود می باشند که به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه به فروش می رسند.
از این رو شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید اتوکلاو یوروندا به عنوان بهترین و با کیفیت ترین دستگاه استریلیزاسیون موجود در بازار ایران با مقرون به صرفه ترین قیمت روز، تنها از طریق این فروشگاه اقدام کنید.

برای خرید یک دستگاه اتوکلاو خارجی وارداتی، با کیفیت عالی می توانید از طریق راه های ارتباطی با این نمایندگی فروش در ارتباط باشید و به راحتی سفارش غیر حضوری خود را ثبت نمایید.

تماس با ما
با ما تماس بگیرید