خرید مستقیم اتوکلاو 75 لیتری مگا تمام استیل

اتوکلاو 75 لیتری مگا به عنوان بهترین اتوکلاو آزمایشگاهی با قیمتی باورنکردنی در این نمایندگی فروش عرضه می گردد. مشتریان می توانند برای خرید مستقیم انواع اتوکلاو تمام استیل، همین حالا اقدام به ثبت سفارش نمایند.

معرفی مشخصات اتوکلاو 75 لیتری مگا

همان طور که می دانید میکروب زدایی و استریلیزاسیون ابزار آلات و دستگاه های پزشکی ضروری ترین مسئله در تمامی مطب ها، بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، درمانگاه ها و کلینیک های پزشکی و حتی برخی مراکز آرایشی و زیبایی می باشد.
از این رو امروزه از دستگاه هایی به نام اتوکلاو برای پاک سازی وسایل و تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی استفاده می شود. به گونه ای که تمامی مراکز نام برده بایستی با دستگاه اتوکلاو تجهیز گردند.
اتوکلاوها در انواع مختلفی دسته بندی می شوند که به انواع آن اصطلاحا کلاس می گویند. اتوکلاوها از 3 نوع (کلاس n، کلاس s و کلاس b) تشکیل می شوند و هر کدام نیز کارایی و کاربرد منحصر به فردی دارد.
شایان ذکر است که تمامی اتوکلاوها به کمک بخار آب 100 درجه ی سانتی گراد و با حداکثر فشار به وسیله ی پمپ وکیوم، داخل و بیرون تجهیزات پزشکی را به خوبی استریل می نمایند.
از جمله ویژگی های مهم اتوکلاوها موارد زیر را می توان نام برد:

  • قابلیت عرضه در حجم های مختلف (18، 22، 50، 75، 130، 300) لیتری
  • دارا بودن 4 سیکل کاری، با تفاوت در مدت زمان استریل کردن
  • مجهز به سیستم خنک کننده حرارتی برای اولین بار
  • مجهز به سیستم ارزیابی صحت عملکرد فرایندها
  • مجهز به سیستم ارزیابی پمپ خلاء
  • طراحی زیبا و یکپارچه

در بین تمامی برندهای ارائه شده، اتوکلاو 75 لیتری مگا را می توان به جرات مناسب ترین دستگاه برای آزمایشگاه ها نام برد.

اتوکلاو 75 لیتری مگا

راهنمای خرید اتوکلاو تمام استیل مناسب آزمایشگاه ها

از آن جایی که دستگاه های اتوکلاو از قیمت بالایی برخوردار می باشند، پس بهتر است دستگاه مرغوب و با کیفیت درجه یک را تهیه نمود تا چندین سال کارایی داشته باشد و از این رو در هزینه های تعمیر و یا تعویض صرفه جویی کرد.
بهترین اتوکلاو آزمایشگاهی از برند مگا و در حجم 75 لیتر می باشد که از بدنه تمام استیل ساخته شده است.
اتوکلاو تمام استیل آزمایشگاهی مگا دارای ویژگی هایی می باشد که مشتریان را به خرید این محصول ترغیب می نماید، از جمله:

  • دارای جداره داخلی و خارجی تمام استیل
  • دارای سیستم کنترل الکترونیکی هوشمند
  • دارای استاندارد ملی
  • دارای گارانتی معتبر
  • امکان ارائه خدمات پس از فروش

سفارش خرید اینترنتی اتوکلاو مگا با قیمت عالی

این مجموعه به عنوان یک مرکز فروش معتبر در حوزه فروش انواع اتوکلاو با کیفیت عالی، سال هاست که در حال فعالیت می باشد و به صورت کاملا مستقیم و بدون هیچ گونه واسطه ای دستگاه مورد نظر مشتری را با قیمتی اقتصادی به فروش می رساند.
تمامی انواع اتوکلاوهای مگا بر روی وب سایت فروش این مجموعه موجود می باشند. خریداران می توانند با مراجعه به این درگاه اینترنتی نازل ترین قیمت اتوکلاو را به صورت آنلاین خریداری نمایند.

همچنین کارشناسان فروش ما که در این زمینه متخصص می باشند می توانند شما را در امر خرید اتوکلاو 75 لیتری مگا به صورت رایگان راهنمایی نمایند تا شما سفارش خود را با خیال راحت به ثبت برسانید.

تماس با ما