فروش دستگاه اتوکلاو ۷۵ لیتری قیمت عالی

دستگاه اتوکلاو ۷۵ لیتری قیمت عالی توسط معتبرترین مرکز فروش انواع تجهیزات پزشکی به صورت آنلاین عرضه می گردد. این شرکت جزو برترین مراکز پخش کشور است که بهترین کیفیت اتوکلاو را با قیمت اقتصادی به فروش می رساند.

اتوکلاو ۷۵ لیتری و نحوه کارکرد آن

اتوکلاو، دستگاهی است به جهت استریل کردن تجهیزات مراکز بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.
این دستگاه دردار و استوانه‌ ای شکل با قابلیت ایجاد فشار و دمای بالا (بیش از 100 درجه سانتی‌ گراد) باعث ایجاد تبخیر و در نتیجه انجام فرایند استریلیزاسیون تحت دما و حرارت بالا می شود.
اتوکلاوها کاربرد فراوانی در فرآیند پزشکی، آزمایشگاهی، میکروب‌ شناسی، صنعتی، ساختمانی (بلوک سبک) ، بهداشتی، غذایی و … دارند ه به تناسب کاربردهای مختلف در ابعاد و اشکال مختلفی طراحی و تولید می‌ شوند.
این دستگاه توسط، میکروبیولوژیست فرانسوی، چارلز چمبرلن در سال 1879 به جهت استریل کردن، طراحی و ساخته شد، که استفاده‌ی اولیه آن به جهت از بین بردن میکروب ها بود.
پس از گذشت زمان و پیشرفت تکنولوزی، اهمیت فرایند استریلیزاسیون، ارتقا سطح دانش بشری و کادر متخصص بر میزان کاربرد و کارآیی اتوکلاوها افزوده شد و علی رغم افزایش کاربرد در ابعاد و اندازه های مختلفی به تولید رسیدند.
دستگاه اتوکلاو ۷۵ لیتری قیمت ارزان، از جمله اتوکلاوهای بسیار پیشرفته ای است که جزو پرکاربردترین های تجهیزات استریل کننده، به شمار می رود.
نحوه کار این دستگاه بدین صورت است که، پس از بستن درب اتوکلاو، مقدار هوایی داخل آن قرار می گیرد که در قسمت پایین نیز مقداری آب وجود دارد، با افزایش دما این میزان آب به بخار تبدیل شده و باعث انجام فرآیند گندزدایی می گردد.
اتوکلاوها علاوه بر مدل ها و ابعاد مختلف، در کلاس های متفاوتی نیز تولید می گردند که شامل سه کلاس مختلف, N ,B ,S هستند:

  • دستگاه اتوکلاو کلاس N: این نوع دستگاه، برای استریل نمودن ابزاری که پوشش ندارند، کاربرد دارد و نمی‌ توان از آن برای استریل محصولاتی چون پارچه یا وسایل پوشش‌ دار استفاده نمود.
  • دستگاه اتوکلاو کلاس S: اتوکلاو کلاس S, برخلاف دستگاه های نوع N ، دارای یک ساختار کلی برای استریل کردن ابزار جامد، پوشش‌ دار و بدون پوشش است. این نمونه از اتوکلاو مجهز به پمپ وکیوم و سیکل خشک‌ کن می باشد.
  • دستگاه اتوکلاو کلاس B: نمونه های کلاس B, از مدل‌ ها کاربردی‌ و قابل استعمال برای انواع مواد (از جمله مواد نساجی) است. این کلاس اتوکلاوها، دارای پمپ وکیومی بسیار قوی می باشند که فرآیند استریلیزاسیون را با قدرت و سرعت بالایی انجام می دهند.

دستگاه اتوکلاو ۷۵ لیتری

دلیل اهمیت استفاده از دستگاه اتوکلاو

همانگونه که مستحضر هستید، اتوکلاو دستگاهی برای سترون سازی تجهیزات پزشکی می باشد که نتیجه این فرایند استریل کردن به نابودی تمام اشکال حیاط میکروبی از جمله قارچ ها، اسپورها، میکروب ها و … ختم می شود.
اهمیت گندزدایی از گذشته تا کنون یکی از دغدغه هوی مهم علم پزشکی به شمار می رود که هزاران فرآیند و عمل به جهت انجام استریلیزاسیون به کار گرفته شده است.
برای مثال؛ امروزه با گسترش بیماری کرونا که یک بیماری شایع و واگیردار است و انتقال آن به راحتی از طریق میکروب های موجود در هوا و یا عوامل دیگر منتقل می گردد؛ اما به گفته پزشکان این میکروب ها در دمای بالا از بین خواهند رفت.
با این وجود می توان گفت که اهمیت گندزدایی هروز بیشتر از روز قبل قابل ملاحضه است و البته پیشرفت های قابل چشمگیری نیز خواهد داشت.
اتوکلاوها به علت مواردی چون، تمیز کردن، آلودگی زدایی، بررسی و نظارت، آماده سازی و بسته بندی اهمیت ویژه ای پیدا کرده اند.

دستگاه اتوکلاو ۷۵ لیتری قیمت عالی، با گذراندن آزمایشاتی نظیر تست هیدرو استاتیک، تنظیم و تست شیر اطمینان، تست عملکرد، آزمون استقامت دی الکتریک، تست نشتی جریان الکتریکی و تست میکروبی با فشار توانسته است، قابلیت و مقاومت خود را اثبات کند و به عنوان یکی از تجهیزات پزشکی کارآمد و حیاتی روانه بازار گردد.

مرکز فروش دستگاه اتوکلاو ۷۵ لیتری قیمت ارزان

همانگونه که مستحضر هستید و با شرایط کنونی بیماری کرونا، اهمیت استریلیزاسیون بیش از پیش مورد اهمیت قرار گرفته و درخواست بازار نیز بدین واسطه افزایش می یابد.
مرکز فروش دستگاه اتوکلاو، جزو برترین توزیع کنندگان برتر کشور می باشد که هم اکنون دستگاه اتوکلاو ۷۵ لیتری قیمت مناسب را به صورت اینترنتی عرضه می کند.

این مجموعه در تلاش است تا با ارائه برترین برندهای تولید شده جهان، علی رغم رفع نیاز بازار رضایت کاربران را نیز جلب نماید. جهت خرید و یا اطلاع از قیمت بهترین نوع اتوکلاو، با کارشناسان این شرکت اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما