مناسب ترین قیمت اتوکلاو دست دوم دندانپزشکی

اتوکلاو دست دوم دندانپزشکی را با مناسب ترین قیمت از طریق این مرکز فروش برندهای معتبر در کمترین زمان ممکن ثبت سفارش نمایید.

همه چیز درباره استفاده از اتوکلاو

اتوکلاوها در صنعت پزشکی و درمانی مهم ترین کاربرد را دارند، محصول نهایی آن ها ابزار و تجهیزات استریل است. اتوکلاوها اساسا محفظه های فشار هستند که با ایجاد خلا، از بخار با فشار بالا در دمای بیش از 100 درجه سانتی گراد استفاده می کنند تا تمام میکروب های موجود در داخل و بیرون ابزار را از بین ببرند.
در حالی که بخار یک روش معمول برای استریل سازی تجهیزات پزشکی است، برخی از دستگاه های ضدعفونی کننده از حرارت خشک استفاده می کنند و رطوبت فرآیند را از بین می برند، در نتیجه پس از فرآیند میکروب زدایی اتوکلاو، ابزار شما عاری از هرگونه میکروارگانیسم زنده خواهد بود.
اتوکلاوها علاوه بر حوزه درمانی، در سایر زمینه های دیگر مثل مراکز خالکوبی و تاتو نیز کاربرد دارند.
مدیریت بهداشت و استریلیزاسیون در یک مطب یا کلینیک دندانپزشکی، به میزان زیادی وابسته به وجود دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی می باشد، از این رو هم کارمندان و هم بیماران رضایت کامل از آن مرکز خواهند داشت.
در اینجا با چگونگی عملکرد اتوکلاو دندانپزشکی آشنا خواهیم شد:

  • در مرحله اول، پمپ وکیوم اتوکلاو دندانپزشکی تمام هوای موجود در محفظه را از بین می برد تا خلا ایجاد کند.
  • پس از خارج شدن هوا از درون اتوکلاو، فشار داخل محفظه بیشتر شده، سپس بخار به دمای بالای 100 درجه سانتی گراد می رسد.
  • بعد از آن تمام تجهیزات داخل اتوکلاو برای مدت زمان از پیش تعیین شده ای توسط بخار فشار قوی میکروب زدایی و استریل می شوند.
  • پس از نابودی کلیه میکروب ها، بخار از محفظه خارج گشته و تمام ابزارهای موجود در آن خشک می شوند.
  • در آخر، فشار داخل محفظه تا سطح جوی اصلی کاهش می یابد.
  • حال ابزارها و تجهیزات استریل شده و برای استفاده آماده هستند.

اما سوال مهمی که پیش می آید این است که چه اتوکلاوی در حال حاضر مناسب تر می باشد؟ نو یا دست دوم؟
برای دریافت پاسخ خود تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

اتوکلاو دست دوم دندانپزشکی

چرا اتوکلاو دست دوم دندانپزشکی بخرم؟

همانطور که متوجه شدید اتوکلاوها دستگاه هایی ضروری برای مراکز درمانی می باشند. مهم ترین مسئله ی حائز اهمیت تهیه این کالا از مارکی شناخته شده و با کیفیت است.
متاسفانه در حال حاضر ورود کالاهای خارجی و مرغوب به شکل چشمگیری کاهش یافته، همچنین نوسانات قیمت در بازار موجب افزایش روز افزون انواع محصولات به خصوص اتوکلاوها شده اند.
با توجه به اینکه اتوکلاوها، دستگاه هایی گران قیمت هستند، پس بهتر است از نمونه دست دوم آن با قیمت مقرون به صرفه تری بهره برد.
مناسب ترین قیمت فروش اتوکلاو دست دوم دندانپزشکی را از طریق این مجموعه تجربه کنید.

قیمت مناسب اتوکلاو کارکرده با خرید اینترنتی

در این مجموعه تمامی اتوکلاوها توسط مهندسین ما اعتبار سنجی شده و اگر نیاز به مرمت و تعمیر داشته اند، همه نواقص آن ها برطرف گشته است.
امروزه که همه به دنبال راهی برای کاهش هزینه ها هستند پس بهترین گزینه جهت صرفه جویی اقتصادی، خرید اتوکلاو دست دوم دندانپزشکی از یک مرکز موثق خواهد بود.

شما می توانید اتوکلاو دست دوم دندانپزشکی را با نازل ترین قیمت و ضمانت اصل بودن محصول از طریق این مرکز فروش اینترنتی به راحتی خریداری کنید. همین حالا بدون معطلی با همکاران ما در ارتباط باشید.

تماس با ما