فروش مستقیم اتوکلاو ۲۵ لیتری

فروش مستقیم اتوکلاو ۲۵ لیتری در سایت پرفروش آنلاین به انجام می رسد. با خرید اتوکلاو محیط پاکیزه‌ای داشته باشید و از سلامت بیماران خود اطمینان حاصل کنید.

بهترین مارک اتوکلاو ۲۵ لیتری

برای شناخت، بهترین مارک اتوکلاو بهتر است مختصرا به معرفی اتوکلاو بپردازیم.
اتوکلاو دستگاه‌ پیشرفته‌ای است که برای خدمات پیشرفته، استریل کردن تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی است که در دما و فشار بالایی با استفاده از بخار آب به کار برده می‌شود. این دستگاه در اندازه‌های مختلف طراحی شده که هرکدام از این اندازه‌ها در مکان‌های خاصی کاربرد دارد.
نحوه کار کردن اتوکلاو به این صورت است که ابتدا بخار آب به درون محفظه چمبر هدایت شده و با افزایش دما فشار نیز بالا رفته و با مواد داخل محفظه برخورد کرده که این دمای زیاد باعث از بین رفتن قارچ، باکتری و میکروب‌ها حتی میکروب‌های عفونی (که سرطان‌زا هستند) می‌شود. که این عملیات زمان مشخصی دارد و در نهایت محتویات داخل آن از طریق درب آن تخلیه می‌شود.
البته تبدیل آب به بخار یا از طریق ورود مستقیم آب به داخل چمبر انجام شده یا اینکه اول آب به داخل مولد بخار رفته و سپس به عنوان بخار وارد چمبر می‌شود.
دمای استاندارد برای از بین رفتن میکروب‌ها ۱۲۱ تا ۱۳۴ درجه‌ی سانتی‌گراد با فشار ۲/۲ تا۱/۲ میکرو می‌باشد.
استریل کردن توسط دستگاه اتوکلاو با ضدعفونی کردن تفاوت عمده‌ای دارد؛ زیرا که در عملیات استریلاسیون تمام میکروب‌ها، قارچ‌های عفونی و سموم بطور قطعی از بین می‌روند. اما در طی مرحله ضدعفونی فقط میکروب‌های سطحی از بین می‌روند.
می‌دانیم که اگر ضایعات بیمارستانی یا حتی مطب‌های دندان‌پزشکی و ….وارد محیط زیست شوند خسارت‌های زیادی به بار آورده و سلامتی انسان‌ها را در سر تا سر جهان به خطر می‌اندازد. پس استفاده از این دستگاه کمک شایانی برای دفع بیماری‌های حاصل از ضایعات خطرناک است.
اتوکلاو‌ها به چهار طریق باعث نابودی میکروب‌ها می‌شوند:

  1. پرتو دهی (با استفاده از اشعه ایکس)
  2. بخار مرطوب (توسط بخار اشباع شده)
  3. اتیلن اکساید (دمای ۶۰ تا ۷۰ درجه‌ی سانتی گراد)
  4. گرمای خشک (در دمای ۱۴۰ درجه سانتی‌گراد)

اتوکلاوها در ۳ کلاس عرضه می‌گردند:

  1. کلاس N این نوع اتوکلاو ابزار جامد بدون پوشش را استریل می‌کند.
  2. کلاس B این نوع اتوکلاو تمامی ابزار جامد و بدون پوشش را استریل می‌کند.
  3. کلاس S این دستگاه برای استریل کردن ابزار بدون پوشش جامد و پوشش‌دار جامد مانند مواد نساجی مثل پارچه به کار می‌رود.

اتوکلاو از قسمت‌هایی چون شیر برقی، چمبر، المنت، مولد بخار، سنسور دما، مخزن آب، کندانسور، پمپ آب، برد الکتریکی، ترموستان ایمنی، پمپ‌وکیوم، فن، نگهدارنده سینی و درب اتوکلاو تشکیل شده است که هرکدام از این قسمت‌ها کارکرد متفاوتی دارند.
اتوکلاو ۲۵ لیتری که اغلب برای آزمایشگاه‌ها و دندانپزشکی‌ها به‌کار می‌روند از تمام این مزیت‌ها برخوردارند.

برای خرید بهترین مارک اتوکلاو دندانپزشکی یا همان اتوکلاو ۲۵ لیتری بهتر است به برند و یا مارک شرکت سازندت توجه کرد، می‌دانیم تقاضای زیاد کالایی دلیل بر کیفیت آن است و این محصول نیز جزو بهترین و با کیفیت‌ترین محصولاتی است که در دنیا شناخته شده و تقاضای زیادی برای خرید دارد.

این سایت به عنوان اولین سایت معتبر فروش اتوکلا به شما کمک می‌کند تا بهترین مارک اتوکلاو ۲۵ لیتری را تهیه کنید.

اتوکلاو ۲۵ لیتری

قیمت اتوکلاو استیل 25 لیتری

اتوکلاوها دستگاه‌هایی هستند که قیمت نسبتا بالایی دارند به همین خاطر لازم است که موقع خرید دقت کافی داشت تا دستگاهی بخریم که کیفیت خوبی داشته باشد و در زمان کوتاهی پس از خرید دوباره مجبور به خرید یک دستگاه دیگر نباشیم.
از آنجایی که قیمت خرید یک کالا یکی از ارکان یک خرید موفق محسوب می‌شود، باید به آن توجه کامل داشت.
نه قیمت خارج از عرف بازار عاقلانه به نظر می‌رسد و نه قیمت خیلی بالاتر از قیمت‌های موجود در بازار به هر حال باید حواسمان جمع باشد که کلاه بردارها به اسم جنس درجه یک، کالایی را به ما غالب نکرده و ما را سرکیسه نکنند.
در این مجموعه همکاران ما تلاش کرده‌اند تا دقیق‌ترین قیمت‌ها را بصورت یک لیست در اختیار شما قرار داده تا شما براحتی با فروشندگان معتبر ارتباط برقرار کنید.
فروش مستقیم اتوکلاو 25 لیتری با به‌روزترین قیمت‌ها و درجه‌ یک‌ترین دستگاه در سایت فروش ما سبب خرید بسیار راحت و مطمئن بسیاری از مشتریان شده است.

فروش اینترنتی اتوکلاو آزمایشگاهی و دندانپزشکی

خوشبختانه این روزها دیگر بازار خرید فقط به همان فضای بسته گذشته محدود نمیشود.
ما در هر زمان و مکان براحتی می‌توانیم انواع خریدهایمان را در یک فضایی وسیع به نام فضای مجازی انجام دهیم.

فروش مستقیم اتوکلاو 25 لیتری بصورت اینترنتی در اختیار شما عزیزانی که دنبال بهترین و مناسب‌ترین قیمت هستید؛ فقط و فقط کافی است با ما ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما