قیمت اتوکلاو درمانگاهی 90 لیتری

اتوکلاو درمانگاهی ۹۰ لیتری با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت به صورت کاملا بی واسطه توسط بزرگترین مرکز عرضه و فروش اینترنتی تجهیزات پزشکی در کشور همین حالا به فروش می رسد.

تفاوت عملکرد دستگاه اتوکلاو با سایر روش های استریل

همانطور که مستحضر هستید؛ روش های مختلفی برای استریل کردن در مراکز درمانگاهی وجود دارد که مهمترین و رایج ترین آنها عبارتند از: استریل کردن با استفاده از هوای خشک، استریل کردن با استفاده از هوای مرطوب، استریل کردن از روش اتیلن، استریل کردن با روش اکساید و استریل کردن به روش پلاسما می باشد.
از نظر متخصصان و کارشناسان؛ در بین موارد نام برده بهترین روش برای استریل کردن در مراکز درمانی استفاده از روش هوای مرطوب است. این روش بواسطه دستگاه های مجهز و پیشرفته به نام اتوکلاو صورت می گیرد. دستگاه اتوکلاو در اندازه، اشکال و طرح های متنوع برای استفاده در مراکز متعدد تولید می گردد. دستگاه اتوکلاو درمانگاهی یکی از انواع پرکاربرد اتوکلاو هست که در اندازه های متعدد در بازار وجود دارد که دستگاه اتوکلاو ۹۰ لیتری یک نوع پر تقاضای آن در بازار بشمار می رود.
علت تمایل بالا به استفاده از اتوکلاو و روش استریل مرطوب به واسطه بخار آب در مراکز بخاطر داشتن قابلیت کنترل، سرعت بالا، عدم وجود باقی مانده ذرات بیماری زا و امکان انبار کردن می باشد. البته علاوه بر موارد نام برده باید یادآوری کرد این روش نسبت به سایر موارد برای ضدعفونی کردن به ابزار آلات و هزینه کمتری نیاز دارد.

مزایا و ویژگی های دستگاه اتوکلاو

استفاده از دستگاه اتوکلاو در مراکز درمانی اهمیت زیادی دارد زیرا استریل کامل ابزارهای مختلف را انجام می دهد.
برخی از ویژگی ها و مزایای دستگاه اتوکلاو عبارتند از:

  • داشتن قابلیت استفاده بسیار راحت و بی دردسر برای کاربر
  • قابل نگهداری با صرف هزینه کم و داشتن طول عمر بالا
  • داشتن قابلیت پایش دمای دستگاه و فشار آن
  • مجهز به پمپ ایجاد کننده خلأ به منظور جابجایی هوا با سرعت بسیار بالا
  • بهره مندی از جداره و مولد با مقاومت بسیار بالا
  • مجهز به شیر اطمینان جهت باز و بسته کردن دستگاه در شرایط بالا رفتن فشار حرارتی
  • دارا بودن گواهی استاندار و سایر تأییدیه های لازم
  • مجهز به حالت شروع به کار به دلیل از پیش گرم بودن

به همراه داشتن تمامی این مشخصات و ویژگی ها موجب می شود که از استریل لوازم مختلف اطمینان داشته باشید.

اتوکلاو درمانگاهی

خرید اتوکلاو درمانگاهی با قیمت مناسب

همانطور که متوجه شدید اتوکلاو درمانگاهی یک وسیله مهم و ضروری بوده که در درمانگاه ها به جهت حفظ سلامت مراجعین، به این مراکز مورد استفاده قرار می گیرد. معمولاً یکی از دغدغه های اصلی در مراکز بهداشتی برای مورد استفاده قرار دادن این دستگاه خرید آن با قیمت مناسب است.
مهمترین فاکتور تاثیرگذار بر قیمت دستگاه اتوکلاو، کیفیت آن می باشد. از آنجایی که این دستگاه با سلامت عمومی جامعه در ارتباط است توصیه می‌ شود، آن را به نحوی خریداری کنید که دارای کیفیت و عملکرد ایده آل و استاندارد باشد.
یکی دیگر از فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت این دستگاه، نحوه خرید و مرکز خرید هست. اگر شما خریدار و متقاضی محترم، خرید به صورت مستقیم از مراکز اینترنتی معتبر را برگزینید مطمئناً با قیمت ‌های مناسب ‌تری نسبت به آن چیزی که در بازار به شما پیشنهاد می گردد، دستگاه را خریداری خواهید کرد.

بزرگترین مرکز عرضه و فروش اتوکلاو به صورت آنلاین

همانطور که گفتیم؛ خرید آنلاین دستگاه اتوکلاو به صورت مستقیم سبب می گردد شما قیمت مناسب و ارزان تری را نسبت به آن چیزی که در بازار موجود است برای خرید پرداخت کنید.
علت ارزان بودن دستگاه اتوکلاو در سایت های آنلاین عرضه این دستگاه به صورت مستقیم و بی واسطه از طرف تولید کنندگان آن است.
سایت فروش ما یکی از بزرگترین مراکز عرضه و فروش دستگاه اتوکلاو درمانگاهی به صورت مستقیم و آنلاین می باشد این سایت علاوه بر در نظر گرفتن سود و منفعت خود همواره به فکر سلامت عموم جامعه نیز می باشد. شما هموطنان عزیز در هر کجای کشور که حضور دارید می توانید همین حالا در کمترین زمان ممکن برای خرید بهترین و با کیفیت ترین دستگاه اتوکلاو درمانگاهی از ما اقدام بفرمایید.

تماس با ما