خرید اتوکلاو دندانپزشکی مدل وکیوم دار

بهترین اتوکلاو دندانپزشکی مدل وکیوم دار را با قیمتی ویژه و خدمات استثنایی، بدون واسطه و با گارانتی معتبر شرکتی از این مرکز فروش تخصصی خریداری کنید.
تجهیزات زیادی در مراکز پزشکی و درمانی هستند که از ضروریات بشمار آمده و نیاز مبرم به آنها احساس می شود. دستگاه اتوکلاو که از لوازم استریل کننده است، از جمله این تجهیزات می باشد.
کاربرد مداوم وسایل پزشکی در اثر تماس با میکروب ها و عفونت ها، سبب آلودگی این ابزار شده و استریل کردن آنها امری واجب و ضروری است. پمپ خلاء موجود در این دستگاه با ایجاد مکش، سبب تخلیه هوای داخل محفظه و ورود بخار می شود و وسایل را استریل و ضدعفونی می کند.
مدت زمان کار دستگاه شامل سه مرحله اولیه، استریلیزاسیون و خشک کردن است.

اهمیت استفاده از اتوکلاو در کلینیک های دندانپزشکی چیست؟

سالیان متمادی است که استریل وسایل پزشکی برای جلوگیری از عفونت و انتقال بیماری روشی مرسوم و متداول شده است. از گذشته تا حال، روش ها و تجهیزات مختلفی برای انجام این کار مورد استفاده قرار گرفته اند.
استفاده از حرارت مرطوب (اتوکلاو) از جمله این روش هاست. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ظهور وسایل و ابزار جدید نیاز به استریل بطور روزافزون در حال گسترش است.
در اینجا سعی داریم تا اطلاعاتی را در خصوص یکی از اتوکلاوهای دندانپزشکی ارائه کنیم.

اتوکلاو دندانپزشکی مدل وکیوم دار و مشخصات آن

نقش دستگاه اتوکلاو در حذف انتقال بیماری سبب شده است تا دستگاه اتوکلاو از انتخاب های مهم هر دندانپزشکی باشد.
در تجهیزات حفره دار، بسته های هوایی وجود دارند که برای استریل باید آنها را از بین برد. پمپ وکیوم راه حل مناسبی برای این مشکل است و استریلیزاسیون را به بهترین نحو ممکن انجام می دهد.
بیشتر اتوکلاوها دارای سیستم وکیوم ترمودینامیک هستند. اما این سیستم به تنهایی قادر نیست بسته های هوایی موجود در داخل چمبر را از بین ببرد. به همین سبب برای استریل وسایل حفره دار همچون توربین دندانپزشکی، نیاز به پمپ وکیوم مجزاست.
این پمپ دارای مزایای خارج کردن بسته های هوایی قبل از شروع سیکل و خشک کردن وسایل در پایان عملیات استریل است.
دستگاه اتوکلاو وکیوم دار از جمله دستگاه های استریل کننده است که در دندانپزشکی بسیار پرکاربرد است.
مشخصات اتوکلاو وکیوم دار:

  • مجهز به برد الکترونیکی هوشمند
  • دارای درب طرح خورشیدی
  • کابین فولادی
  • 4 سیکل کاری با وکیوم و بدون وکیوم
  • مجهز به سیستم بخارشوی
  • دارای پمپ وکیوم آب در گردش
  • شیرهای برقی مخصوص بخار
  • مجهز به کنترلر فشار
  • شیر اطمینان
  • جک با ضخامت 4 میلی متر
  • چمبر با ضخامت 4 میلی متر

خرید اتوکلاو دندانپزشکی

خرید اتوکلاو دندانپزشکی با بهترین قیمت

همواره چگونگی خرید مطمئن، کیفیت و قیمت از دغدغه های مشتریان و متقاضیان بوده است.
از آنجا که انتخاب دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی نقش مهمی در سلامت دارد، انتخاب آن کار ساده ای نیست و باید با اطلاعات کامل اقدام نمود و کاملاً حرفه ای عمل کرد.
این مجموعه در تلاش است تا با ارائه اطلاعات کامل در خصوص انواع دستگاه های اتوکلاو سهم کوچکی در انتخاب مطلوب خریداران داشته باشد.
قطعاً گزینه های زیادی پیش رو خواهد بود، گزینه هایی همچون برندهای ایرانی و خارجی که در این حوزه فعالیت دارند. بعد از برند یکی از مواردی که ذهن خریداران را به خود مشغول می کند اینست که آیا می توان یک برند خوب را با قیمت ارزان و کیفیت عالی در بازار خریداری کرد.
شما با خرید مستقیم از این نمایندگی فروش، بهترین مارک موجود در بازار را با قیمت باورنکردنی دریافت خواهید کرد و خریدی کاملا اقتصادی خواهید داشت. البته به همراه آن از گارانتی معتبر خدمات پس از فروش نیز بهره مند خواهید شد.

لازم به ذکر است که این مرکز فروش امکان خرید اینترنتی را علاوه بر حضوری برای خریداران فراهم آورده است و شما بصورت آنلاین می توانید سفارش خود را ثبت کرده و خریدی مطمئن از جهت قیمت و کیفیت را برای خود رقم بزنید. این محصول در کوتاهترین زمان ممکن در محل کار یا منزل برای شما ارسال خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما