مرجع فروش اتوکلاو کلاس b رومیزی

مرجع فروش اتوکلاو کلاس b رومیزی معتبرترین مارک های این محصول را با قیمت عالی همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.
از تجهیزات پرکاربرد و مهم در حوزه پزشکی می توان به دستگاه اتوکلاو اشاره کرد که برای استریل کردن وسایل مختلف استفاده می شود.
این دستگاه از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش برای استریل بشمار می آید و از محبوبیت زیادی برخوردار است.
دستگاه اتوکلاو در دمای بالاتر از 100 درجه سانتی گراد آب را به بخار تبیدیل کرده و بدین ترتیب عمل استریل سازی را انجام می دهد. در طی پروسه استریل، نه تنها ویروس ها را نابود می کند بلکه در دمای بالا سبب از بین رفتن باکتری ها نیز می شود.
این دستگاه دارای امکانات پیشرفته و ویژگی هایی است که سبب شده گوی سبقت را از دیگر دستگاه های اتوکلاو ربوده و بعنوان اتوکلاو برتر شناخته شود. از اینرو فروش اتوکلاو کلاس b مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است.
در بازار تجهیزات پزشکی انواع مختلفی از مدل های اتوکلاو وجود دارد که دارای ابعاد مختلفی بوده و همگی استوانه ای شکل هستند.
اتوکلاوهای رومیزی از جمله اتوکلاوهای با ابعاد کوچک هستند که مدل های مختلفی دارد. از جمله آنها می توان نوع دیجیتالی، تنظیم کننده فشار و دما، تنظیم کننده مدت زمان و حجم 25 لیتری را نام برد.

مشخصات و طرز کار اتوکلاو کلاس b رومیزی

از عمده نیازهای حوزه پزشکی و آزمایشگاهی استریلیزاسیون و ضدعفونی است که توسط ابزارها و تجهیزات مختلف صورت می گیرد.
دستگاه اتوکلاو کلاس b که یکی از این ابزارهاست برای نیل به این منظور باید ویژگی و مشخصات منحصر بفردی داشته باشد تا بتواند انتظارات را برآورده کند.
از مشخصات عمده اتوکلاو کلاس b می توان موارد زیر را بیان کرد:

  • طراحی زیبا
  • صفحه نمایش لمسی
  • پرینتر حرارتی برای چاپ گزارش عملکرد استریل
  • سیستم کالیبراسیون فشار و دما
  • سیستم هشدار
  • سیستم ارزیابی
  • سیستم خنک کننده
  • سیستم قفل درب مکانیکی
  • کنترلر فشار
  • شیر اطمینان
  • حجم های مختلف 18 – 22 – 50 – 75 – 100 – 130 – 300 لیتری

همچنین این دستگاه دارای 4 سیکل کاری است و بر حسب نیاز و نوع تجهیزات یکی از 4 سیکل مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش اتوکلاو کلاس b

مرجع فروش اتوکلاو کلاس b در بازار آنلاین

همواره با گسترش صنعت و محصولات، خرید با مشکلات زیادی توأمان بوده و از دغدغه خریداران محسوب می شود. این مرکز به عنوان مرجع فروش اتوکلاو کلاس b در بازار آنلاین محیطی را فراهم آورده تا این دستگاه با امکانات نوین در بستری امن و کارآمد در دسترس کاربران قرار بگیرد.
همچنین به شما کمک می کند تا با انتخابی دقیق خریدی متناسب با بودجه خود انجام داده و کیفیتی خوب را با قیمت مناسب سفارش داده و بهترین گزینه برای انتخاب را خریداری کنید.
این مرکز با دسترسی به سازندگان و تولید کنندگان این محصول قادر است قیمت عالی و کاملا رقابتی را به مشتریان عزیز ارائه کرده و شما را از یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش بهره مند سازد.
از آنجا که خدمات مشتری از برنامه های عمده این مرجع فروش است، این مجموعه در صدد است تا با افزایش کیفیت محصولات، خدمات خوبی را به مشتریان ارائه کند.

این مجموعه با هدف رضایت مشتری و ایجاد حس تجربه خرید خوب، تلاش می کند تا با فروش اتوکلاو کلاس b این محصول را براحتی در اختیار خریداران قرار دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما