خرید اتوکلاو دندانپزشکی دست دوم ارزان

خرید اتوکلاو دندانپزشکی دست دوم با همان کیفیت و کارکرد نمونه نو در این مرکز فروش اینترنتی معتبر امکان پذیر می باشد. شما می توانید اتوکلاو کلاس b را با ارزان ترین قیمت اقتصادی، در وب سایت فروش این مرکز خریداری نمایید.

همه چیز درباره اتوکلاو مناسب کلینیک دندانپزشکی

همانطور که می دانید اتوکلاوها مهم ترین و ضروری ترین دستگاه های مورد استفاده در یک مرکز بهداشتی و درمانی به شمار می روند. از اتوکلاوها برای استریل کردن و میکروب زدایی ابزارآلات پزشکی استفاده می شود.
به طور خلاصه می توان گفت اتوکلاوها همچون زودپز عمل کرده و ابزارآلات پزشکی را در بخار با دمای بالا و با فشار زیادی پاکسازی کرده و سپس همچون ماشین لباس شویی شسته و تحویل می دهند.
اتوکلاوها در 3 نوع و یا به اصطلاح 3 کلاس (n ،b و s) موجود می باشند که در این بین اتوکلاو کلاس b مناسب ترین نوع برای کلینیک ها و مطب های دندانپزشکی است.
از مهم ترین ویژگی های اتوکلاو دندانپزشکی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مجهز به سوپاپ اطمینان جهت تامین حداکثر ایمنی
  • دارای مخزن تمام استیل، ضد زنگ و خش
  • مجهز به تایمر و ثبات زمان
  • امکان خنک کنندگی فوق العاده سریع
  • امکان حذف رطوبت هوا به کمک پمپ خلا
  • امکان خشک کردن سریع مخزن و محتویات
  • دارای طول عمر و کارکرد بالا
  • هزینه نگه داری بسیار پایین

شایان ذکر است که تمامی دستگاه های اتوکلاو برای ایمنی بیش تر در حین فرآیند استریلیزاسیون قفل می شوند و تا پایان یافتن کارکرد دستگاه امکان بازگشایی ندارند.

چرا خرید اتوکلاو دندانپزشکی دست دوم؟

از آن جایی که مدیریت زباله های عفونی و غیر عفونی و همچنین اقدامات لازم جهت از بین بردن این گونه زباله ها امری قابل توجه می باشد، پس تمامی مراکز دندانپزشکی باید حتما از دستگاه اتوکلاو استفاده نماید، در غیر این صورت آن کلینیک و یا مطب به دستور وزارت بهداشت پلمپ خواهد شد.
لازم به ذکر است که اتوکلاوها بر حسب قطعات ظریف به کار رفته درونشان و همچنین کارکرد ویژه ای که دارند، از قیمت نسبتا بالایی برخوردار می باشند.
در نتیجه اگر به تازگی قصد راه اندازی کسب و کار خود را در کلینیک و یا مطب دندانپزشکی اختصاصی خود دارید، می توانید با خرید اتوکلاو دندانپزشکی دست دوم در عمده هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

خرید اتوکلاو دندانپزشکی دست دوم

سایت فروش انواع بهترین مارک اتوکلاو رومیزی

این مرکز فروش اتوکلاوهای دست دوم و کار کرده از برندهای معتبر تولید شده توسط تولید کنندگان شناخته شده را خریداری کرده است و سپس با دقت و وسواس زیاد تمامی قطعات آن را بررسی نموده و اگر نیاز به تعمیر داشته اند تعمییرات لازم را انجام داده است.
در نتیجه این مجموعه دستگاه با کیفیت و کاملا سالم را برای فروش به بازار عرضه می نماید. اما مسئله اینجاست که لازم نیست برای خرید اتوکلاو دندانپزشکی دست دوم به مراکز فروش حضوری مراجعه نمایید.
شما می توانید برای تهیه بهترین مارک اتوکلاو دست دوم دندانپزشکی رومیزی از طریق وب سایت فروش این مرکز اقدام نمایید، تمامی محصولات موجود را با مشخصات و قیمت مشاهده کرده و سپس سفارش خود را به ثبت برسانید.
همچنین مشاورین ما به صورت رایگان پاسخگوی تمامی سوالات شما مشتریان گرامی پیرامون خرید دستگاه مورد نظر می باشند تا بهترین دستگاه را با توجه به شرایط خود خریداری نمایید.

تماس با ما