اتوکلاو دندانپزشکی دست دوم فروشی رومیزی

اتوکلاو دندانپزشکی دست دوم فروشی فوق العاده و قابل اعتماد در کمترین زمان ممکن؛ جای هیچگونه نگرانی نیست، برای داشتن طیف گسترده از انواع رومیزی این دستگاه با نازلترین و شگفت انگیز ترین قیمتها با ما در ارتباط باشید.

چرا اتوکلاو برای مطب دندانپزشکی ضرورت دارد؟

دندانپزشک باید سطح بالاتری از بهداشت را در کنار کارمندان پشتیبانی در کلینیک خود حفظ کند زیرا زمینه ای که با آن سرو کار دارند به بهداشت و بهداشت محیط احتیاج دارد. از همه مهمتر، تجهیزات آنها حساس و ظریف هستند. از این رو به شرایط بهداشتی و تمیز نیاز دارد تا بتوانند به طور موثر کار کنند. برای انجام عملكردهای مطمئن و روان در كلینیك، یك دندانپزشك نیاز به یك دستگاه ضدعفونی كننده بخار دارد كه به آن اتوكلاو دندان نیز گفته می شود تا تجمع میكروب ها روی تجهیزات دندانپزشكی را عقیم كند. آنها از رشد باکتریها در وسایل و سطوح در طول دوره درمان جلوگیری می کنند. میکروارگانیسم ها در خون و بزاق می توانند باکتری ها و بیماری هایی مانند هپاتیت ، تبخال ، سل ، استاف و استرپتوکوک را حمل کنند. بنابراین وجود یک اتوکلاو دندانپزشکی با کیفیت بالا در کلینیک دندانپزشکی امری حیاتی است.
داشتن دستگاه ضدعفونی کننده بخار برای همه دندانپزشکان یک گزینه نیست بلکه یک ضرورت است. دلیل این امر این است که تجهیزات نمی توانند به صورت دستی عقیم شوند و در صورت شستشوی دستی، احتمال وقوع میکروب ها وجود دارد. به همین دلیل اتوکلاو دندان یکی از دستگاه های ضروری در کلینیک های دندانپزشکی است.

مشخصات یک اتوکلاو دندانپزشکی خوب چیست؟

مهم است که مطمئن شوید سازنده ای که از آن خریداری می کنید ارائه دهنده شناخته شده اتوکلاو است و سالها تجربه در این زمینه را دارد. دستگاه ضدعفونی کننده بخار که قصد خرید آن را دارید سرمایه ای است که نمی خواهید با آن ضرر کنید. به همین دلیل مهم است که اطمینان حاصل کنید که آن را از تولید کننده معتبری خریداری می کنید که اتوکلاو دندانپزشکی مورد تأیید FDA را تهیه می کند. در غیر اینصورت ، برخورد با این ماشین بسیار خطرناک است.
مناسب ترین دستگاه برای یک عمل پاکسازی و ضد عفونی ابزار و تجهیزات دندانپزشکی اتوکلاو رومیزی است، زیرا انعطاف پذیری بیشتری را ارائه می دهد و برای طیف وسیعی از تجهیزات مناسب است. اتوکلاوهای رومیزی اگرچه کوچک هستند اما می توانند عملکردی برجسته، کارایی بی نظیر و بالاترین استانداردهای ایمنی ممکن را ارائه دهند.
اتوکلاوهای رومیزیی از این حیث مناسب هستند که در فرآیند استریل خود از چند مرحله وکیوم استفاده می کنند. پمپ وکیوم و ایجاد خلا در فرآیند استریل باعث می شود که بخار داغ به تمام بخش های ابزارهای حفره دار نفوذ کند و استریل کامل و صحیح را امکان پذیر نماید.
زمان پاک سازی بسته به درجه حرارت، بسته بندی یا بازشدن وسایل و دستورالعمل های سازنده از چهار تا 30 دقیقه است. چرخه خشک شدن ممکن است 25 تا 40 دقیقه باشد.

فاکتورهای مهمی وجود دارد که باید هنگام خرید اتوکلاو دندانپزشکی مورد توجه قرار گیرد. عواملی مانند ضمانت ، بررسی خدمات و بسیاری از عوامل دیگر قبل از انجام چنین سرمایه گذاری هایی باید مورد توجه قرار گیرند.

مرکز اتوکلاو دندانپزشکی دست دوم فروشی با قیمت ارزان

فروشگاه ما این اطمینان را می دهد که محصول بسیار با کیفیت را به همراه گارانتی معتبر شرکتی به شما خریداران عزیز تحویل دهد.
پس بدون هیچ تاخیری با مرکز فروش اتوکلاو دندانپزشکی دست دوم البته بهداشتی و ایمنی با قیمتی ارزان و خدماتی درجه یک، تماس حاصل فرمایید و سرمایه گذاری کنید.

بهداشت و ایمنی را به خود و کارکنان کلینیک هدیه کنید.

تماس با ما