قیمت اتوکلاو ۵۰ لیتری بسیار باکیفیت

قیمت اتوکلاو ۵۰ لیتری بسیار باکیفیت در بازار داخل مناسب است و حتی می توان گفت که این محصول درجه یک با ویژگی های ساختاری و کارآمد، بودن به صورت اینترنتی و در کمترین زمان ممکن به فروش می رسد.

اتوکلاو ۵۰ لیتری را بشناسید

اتوکلاو، یکی از تجهیزات پزشکی و یا مراکز بهداشتی درمانی است که با نام دستگاه استریل کننده شناخته می‌ شود. این دستگاه با فرآیند استریلیزاسیون باعث از بین رفت دائمی تمامی اشکال میکروبی اعم از قارچ ها، هاگ ها، اسپورها و … می شود.
اتوکلاو را می توان گروهی از فرآیندهایی دانست که جهت انجام خدمات بهداشتی نظیر استریلیزاسیون مواد، محیط کشت و دستگاه­ ها، مطابق با شرایط سخت گندزدایی به کار می رود.
شاید با باور غلط عده ای این دستگاه را با عمل ضدعفونی کردن اشتباه بگیرند که این کاملا اشتباه است، برای اینکه در فرآیند ضدعفونی تنها میکروب های سطحی از بین خواهند رفت؛ اما در استریل کردن به کمک دستگاه اتوکلاو تمام اشکال حیات میکروبی به طور کامل و دائم از بین می روند.
اتوکلاوها در کلاس ها و اندازه های مختلفی طراحی و تولید نی شوند که این این کلاس ها شامل کلاس n, کلاس b و کلاس c می باشد که هر کدام طبق قاعده و اصول ساخت و طراحی شده شرکت سازنده اقدام به فرایند استریلیزاسیون می کنند.

در میان ابعاد مختلف تولید شده این دستگاه می توان به ۵۰ لیتری آن اشاره کرد که قابلیت و کارکرد بیشتری نسبت به بقیه اتوکلاوها با ابعاد متفاوت دارد و البته قیمت اتوکلاو ۵۰ لیتری نیز مناسب تر و بصرفه تر است.

مشخصات بهترین اتوکلاو ۵۰ لیتری درجه یک

تجهیزات و لوازم پزشکی جزو پرکاربردترین انواع دستگاه هایی به شمار می روند که هر کدام دارای مشخصات منحصربفرد خود جهت انجام فرآیند می باشند.
اتوکلاوها دستگاه هایی بسیار کارآمد و مهمی هستند که طبق قوانین باید الزاما در مراکز بهداشتی_درمانی مورد استفاده قرار می گیرند.
مدل ۵۰ لیتری بهترین این دستگاه دارای مشخصاتی است که عبارت است از:

  • داشتن مناسب ترین قیمت اتوکلاو ۵۰ لیتری
  • دارای بدنه تمام استیل (درب طوقه، مخزن و پوشش دستگاه)
  • ابعاد داخلی دستگاه با قطر 40 سانتی متر * عمق 40 سانتی متر
  • دارای از صفحه دیجیتال هوشمند با تکنولوژی PWM
  • بهره مندی از سیستم استفاده موثر انرژی با کارایی بالا.
  • امکان قطع برق المنت، در زمان کمبود آب با کنترل سطح آب الکترونیکی
  • دارای شیر اطمینان ایتالیایی به همراه گواهی CE و تاییده صلاحیت عملکرد از ایتالیا
  • دارای گیرنده های محافظ درب نشکن و ضد باکتری
  • دارای توان مصرفی به میزان 4000 وات، آمپر مصرفی حدود 20 آمپر و ولتاژ مصرفی با 220 ولت
  • دارای مهر استاندارد، ایزو 13485، ایزو 9001 و گواهی پذیرش از اداره کل تجهیزات پزشکی

قیمت اتوکلاو ۵۰ لیتری

فروشنده مناسب ترین قیمت اتوکلاو ۵۰ لیتری

با وجود اهمیت استفاده دستگاه های اتوکلاو در مراکز بهداشتی و با وجود بیماری کرونا نیاز به آن جهت اسریلیزاسیون افزایش یافته است.
امروزه شرکت های زیادی اقدام به فروش بهترین تجهیزات پزشکی کرده اند که هر یک طبق مشخصات خاصی از دستگاه ها آن ها را انتخاب و به فروش می رساند.

شرکت بزرگ‌ تجهیزات پزشکی به عنوان برترین فروشنده در کشور قصد دارد، تا با افزایش روز به روز کیفیت و عرضه قیمت رقابتی، نام و آوازه خود را بیش از پیش به رخ بازار بکشاند و جایگاه خود را به عنوان برترین مرکز توزیع انواع اتوکلاو درجه یک حفظ نماید. این مجموعه بزرگ و پرفروش به عنوان فروشنده بزرگ‌ اینترنتی کیفیت و قیمت اتوکلاو ۵۰ لیتری را مناسب تر از سایر مراکز به فروش می رساند.

تماس با ما