فروش دستگاه اتوکلاو 75 لیتری درجه یک

دستگاه اتوکلاو 75 لیتری درجه یک را از محبوبترین فروشگاه در دل ایرانیان خرید کنید. فروش ویژه دستگاه اتوکلاو با قیمت هایی باور نکردنی و کیفیت بالا را فقط از ما بخواهید.

دستگاه اتوکلاو 75 لیتری آزمایشگاهی

دستگاه اتوکلاو 75 لیتری آزمایشگاهی یکی از انواع اتوکلاوها می باشد که در حجم های مختلفی تولید می شود. همان طوری که مستحضر هستید آزمایشگاه ها یکی از مراکزی هستند که نیاز ضروری به اتوکلاو دارند و بخاطر سیستم کار آزمایشگاهی اغلب اتوکلاوهایی با ظرفیت بالا انتخاب می شوند که برای استریل کردن محیط کشت، محلول ها، زباله های درمانگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی کاربرد دارند
دستگاه اتوکلاو آزمایشگاهی 75 لیتری مانند تمام اتوکلاوهای دیگر وظیفه استریل کردن ابزار را دارد منتها با این تفاوت که این دستگاه مناسب آزمایشگاه طراحی شده است به علاوه حجم های مختلف، از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دستگاه اتوکلاو ۷۵ لیتری دارای سیستم هشدار برای افزایش و کاهش از حد طبیعی است و در صورت پایین رفتن سطح آب از حد تعیین شده سیستم هشدار به صدا درمی آید و بدین ترتیب کاربر را متوجه می سازد.
  2. این دستگاه دارای دو سیکل کاری است هر کدام از این سیکل ها در دو دمای متفاوت عمل می کنند که سیکل کاری اول دمای 121 درجه سانتی گراد می باشد و سیکل کاری دوم در دمای بالاتر 135 درجه سانتی گراد است.
  3. تابلو برق دستگاه اتوکلاو 75 لیتری از نوع دیجیتالی با جنس استیل است و دارای قابلیت کنترول دیجیتالی pid contorol می باشد.
  4. چمبر این دستگاه از استیل ضد اسید و بدنه ای از جنس استیل خش دار دارد.
  5. همچنین این نوع اتوکلاو دارای دو نوع استوانه چهار گوش هستند که این امکان را برای کاربر فراهم می کنند که از فضای داخلی بیشتری استفاده کنند.

و در آخر باید گفت که تنها تفاوتی که بین سیکل های موجود در این دستگاه وجود دارد مدت زمان آن است.

دستگاه اتوکلاو ۷۵ لیتری

 

از کجا اتوکلاو آزمایشگاهی درجه یک بخرم؟

شایان ذکر است که دستگاه اتوکلاو یک دستگاه حساس است که باید طبق یک استاندار معینی به کار خود ادامه داده و وظایف محوله را بخوبی و بدون کوچکترین نقصی انجام دهد زیرا اساس کار این دستگاه جلوگیری از انتشار آلودگی و همچنین پیشگیری از سرایت بیماری های واگیر دار است پس بر همین اساس باید اولین نکته ای که در هنگام خرید این دستگاه مد نظر قرار داد اعتبار فروشگاه مورد نظر برای خرید باشد.

مجموعه ما یک نوع متفاوت از فروشگاهی که تا کنون دیده اید می تواند باشد زیرا در اینجا ما همه چیز را با هم داریم علاوه بر داشتن سالها تجربه و کسب مهارت در این عرصه، دارای قیمت های کاملا مقرون بصرفه و اقتصادی و همچنین دستگاه اتوکلاو 75 لیتری عرضه شده در این فروشگاه از کیفیت هایی بینظیر برخوردار هستند.

فروش ویژه اتوکلاو 75 لیتری در ایران

فروش ویژه اتوکلاو 75 لیتری در ایران برای اولین با در تلاش کردیم فروشگاهی ایرانی برای تمام ایرانیان راه اندازی کنیم تا همه هموطنان عزیزمان در اقصی نقاط کشور با کمترین سختی و زحمتی به ما دسترسی داشته باشند تا بتوانند بهترین دستگاه اتوکلاو 75 لیتری را با نازلترین قیمت ها خرید کنند.
بعلاوه شانس بهره مند شدن از شرایط ویژه عرضه ما نیز سود ببرند، هموطن عزیز کنار ما که منحصر به فرد در امر کیفیت و قیمت هستیم منحصر به فرد خرید کنید و خوشحال باشید.
پس همین حالا فرصت را غنیمت شمرده و در انتخاب این مجموعه برای خرید اتوکلاو، شک نکنید.

تماس با ما