فروش اتوکلاو 75 لیتری دست دوم

اتوکلاو 75 لیتری به صورت دست دوم در تعداد محدود در فروشگاه ما موجود است. این دستگاه های دسته دوم با بازبینی مجدد در خط تولیدی مدرن و تعویض قطعات اصلی کارکرده با قطعات نو به شما ارائه می گردند.

اگر می خواهید با بودجه بسیار مناسب یک دستگاه اتوکلاو 75 لیتری بسیار باکیفیت کارکرده را خریداری نمایید، فروشگاه ما پایان جستجوهای شماست.

دستگاه اتوکلاو 75 لیتری

اتوکلاو های آزمایشگاهی 75 لیتری را بشناسید

دستگاه های اتوکلاو 75 لیتری از جمله اتوکلاو های بخار هستند. این دستگاه ها می تواند با فشار بالای بخار آب کار استریل تمامی وسایل آزمایشگاهی را انجام دهند.
البته این موضوع روشت است که این وسایل آزمایشگاهی باید از جنس فلز باشند و اگر جنس دیگری دارند نباید به دمای بالا حساس باشند.

این اتوکلاو های 75 لیتری به شکل عمودی اند. به صورت کلی به اتوکلاو های آزمایشگاهی، اتوکلاو های سطلی یا ایستاده نیز گفته می شود.
این دستگاه های اتوکلاو از لحاظ کلاس بندی جز اتوکلاو های بخار کلاس n به حساب می آیند.

این نوع کلاس بندی دو مطلب را برای مصرف کننده روشن می سازد:

  1. اتوکلاو های کلاس n نمی توانند وسایل متخلخل یا سوراخ دار را استریل کنند.
  2. اتوکلاو 75 لیتری آزمایشگاهی از عهده استریل لوازم دارای پوشش نیز بر نمی آید.

بدون شک به جز این محدودیت ها اتوکلاو 75 لیتری بخار می تواند کار استریل را به خوبی انجام دهد.

ما دستگاه های اتوکلاو 75 لیتری را به صورت دست دوم در فروشگاه مان برای فروش موجود داریم. این دستگاه ها از لحاظ کیفیتی مانند یک دستگاه دسته اول عمل می کنند. می تواند برای مشاهده و یا خرید دستگاه اتوکلاو 75 لیتری بخار همین حالا با ما تماس بگیرید.

اتوکلاو دست دوم

ارائه کیفیتی بی نظیر برای اتوکلاو دست دوم

کیفیت در دستگاه های هر چند دست دوم نیز باید وجود داشته باشد. این امری است که ما به صورت صد در صدی به شما تضمین می کنیم.
در فروشگاه ما دستگاه اتوکلاوی را که به شما ارائه شده است، از چند جهت دارای کیفیت مطلوب و البته بالا می باشد. در بند های بعدی می توانید به صورت مختصر مواردی که به صورت طبقه بندی شده آورده ایم را بخوانید:

  • اتوکلاو 75 لیتری با کیفت از لحاظ استریل: این شاید بتواند مهمترین ویژگی از لحاظ کیفی برای یک دستگاه اتوکلاو 75 لیتری باشد. دستگاه اتوکلاو 75 لیتری که در فروشگاه ما با نام دسته دوم تهیه می کنید می تواند به صورت 100 % تمام میکروب ها را از بین ببرد.
  • اتوکلاو آزمایشگاهی با کیفیت از لحاظ مصرف انرژی: دستگاه اتوکلاو 75 لیتری می تواند از لحاظ مصرف انرژی نیز به صورت بسیار با کیفیتی عمل کند. این دستگاه دارای شاخص مصرف انرژی بسیار مناسبی است و لازم نیست از لحاظ مصرف برق نگران هزینه ها باشید.
  • اتوکلاو با کیفیت از لحاظ سرعت: این دستگاه می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن هر سیکل استریل لوازم آزمایشگاهی را به پایان برساند و برای سیکل کاری بعدی آماده شود.
از این رو دستگاه اتوکلاو 75 لیتری که ما به شما برای فروش ارائه می کنیم می تواند تمامی فاکتورهای کیفی مورد نظر شا را داشته باشد. هم اکنون برای ثبت سفارش و خرید یک دستگاه اتوکلاو 75 لیتری با کیفیت دست دوم با ما تماس بگیرید.

