خرید دستگاه اتوکلاو سطلی تمام استیل

خرید دستگاه اتوکلاو سطلی به صورت آنلاین امکان پذیر است. اما پیدا کردن فروشنده خوب و مورد اطمینان دشوار است. نگران نباشید در این مرکز اقدام به عرضه اتوکلاو سطلی تمام استیل با نازل ترین قیمت کرده ایم، پس با ما در تماس باشید.

اتوکلاو سطلی چه نوع اتوکلاویی است؟

اتوکلاوها را بر اساس مشخصه های گوناگونی تقسیم بندی می کنند اگر از نظر نوع تجهیزی که استریل می کنند آنها را تقسیم بندی کنیم، در این صورت اتوکلاوها در کلاس های N, B, S با سایزها و ظرفیت های گوناگون به فروش می رسد. در دسته بندی دیگر اتوکلاوها را می توان بر اساس شکل ظاهری آنها تقسیم بندی کرد که عبارتند از:

  1. اتوکلاو های سطلی
  2. اتوکلاوهای رومیزی

اتوکلاوهای رومیزی عمدتا در نوع اتوکلاو دندانپزشکی و آزمایشگاهی کوچک با سایزهای کمتر بوده اند. اتوکلاوهای سطلی عمدتا در حجم های بالا عرضه شده و مشخصات منحصر بفرد دارند. اما شاید بسیاری از افراد در رابطه با دستگاه اتوکلاو سطلی اطلاعات فنی دقیق در اختیار نداشته باشند.
این دستگاه اتوکلاو دارای یک مخزن 9 لیتری و همچنین میزان توان 1500 وات و دارای سوپاپ اطمینان دو منظوره است. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به سیستم های الکترونیکی که همگی هوشمند هستند، اشاره نمود. این دستگاه های اتوکلاو به راحتی قابل حمل می باشند و همچنین نصب و راه اندازی آنها نیز بسیار آسان است.

خوب است بدانید که قیمت اتوکلاو سطلی به فاکتورهای زیر بستگی دارد:

  • سبک و قابل حمل
  • دارای تاییدیه مخزن تحت فشار
  • دارای گارانتی تعمیر
  • راه اندازی آسان و ساده با فشار یک کلید
  • مجهز به سوپاپ اطمینان دو منظوره

تمامی موارد ذکر شده می تواند بر قیمت نهایی این محصول تاثیر گذار است.

خرید دستگاه اتوکلاو سطلی

چگونه اتوکلاو تمام استیل آزمایشگاهی خوب بخریم؟

به طور کلی دستگاه اتوکلاو آزمایشگاهی برای سترون سازی به کار می رود. سترون سازی همان نابودی یا حذف اشکال حیات در مواد غیر متحرک از طریق روش های فیزیکی، شیمیایی یا با استفاده از بخار است.
همان طور که در قسمت قبل شرح داده شد دستگاه اتوکلاو را در ظرفیت ‌های مختلفی تولید می کنند که هر کدام از این ظرفیت ‌ها حجم خاصی از لوازم را برایتان استریل می کند.
شما می ‌توانید با توجه به ابعاد لوازم مورد نظر و همچنین حجم کارتان ظرفیت های مختلف دستگاه اتوکلاو را خریداری کنید.
شایان ذکر است که قیمت خرید اتوکلاو آزمایشگاهی آن هم از یک مارک معتبر، همیشه از نکات برجسته برای مشتریان است.
تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا نحوه خرید دستگاه اتوکلاو سطلی خوب را به شما توضیح دهیم.

مرکز خرید دستگاه اتوکلاو سطلی آزمایشگاهی

در بازار امروز قیمت خرید دستگاه اتوکلاو سطلی به طرز غیر قابل باوری دچار افزایش شده و متاسفانه قدرت خرید خیلی از اقشار جامعه به سبب همین افزایش ناگهانی قیمت ها بسیار کاسته شده است.
اما خوشبختانه در این مرکز، قیمت خرید دستگاه اتوکلاو سطلی برخلاف سایر فروشگاه به میزان بالایی ثابت می باشد. خریداران عزیز می توانید برای استعلام موجودی و قیمت اتوکلاوهای سطلی آزمایشگاهی از طریق این سایت با بخش پشتیبانی ما تماس بگیرید.
اگر می خواهید برای خرید دستگاه اتوکلاو سطلی اقدام کنید، خرید از فروشگاه ما بهترین فرصت برای شماست. بدون نیاز به مراجعه حضوری می توانید به صورت آنلاین دستگاه خود را ثبت کرده و در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید.

تماس با ما