ارزان ترین اتوکلاو دندانپزشکی دست دوم کلاس b

اتوکلاو دندانپزشکی دست دوم کلاس b با کیفیت درجه یک و مشابه نو در این مجموعه موجود می باشد. شما می توانید برای خرید ارزان ترین قیمت اتوکلاو دست دوم از طریق این مرکز فروش اینترنتی اقدام نمایید.

همه چیز درباره اتوکلاو دندانپزشکی

به طور کلی اتوکلاوها دستگاه هایی هستند که برای استریل کردن و میکروب زدایی تمامی تجهیزات و ابزارآلات آزمایشگاهی و پزشکی به کار می روند.
این دستگاه ها که بیش از 40 سال است ساخته شده اند، امروزه جزء اصلی ترین دستگاه های موجود در حوزه های درمانی به کار می روند. اتوکلاوها می توانند تمامی باکتری ها، قارچ ها، میکروب های عفونی و غیر عفونی و به طور کلی تمامی آلودگی ها را از بین ببرند.
این دستگاه ها به 3 دسته تقسیم می گردند که به آن ها اصطلاحا کلاس می گویند. اتوکلاو کلاس n، اتوکلاو کلاس s و اتوکلاو کلاس b از انواع اتوکلاوهای مرسوم می باشند.
اتوکلاو کلاس b که رایج ترین نمونه از انواع اتوکلاوها است، در اتاق های عمل و کلینیک های دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرد، چرا که به گونه ای ساخته شده است که ابزارآلات کوچک و یا سوراخ دار دندانپزشکی را به خوبی استریل نماید.
اتوکلاو دندانپزشکی کلاس b در مدل های رومیزی و بزرگ تر موجود می باشد، که دندانپزشکان می توانند بر حسب تعداد مشتری روزانه و متناسب با حجم کاری خود بهترین سایز را انتخاب کنند.

مشخصات اتوکلاو دندانپزشکی دست دوم کلاس b

همانطور که متوجه شدید اتوکلاوها دستگاه های بسیار مهم و دقیقی هستند، از این رو برای ساخت آن ها مرغوب ترین قطعات با دقت و وسواس زیادی به کار رفته اند که همین امر باعث بالا رفتن قیمت اتوکلاو می شود.
در نتیجه اتوکلاوها دستگاه هایی بسیار گران قیمت می باشند، که توصیه می شود به جای خرید اتوکلاو نو از اتوکلاو دندانپزشکی دست دوم کلاس b استفاده نمایید.
مشخصات اتوکلاو دست دوم کلاس b عبارتند از:

  • بسیار سالم و در حد نو می باشد.
  • همان کارکرد اتوکلاو نو را دارد.
  • از طول عمر بالایی برخوردار است.
  • قیمت به شدت ارزان و مقرون به صرفه ای دارد.

شایان ذکر است که اتوکلاوها دستگاه هایی بسیار مقاوم و محکمی می باشند، به همین دلیل طول عمر بالایی دارند و می توانند چندین سال به درستی کار کنند. از این رو خرید اتوکلاو دست دوم که در حد نو باشد، می تواند علاوه بر قیمت اقتصادی که دارد سال های زیادی عمل کرد خوبی را ایفا کند.

اتوکلاو دندانپزشکی دست دوم کلاس b

سفارش آسان اتوکلاو دست دوم بدون واسطه

در این مرکز فروش انواع متفاوت اتوکلاو دست دوم در حد نو و کاملا سالم، هم از نظر ظاهری و هم قطعات داخلی موجود می باشند.
این مجموعه اتوکلاوهای دست دوم کاملا سالم را از فروشنده خریداری نموده و به صورت مستقیم و بدون هیچ گونه واسطه ای، با ارزان ترین قیمت ممکن به فروش می رساند.
شما خریداران می توانید برای خرید اتوکلاو دندانپزشکی دست دوم کلاس b با مراجعه غیر حضوری به وب سایت فروش این مرکز تمامی نمونه ها را با مشخصات و قیمت بررسی نمایید و سپس بهترین گزینه را انتخاب کرده و سفارش خود را به راحتی به ثبت برسانید.

مشاورین فروش ما نیز  آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند، در حالی که شما می توانید پس از راهنمایی های رایگان آنها بهترین نمونه از اتوکلاوها را خریداری نمایید.

تماس با ما