فروشگاه اتوکلاو صنعتی آزمایشگاهی استیل

اتوکلاو صنعتی آزمایشگاهی استیل جزء پر کاربرد ترین ها محسوب می شود. در این فروشگاه انواع دستگاه های اتوکلاو صنعتی از لحاظ ابعاد و نوع کارایی با قیمت مناسب و کیفیت بالا عرضه می گردد.

مشخصات اتوکلاو صنعتی آزمایشگاهی

دستگاه های اتوکلاو جزء وسایل کاربردی است که برای استریل لوازم مختلف در مکان های خاص استفاده می شود.
معمولاً دستگاه ‌های اتوکلاو را در ابعاد مختلف با مشخصات خاص تولید می کنند که برخی از آنها مناسب برای استفاده در آزمایشگاه ها هستند.
در هنگام تهیه دستگاه اتوکلاو با توجه به سایز وسایل، این دستگاه‌ ها انتخاب می ‌شوند که اتوکلاوهای صنعتی آزمایشگاهی از نوع بخار هستند. که جز پرکاربردترین ها در آزمایشگاه های کارخانجات بزرگ می باشد.
با توجه به حجم بالایی که دستگاه‌ های اتوکلاو صنعتی دارند، مدت زمان استرلیزه با قدرت بالا و حداقل بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه انجام می پذیرد.
در اینجا به چند مورد از بخش های مهم و اصلی دستگاه اتوکلاو اشاره می کنیم که با بررسی دقیق این بخش‌ ها می‌ توان به مشخصات دستگاه اتوکلاو صنعتی آزمایشگاهی پی برد از جمله:

  • محفظه بیرونی دستگاه که وظیفه حفظ حرارت محفظه داخلی و تامین آن را به عهده دارد.
  • محفظه داخلی دستگاه که نشان دهنده میزان ظرفیت آن است و وظیفه گندزدایی و استریل اشیا و ابزار خاص را به عهده می ‌گیرد.
  • درب دستگاه اتوکلاو صنعتی معمولاً به وسیله جک پنوماتیک قابل حرکت می باشد.
  • منبع مولد بخار در این دستگاه‌ ها نیز آب است که با کمک گرم شدن توسط المنت های مخصوص به بخار تبدیل می شود.
  • مجهز به پمپ وکیوم است که وظیفه تخلیه هوای محفظه و چمپر را به عهده دارد و پس از پایان کار دستگاه، فضای داخلی آن را خشک می کند.
  • این دستگاه‌ ها از سایزهای ۱۰ لیتری تا ۱۰۰ لیتری به راحتی در دسترس می باشد.
  • دارای سیستم بهینه انرژی و همچنین برد دیجیتال است که به خوبی سطح آب را کنترل می نماید.

نکات مهم قبل از خرید اتوکلاوهای آزمایشگاهی

معمولاً یکی از بهترین راه ها برای خرید دستگاه های اتوکلاو دریافت مشاوره و اطلاعات لازم در مورد دستگاه های مختلف و نحوه کارکرد آنها می باشد.
در صورتی که به تمامی نکات مهم قبل از خرید اتوکلاو های آزمایشگاهی آشنا شوید، می توانید بهترین دستگاه را مطابق نیاز خود تهیه کنید.
ما در اینجا به نکات مهم قبل از خرید اتوکلاوهای آزمایشگاهی اشاره می کنیم تا بتوانید با بررسی این نکات، خریدی مناسب انجام دهید از جمله:

  • دما یکی از مهمترین عواملی است که باید در هنگام خرید به آن دقت کرد که دستگاه ها در چند حالت دمای استاندارد وجود داشته باشند.
    میزان فشار بخار درون دستگاه قابل کنترل و تنظیم هست.
  • حجم و ابعاد دستگاه اتوکلاو صنعتی با توجه به نوع فعالیت باید مشخص گردد.
  • نحوه قرارگیری دستگاه به صورت افقی و یا عمودی نیز مطابق با نوع فعالیت و کارکرد آن تعیین می شود.
  • توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه شده به همراه این دستگاه ها یکی از نکاتی است که باید در هنگام خرید مد نظر قرار بگیرد.
  • نوع برق مصرفی دستگاه اتوکلاو نیز در هنگام خرید آن باید مورد توجه قرار بگیرد که بتوان در هر مکانی از آن استفاده کرد.

اتوکلاو صنعتی آزمایشگاهی

سایت فروش آنلاین اتوکلاو در ایران

با توجه به اینکه دستگاه‌ های اتوکلاو جزء دستگاه‌ های بهداشتی محسوب می ‌شود که کیفیت بالای آنها اهمیت زیادی در انجام کارهای مختلف پیدا می‌ کند، باید در خرید آن دقت ویژه‌ ای داشت.
با انتخاب مرکز فروش معتبر که از ارائه محصولات با کیفیت توسط آنها اطمینان دارید می توانید بهترین خرید را انجام دهید.
به دنبال هرگونه دستگاه اتوکلاو که هستید به راحتی می توانید با انتخاب این سایت فروش آن را در بالاترین سطح کیفیت پیدا کنید.
پس برای خرید اتوکلاو صنعتی آزمایشگاهی انتخاب این سایت فروش می‌ تواند یکی از بهترین انتخاب ها محسوب گردد، زیرا هم از کیفیت دستگاه و هم قیمت ارائه شده برای آن کاملاً مطمئن می شوید.
برای به دست آوردن یک تجربه خوب در خرید دستگاه اتوکلاو صنعتی آزمایشگاهی همین حالا با بخش فروش این مجموعه ارتباط برقرار کرده و محصول مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن تهیه کنید.
از مزایای بسیار خوبی که خرید از این سایت فروش دستگاه اتوکلاو برای شما به دنبال دارد این است که بدون صرف وقت و هزینه می توانید با تنوع بالای این محصولات آشنا شده و پس از ثبت سفارشات خود در کمترین روز کاری محصول خریداری شده را تحویل بگیرید.

تماس با ما