مرجع خرید اتوکلاو دندانپزشکی رومیزی ووسون

اتوکلاو دندانپزشکی ووسون را از بزرگترین مرجع ارائه دهنده اتوکلاو دندانپزشکی خرید کنید. در این مرجع ما بستری برای شما فراهم آورده‌ایم تا شما با ازرانترین قیمت‌ها و به روزترین دستگاه را خریداری کنید.

چرا اتوکلاو دندانپزشکی ووسون؟

امروزه اتوکلاوها یک وسیله بسیار کاربردی معرفی می‌شوند که پیوند محکمی با سلامتی افراد جامعه خورده‌اند.
این دستگاه ها در زمینه بهداشت و سلامت جامعه کاربرد بسیار وسیعی دارند و روز به روز به کاربرد اتوکلاوها نیز افزوده می‌شود بطوری که دیگر جزء اجزای جدانشدنی از مراکز بهداشتی و درمانی شده‌اند.
البته کاربرد این دستگاه‌های مفید فقط در مراکز بهداشتی و درمانی نیست بلکه در صنایع نیز کاربرد و جایگاه ویژه‌ای دارند.
بطور خلاصه می‌توان گفت اتوکلاوها در بیمارستانها، کلنیک‌های زیبای، آرایشگاه ها و سالنهای زیبایی، مطب‌های متخصص زنان و زایمان، صنایع پتروشیمی و یک سری صنایع دیگر که نیاز ضروری به استریل کردن اجزاء کاربردی خود دارند، استفاده می شوند.
شیوه کار تمام دستگاهای اتوکلاو به این صورت است که، با استفاده از فشار بخار آب و دمای بالا اقدام به زدودن باقی مانده ذرات بیماری‌زا و خطرناک از سطح اجزایی که در این دستگاه قرار میگیرند، می‌کنند.
یکی از مراکز مهم در امر استفاده از انواع اتوکلاوها مراکز دندانپزشکی هستند، طبق مصوبه وزارت بهداشت استفاده از اتوکلاو دندانپزشکی لازم و ضروری است، پس می‌توان پی به این نکته برد که استفلده از اتوکلاو دندانپزشکی در مطب‌های دندانپزشکی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و این بدان علت است که استریل کردن دقیق اجزای مورد استفاده در دندانپزشکی ارتباط مستقیم با سلامتی افراد مراجعه کننده به مطب‌های دندانپزشکی دارند.
امروز با توجه به گسترده‌گی کاربرد اتوکلاوها در جوامع، شرکت‌های متعددی وارد این عرصه شده‌اند و در زمینه تولید اتوکلاو فعالیت دارند و براحتی می‌توان انواع و اقسام برندها را در بازار این دستگاه یافت.

اتوکلاو دندانپزشکی ووسون

اتوکلاو دندانپزشکی ووسون یکی از اتوکلاوهای مطرح و کاربردی در امر دندانپزشکی است که با گذشت زمان امتحان خود را از نظز کیفی و کاربرد دقیق پس داده است و دارای مشخصات فنی زیر می‌باشد:

  • این اتوکلاو دارای پمپ وکیوم سه مرحله‌ای قوی است که با ایجاد خلاء می‌باشد.
  • فشار منفی تا0/9 بار ایجاد می‌کند.
  • دارای سیستم قفل میکروسوییچ بادی جهت ایمنی کامل است.
  • دارای خشک کن کامل با استفاده از پمپ وکیوم گرما است.
  • دارای ۴ سیکل کاری است.
  • دارای سوپاپ اطمینان ۲/۴بار جهت اطمینان از بالا نرفتن حداکثر فشار
  • طبق استاندارهای CE اروپا و ISO ساخته شده است.

خرید اتوکلاو رومیزی ووسون برای مطب

با توجه به اینکه اتوکلاو دندانپزشکی ووسون توانسته جایگاه مطلوب خود را در دندانپزشکی‌ها از نظر دقت در امر استریل کردن اجزا پیدا کنید تقاضا برای خرید این مارک نیز بسیار بالا رفته است.
همانطور که همه ما میدانیم افراد فرصت طلب همیشه دنبال سود و منفعت خود هستند حتی به قیمت سلامتی مردم، پس در زمان خرید اتوکلاو دندانپزشکی ووسون مراجعه به مراکز معتبر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد.
زیرا در غیر اینصورت ممکن است دچار دردسر شوید و یک اتوکلا تقلبی بی کیفیت با قیمت بالا توسط افراد سود جو به شما غالب شود.
شما می‌توانید برای خرید بهترین اتوکلاو دندانپزشکی ووسون رومیزی از طریق مرجع خرید این مجموعه بصورت اینترنتی اقدام کنید.
البته توصیه میکنم قبل از خرید از شرکت ما در زمینه سابقه فعالیت و مجوزهای مورد نیاز این مجموعه بدقت مطالعه و تحقیق کرده و انگاه با خیالی راحت بهترین خرید را انجام دهید.

در اینجا علاوه بر ارائه دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی اصل با کیفیت ووسون قیمت خرید نیز نسبت به مراکز فروش دیگر بسیار منصفانه است و همچنین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش با مزایای خاص می‌باشد.

تماس با ما