قیمت اتوکلاو 75 لیتری

قیمت اتوکلاو 75 لیتری دست دوم

موضوع قیمت می تواند همیشه در خرید دستگاه های اتوکلاو حایز اهمیت باشد.
اگر بخواهید قیمت این تجهیزات استریل را از بازار استعلام نمایید. متوجه این مطلب می شوید، که دستگاه های اتوکلاو 75 لیتری دارای لیست بلند بالای قیمتی متفاوتی هستند.
اگرچه ما در اینجا می خواهیم در مورد قیمت دستگاه اتوکلاو 75 لیتری دست دوم صحبت کنیم. اگر بتوانید در فروشگاهی قیمت دستگاه اتوکلاو 75 لیتری را با عنوان دست دوم استعلام نمایید، متوجه این مطلب می شوید که دستگاه دارای رنج قیمتی تقریبا مناسبی است.

اما نکته مهم این است که آیا این قیمت برای یک کالای صد درصد کارکرده به شما اعلام می شود یا برای کالایی مثل دستگاه اتوکلاو  75 لیتری که در فروشگاه ما به شما ارائه می گردد؟!
دستگاه های اتوکلاو دسته دوم در فروشگاه ما به صورت مجدد توسط کارخانه باز شده و برخی قطعات آن به صورت کامل تعویض می گردد. این دستگاه هایی که ما در فروشگاه مان به عنوان اتوکلاو 75 لیتری دسته دوم به شما ارائه می کنیم از لحاظ کارکرد و همچنین قطعات داخلی اصلی کاملا دسته اول است.

با توجه به این مطلب روشن است که قیمت اتوکلاو 75 لیتری دست دوم در فروشگاه ما در مقایسه به کارکرد و قطعات آن بسیار ارزان است. این شرایط ویژه برای خرید یک اتوکلاو 75 لیتری بسیار با کیفیت را از دست ندهید و همین حالا با ما در ارتباط باشید.

فروش اتوکلاو کارکرده

فروش اتوکلاو 75 لیتری کارکرده در تعداد محدود

نکته مهمی که ما همواره بر آن تاکید داریم این است که دستگاه اتوکلاو 75 لیتری به صورت دسته دوم در فروشگاه ما دارای تعداد محدودی است. این دستگاه هایی که مجددا در کارخانه برای مصرف بازسازی شده اند دارای کیفیت بسیار مطلوبی هستند و همواره تعداد آنها برای فروش محدود است.
با توجه هب این مطلب اگر فرایند ثبت سفارش شما در فروشگاه ما نیمه کاره باقی بماند، شرکت ما هیچگونه تعهدی در قبال تمام شدن اتوکلاو 75 لیتری به شما مشتری گرامی ندارد.

اگر می خواهید برای خرید دستگاه اتوکلاو 75 لیتری با کیفیت و کارایی بالا اقدام نمایید فرصت خرید این محصول را در فروشگاه ما از دست ندهید.
در اینجا قیمت مناسب در کنار کیفیت و کارایی برتر به شما مشتری گرامی ارائه می گردد.

سفارش اتوکلاو

نحوه ثبت سفارش خرید اتوکلاو دسته دوم

برای ثبت سفارش خرید دستگاه اتوکلاو 75 لیتری در فروشگاه ما کافی است با شماره های درج شده مهندسان مجرب ما تماس بگیرید. تمامی فرایند خریدتان را می توانید به صورت غیر حضوری ثبت کنید. مشاوران مجرب ما تمام نکات ضروری را به شما گوشزد می کند.
البته همواره می توانید برای بررسی دستگاه اتوکلاو 75 لیتری دست دوم و یا ثبت سفارشتان به صورت حضوری نیز به فروشگاه معتبر فروش تجهیزات پزشکی ما سر بزنید.

ما برای ارائه بهترین محصولات نو و دست دوم در کنارتان هستیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما