قیمت دستگاه استریل پلاسما ساخت ایران

قیمت دستگاه استریلایزر پلاسما در برند های ایرانی برای خرید مناسب تر است. کیفیت بالا در کنار برخورداری از استاندارد های جهانی در اتوکلاو پلاسما ساخت ایران لحاظ شده است. با خرید اتوکلاو پلاسما ایرانی از مزیت کارتریج و مواد مصرفی ارزان در هر سیکل کاری برخوردار خواهید شد.

دستگاه اتوکلاو پلاسما

مروری بر اتوکلاو بخار و دستگاه استریل پلاسما

دستگاه های اتوکلاو بخار و استریل پلاسما هر دو دستگاه هایی برای ضد عفونی و میکروب زدایی کامل هستند. اما یک فرق بسیار مهم در این دو دستگاه کاربردی استریل وجود دارد، آن هم دمای کار دستگاه است.

اگر به خاطر  داشته باشید در مورد دستگاه های اتوکلاو بخار مهمترین نکته ای که همیشه بیان می شود، تولید فشار و حرارت بالا هنگام کار است. این فشار و حرارت بالا ناشی از گرم شدن آب و تبدیل آن به بخار مرطوب برای عمل استریل است.
اگرچه این بخار آب قدرت بالایی برای استریل موارد مختلف مانند تجهیزات بیمارستانی دارد، اما نکته ای که نمی توان از آن چشم پوشی کرد، اثرات تخریبی دمای بسیار بالا بر روس وسایل است.
بدون شک تنها وسایلی را می توان در این دستگاه های اتوکلاو بخار استریل کرد که به دمای بالا حساس نباشند، اما این موضوع در چند درصد از وسایل صدق می کند.

دستگاه های اتوکلاو بخار با تمام مزایای کاری خوبشان یک دغدغه بزرگ برای استفاده کنندگان خود به وجود آوردند، آن هم اثرات تخریبی حاصل از دمای بالا بود.

در این شرایط احساس نیاز زیادی به دستگاهی به وجود آمد که بتواند با دمای پایین و بدون آسیب های جانبی حرارتی کار میکروب زدایی را برای دستگاه ها و تجهیزات پزشکی و بیمارستانی انجام دهد.
در نهایت تحقیقات امروز ما شاهد ظهور دستگاه هایی هستیم که انها را دستگاه های استریلایزر پلاسما می نامیم. این دستگاه ها همواره می توانند در دمایی بسیار مناسب با بخار پراکسید هیدروژن کار استریل را به خوبی انجام دهند. و تمامی میکروب های عفونی و غیر عفونی را به کلی نابود نمایند.
حداکثر دمای تولیدی در این دستگاه ها چیزی بین 50 – 55 درجه  سانتی گراد است که بسیار مناسب می باشد.

بهترین دستگاه های استریلایزر پلاسما در فروشگاه ما برای فروش موجود است. این دستگاه ها و تجهیزات کاملا ایرانی دارای گارانتی معتبر است.

قیمت دستگاه استریلایزر پلاسما را با تمام مزایای آن از یک برند ایرانی از ما استعلام کنید.

دستگاه استریل پلاسما

انتخاب بهترین دستگاه استریلایزر پلاسما برای خرید

برای خرید تجهیزات این چنین باید به این نکته دقیق شوید که هر دستگاهی برای خرید مناسب نیست. فرقی نمی کند که برای خرید دستگاه استریلایزر پلاسما یک برند ایرانی را در نظر گرفته اید یا یک برند خارجی، یادتان باشد باید کیفیت را سرلوحه خریدتان قرار دهید.
ما در خرید بهترین دستگاه استریلایزر پلاسمای ایرانی از صفر تا صد خرید در کنارتان حضور داریم. بهترین دستگاه های استریل را می توانید با انتخاب خودتان با دریافت مشاوره های تخصصی و کاملا رایگان از ما خریداری نمایید.

