فروشنده دستگاه استریل فور دندانپزشکی باکیفیت

دستگاه استریل فور دندانپزشکی یکی از تجهیزات ضروری به حساب می آید. مجموعه ما به عنوان یک فروشنده معتبر دستگاه فور باکیفیت و درجه یک، اقدام به فروش اینترنتی محصولات از طریق وب سایت کرده است.

عملکرد دستگاه فور دندانپزشکی و اجزای آن

دستگاه فور یکی از کاربردی ترین وسایل مورد نیاز در مراکز بهداشتی درمانی، آزمایشگاه ها و مطب های دندانپزشکی می باشد که برای استریل کردن وسایل و لوازم مصرفی مورد استفاده قرار می گیرد.
دستگاه فور دارای یک حرارت سنج است که حرارت محفظه داخلی دستگاه را تا چند صد درجه سانتیگراد بالا می برد (در مدل های مختلف حداکثر دمای قابل تحمل دستگاه متفاوت می باشد) و ابزار آلات را ظرف مدت یک تا دو ساعت ضدعفونی و خشک می نماید.
لازم به ذکر است که لوازم پارچه ای را نمی توان در دستگاه فور قرار داد. یکی از مزیت های استریل کردن لوازم و ابزار آلات به وسیله این دستگاه، جلوگیری از ایجاد هر گونه صدمه فیزیکی و شیمیایی مانند زنگ زدگی، خوردگی و همچنین کند شدن لبه های تیز ابزارآلات می باشد. به همین دلیل دستگاه فور یا آون در کلینیک ها و مطب های دندانپزشکی کاربرد دارد.
اجزای تشکیل دهنده دستگاه استریل فور دندانپزشکی به شرح زیر می باشد:

  • محفظه داخلی دستگاه که شامل چند طبقه می باشد و عمدتاً از جنس استیل ضد زنگ و یا آلومینیم با مقاوت بالا در برابر حرارت زیاد است. سنسور دما و ترموکوپل دستگاه نیز در این محفظه قرار دارد.
  • دستگاه حاوی تعدادی المنت گرم کننده است که برای تأمین حرارت تعبیه شده اند. این المنت ها از از نوع فنری می باشند که در یک پوشش سرامیکی نسوز یا پوشش مسی قرار گرفته اند.
  • برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی و گرم شدن بیش از اندازه محفظه خارجی، عایق های حرارتی از جنس پشم سنگ داخل دستگاه قرار گرفته اند.
  • سیستم نمایش و کنترل دما در مدل های مختلف دستگاه فور، به صورت جدا یا در یک سیستم یکپارچه به کار گرفته شده است.
  • دستگاه استریل فور دندانپزشکی با توجه به نوع و مدل، دارای سیستم های حفاظتی برای قطع جریان برق در شرایط اضطراری می باشد.

دستگاه استریل فور دندانپزشکی

خرید دستگاه استریل فور دندانپزشکی در ظرفیت های مختلف

دستگاه استریل فور دندانپزشکی بسته به نیاز، در حجم های گوناگون 22، 35، 55، 100، 140 و 200 لیتر طراحی شده است. همچنین مدل های گوناگون این دستگاه از جمله ساده، دیجیتال، هوشمند، فن دار، بدون فن، وکیوم، درون سوز و غیره در بازار موجود است.

باید گفت که قبل از خرید دستگاه فور می بایست ابتدا قابلیت های دستگاه را بررسی کرد و سپس با توجه به نیاز خود، بهترین نوع آن را انتخاب نمود. دستگاه های کم حجم و رومیزی مناسب برای استفاده در آزمایشگاه ها و مطب های دندانپزشکی می باشد.

سفارش راحت و بدون دردسر دستگاه فور

سفارش و خرید دستگاه فور درجه یک، تنها از طریق نمایندگی های معتبر فروش امکان پذیر می باشد.
مجموعه ما به عنوان یک مرجع اینترنتی فروش دستگاه فور، شرایط ویژه ای برای خرید عمده دستگاه فور درجه یک از طریق وب سایت فراهم آورده است.
مرکز پخش و فروش دستگاه فور، خرید بدون واسطه و مستقیم را به مشتریان عمده پیشنهاد می دهد.
خریداران می توانند به راحتی دستگاه فور درجه یک را با نازل ترین قیمت بازار در سایت فروشگاه سفارش دهند.

تماس با ما