فروشگاه اتوکلاو ۲۵ لیتری آزمایشگاهی قیمت مناسب

اتوکلاو ۲۵ لیتری آزمایشگاهی را با قیمت روز از بزرگترین مرکز فروش آنلاین اتوکلاو خریداری کنید. برای آشنایی با مشخصات این اتوکلاو با ما همراه باشید.

آشنایی با مشخصات اتوکلاو 25 لیتری آزمایشگاهی

کارکرد دستگاه اتوکلاو 25 لیتری آزمایشگاهی طبق استانداردها به این صورت است که قادر می باشد ابزار آلات جامد بدون پوشش را استریل کند.
به همین منوال، جهت استریل ابزار پوشش‌ دار از قبیل پارچه یا کاغذهای مدیکال و یا وسایل حفره دار تضمینی وجود ندارد. به همین خاطر در هنگام خرید و انتخاب دقت فرمایید.
ابزار آلات در حین جای گیری در داخل دستگاه اتوکلاو ۲۵ لیتزی آزمایشگاهی باید عمودی قرار گرفته و محیط خالی بین آن ‌ها موجود باشد به گونه ای که بخار به آسانی در بین آن ‌ها نفوذ کند.
دستگاه اتوکلاو 25 لیتری آزمایشگاهی کلاس N دارای صفحه دیجیتال ساخته شده با تکنولوژی های نوین بوده و همچنین دارای سیستم استفاده‌ ی مقرون به صرفه انرژی با بازدهی زیاد می ‌باشد.
ابعاد داخلی دستگاه اتوکلاو 25 لیتری آزمایشگاهی به قطر 30 سانتی متر و عمق 30 سانتی متر بوده و ابعاد خارجی آن به قطر 60 سانتی متر و ارتفاع 80 سانتی متر می باشد.
این دستگاه همچنین دارای امکان استریل سازی در دو طیف متفاوت دمایی یعنی 121 و 134 درجه سانتی گراد می باشد.
در این دستگاه امکان تنظیم زمان استرلیزاسیون به مدت 99 دقیقه وجود داشته و نیز بدنه آن فولادی با پوشش دهی رنگ الکترواستاتیک می باشد.
جنس محفظه، درب، رینگ یا طوقه و بدنه دستگاه تمامی از استنلس استیل است.
این دستگاه منحصر به فرد به سنسور مهار سطح آب الکترونیکی یعنی قطع شدن برق المنت در هنگام کمبود آب مجهز می باشد.
اتوکلاو آزمایشگاهی 25 لیتری از گیرنده ‌های محافظی درب نشکن و آنتی باکتریال تشکیل شده و دارای برنامه استریلیزاسیون می‌ باشد.
خشک کن این اتوکلاو از نوع میله ‌ای هوا خشک بوده و توان مصرفی آن 2000 وات 10 آمپر است.
به طور کلی دستگاه اتوکلاو 25 لیتری آزمایشگاهی دارای مشخصات منحصر به فرد زیر می باشد که عبارتند از:

  • مجهز بودن به سیستم هشدار دهنده که فرد را در زمان های ضروری خبر می کند مثل: سیستم هشدار دهنده کم و زیاد شدن دما و سیستم هشدار کاسته شدن آب از حد طبیعی
  • بدنه این اتوکلاو از استیل خش دار و چمبر از استیل ضد اسید تشکیل شده است.
  • این اتوکلاو همچنین دارای قابلیت پیشرفته سیستم کنترلر دیجیتال است و یک تابلو دیجیتالی برق از جنس استیل دارد.
  • این دستگاه از دو نوع سیکل کاری 121 درجه ی سانتی گراد و سیکل دیگری 134 درجه ی سانتی گراد تشکیل شده است.
  • اتوکلاو 25 لیتری آزمایشگاهی دستگاهی می باشد که آب را در یک فضای بسته و در دمایی بالاتر از 100 درجه ی سانتی گراد به بخار تبدیل می نماید.

اتوکلاو 25 لیتری آزمایشگاهی

بخار ایجاد شده در اتوکلاو تا جای فشار معین کرده بالا می رود و پس از گذشت زمان 15 دقیقه در سیکل 121 درجه ی سانتی گراد و به مدت 3 دقیقه در سیکل 134 درجه ی سانتی گراد باقی می ماند.
وظیفه دستگاه اتوکلاو به طور کلی استریل کردن مواد و تجهیزاتی است که به حرارت حساس می باشند مثل: پلاستیک ها، محیط های کشت و نمونه های آلوده. البته اتوکلاوها در انواع گوناگونی مثل داخل چهار گوش و داخل استوانه یافت می شوند که به فرد کمک می کند تا بتواند از تمام محیط داخل آن استفاده کند.

قیمت روز اتوکلاو آزمایشگاهی در مرکز فروش آنلاین

این دستگاه شامل یک سال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.
سایت ما انواع اتوکلاو آزمایشگاهی، دندانپزشکی و بیمارستانی ایرانی و خارجی را ارائه می دهد.

شما می توانید برای گرفتن مشاوره رایگان و استعلام قیمت روز این دستگاه با متخصصان ما تماس بگیرید. تضمین کیفیت، ایمنی در محیط کار، اطمینان از خدمات و ضمانت پس از فروش و قیمت به صرفه و روز از مزایای خرید از سایت ماست.

تماس با ما