در اینجا همه چیزی به صورت کاملا آشکار در مورد مزایا این دستگاه به شما گفته می شود و در نهایت انتخاب خرید بهترین دستگاه نیز با خودتان است. برای استعلام قیمت دستگاه استریلایزر پلاسما و ثبت خریدتان با شماره های درج شده تماس بگیرید.

قیمت اتوکلاو پلاسما

استعلام آخرین قیمت دستگاه استریلایزر پلاسما در بازار

قیمت دستگاه استریلایزر پلاسما در بازار بسیار متغییر است. این تغییرات شدید قیمتی با توجه به مسائل اقتصادی پیش آمده هم نمی تواند تا این حد طبیعی باشد. ما برخلاف تمام این روند های شگفت انگیز، قیمت دستگاه استریلایزر پلاسما ایرانی را تا حد ممکن پایین و ثابت به شما ارائه می کنیم.
قیمت دستگاه استرلایزر پلاسما در فروشگاه ما در مقایسه با فروشگاه های دیگر که این دستگاه را در برند های ایرانی و خارجی به فروش می رسانند بسیار مناسب است. بدون شک این قیمت می تواند برای داشتن خریدی ایده آل به شما بسیار کمک کند.
بدون شک این قیمت دستگاه استریلایزر پلاسما در کنار کیفیت بسیار بالای این کالای ایرانی خیلی مناسب است.

[highlight color=”yellow”]در برند های خارجی برای چنین تجهیزات پیچیده و با کیفیتی باید مبلغ بسیار بالا تری را بپردازید.[/highlight]

انتخاب نمایندگی فروش برای خرید دستگاه استریلایز پلاسما

انتخاب درست برای خرید تجهیزات استریل و پزشکی نمایندگی های مجاز است. ما به عنوان نمایندگی مجاز فروش تجهیزات پزشکی همیشه افراد را به خرید دستگاه ها از نمایندگی تشویق کرده و خرید از فروشگاه های غیر مجاز را برایشان منع می کنیم.
بدون شک این مورد در مرتبه اول به سود خود مشتری و یا خریدار تمام می شود.

نمایندگی های فروش تجهیزات استریل موظف هستند به صورت تخصصی خریدار را برای داشتن خرید موفق در فروشگاه حمایت کند. در نمایندگی مجاز شما هرگز شاهد قیمت دستگاه استریلایزر پلاسمای بالایی نخواهید بود. در نمایندگی فروش به شما ضمانت نامه های معتبر داده می شود. و در کلام آخر شما در یک نمایندگی فروش مجاز در حال داد و ستد با تولید کننده اصلی دستگاه هستید.

اتوکلاو پلاسما ایرانی

خدمات ویژه نمایندگی ما برای دستگاه استریلایزر پلاسما

سابقه خرید و فروش تجهیزات پزشکی و استریل در فروشگاه ما بسیار طولانی است. این دستگاه و تجهیزات ایرانی همیشه با روال مشتری محوری در فروشگاه ما به فروش رسیده اند. به همین جهت ما همیشه با هدف جلب رضایت مشتری در کنار فروش تجهیزاتی مانند دستگاه های استریلایزر پلاسما ایرانی مزایای منفرد دیگری را نیز در نظر می گیریم.
این مزایای خرید به هیچ وجه یکی از انواع تبلیغات و بازار یابی های تجاری نیست. بلکه صرفا برای افزایش سطح رضایت مشتری از خرید در فروشگاه ما است.

برخی از این خدمات مانند ضمانت نامه معتبر برای دستگاه استریلایزر و خدمات پس از فروش به صورت الزامی باید برای دستگاه ارائه گردد. و ما برای این کالای استریل صد درصد ایرانی این موارد را در نظر گرفته ایم.
اما متاسفانه ما بارها شاهد این مسئله بوده ایم که این دستگاه ها بدون هیچ کدام از موارد فوق به مشتری تحویل داده شده اند. و مشتری نیز با بی اطلاعی یا نظر منفی (بلا استفاده بودن ضمانت نامه و یا خدمات پس از فروش دردسر دار و غیر تخصصی و یا حتی پولی) نسبت به ضمانت نامه هیچ اعتراضی نکرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
با ما تماس بگیرید