تولید و فروش دستگاه فور آزمایشگاهی

دستگاه فور آزمایشگاهی توسط سایت اینترنتی مرکز تولید انواع تجهیزات آزمایشگاه، با ارزان ترین قیمت به فروش می رسد. فور خشک کننده آزمایشگاهی را هم اکنون با کیفیت تضمینی تهیه نمایید.

آون آزمایشگاهی یا فور خشک کننده چیست؟

صنعت پزشکی مهم ترین صنعتی هست که با سلامت و جان انسان در ارتباط می باشد و روز به روز این علم پزشکی به واسطه پیشرفت تکنولوژی و دیگر صنایع در حال رشد و توسعه است.
آزمایشگاه ها یکی از محل های مهم و حساسی هستند که دستگاه ها و تجهیزات فراوانی در این محل به جهت انجام فرآیند درست آزمایش مورد استفاده قرار می گیرند.
دستگاه فور آزمایشگاهی که با نام آون نیز شناخته می شود، یکی از تجهیزاتی می باشد که برای استریل یا خشک کردن وسایل شیشه ای و یا فلزی که در محیط های آزمایشگاهی کاربرد دارند، مورد استفاده قرار می گیرد.
این دستگاه پیشرفته عمل استریل و خشک کردن وسایل فلزی را تحت حرارت و در دمای 180 درجه سانتیگراد به مدت 2 ساعت انجام می دهد، که بالا رفتن تدریجی دمای داخل آون، موجب تبخیر رطوبت موجود در وسایل شیشه ای می شود و همین امر باعث حذف هر نوع فعالیت زیستی و تمام عوامل حیات میکروبی خواهد شد.

تفاوت آون آزمایشگاهی با انکوباتور کدام است؟

همانگونه که اشاره شد، فور آزمایشگاهی که با نام اجاق گرمای خشک در پزشکی شناخته می شود، برای ضدعفونی و استریلیزاسیون تجهیزات و وسایل فلزی مورد استفاده قرار می گیرد.
دستگاه انکوباتور نیز یکی از تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته ای است که در آزمایشگاه های بیولوژی برای کشت و رشد دادن نمونه های زنده نظیر سلول ها و عوامل حیات میکروبی استفاده می شود.
عده ای این دو دستگاه را با یکدیگر اشتباه می گیرند و یا فکر می کنند که این دو با یکدیگر هیچ فرقی ندارند، درصورتی که هر دو کاملا با هم متفاوت هستند و محدوده دمایی انکوباتور با دستگاه فور کاملا فرق دارد.
از تفاوت های دیگری که موجب تمایز این دو دستگاه شده است عبارتند از:

  • در انکوباتورها دقت دستگاه بسیار بالا بوده ولی در صورتی که در فور آزمایشگاهی دقت چندان مهم نیست و دستگاه، تا ۵ درجه سانتی گراد اختلاف دمایی، گواهی استاندارد و کالیبراسیون دریافت می کند.
  • داشتن تایمر در انکوباتور چندان مهم نیست ولی داشتن تایمر حتمی و قطعی در دستگاه فور آزمایشگاهی بسیار مهم می باشد.
  • انکوباتور آزمایشگاهی درب شیشه ای دارد که درون دستگاه قابل رویت است؛ اما آون، درب فلزی دارد که درون دستگاه دیده نمی شود.
  • قدرت المنت دستگاه فور آزمایشگاهی خیلی بیشتر از انکوباتور است.

دستگاه فور آزمایشگاهی

مرکز خرید بهترین دستگاه فور آزمایشگاهی

مرکز خرید دستگاه فور آزمایشگاهی یکی از بزرگترین عرضه کنندگان تجهیزات آزمایشگاه می باشد که سال هاست در عرصه تولید دستگاه های پزشکی و حوزه سلامت فعالیت می کند.

این مجموعه معتبر انواع تهجیزات پزشکی و آزمایشگاهی، به پاس قدردانی از همراهان همیشگی این مرکز تصمیم برآن داشته تا فور خشک کننده آزمایشگاهی را که با رعایت استانداردها تولید شده در سطح کیفیت بالایی با قیمت رقابتی به فروش برساند. برای دسترسی به قیمت آون آزمایشگاهی یا انجام خرید، فقط کافیست تا با ما تماس حاصل فرمایید و سفارش خود را ثبت نمایید.

تماس با ما