سفارش دستگاه خردکن زباله بیمارستانی ایرانی

دستگاه خردکن زباله بیمارستانی ایرانی در این مجموعه فروش با مناسب ترین قیمت ممکن ارائه می گردد، جهت استفاده خرید این دستگاه خردکن زباله با بخش فروش ما تماس برقرار نمایید.

با توجه به شرایط کنونی جامعه و وجود ویروس کرونا در کشور ما و همچنین در کل جهان لازم است تا تمامی زباله هایی که در مراکز درمانی و بیمارستانی تولید می‌ شود به شکل صد در صد استریل گردد تا از انتقال هر گونه آلودگی به محیط زیست و افراد دیگر جلوگیری شود.
امروزه انواع مختلفی از دستگاه های اتوکلاو یا همان استریل کننده های ابزار و تجهیزات پزشکی در سایزها و برندهای گوناگون در بازار وجود دارند که به کار بردن آنها بسیاری از مشکلات را آسان می کند.
برای آشنایی بیشتر با مزایای استفاده از دستگاه خردکن زباله بیمارستانی و نکات مهم در هنگام خرید این دستگاه ها تا پایان مطلب همراه ما باشید.

مزایای دستگاه خردکن زباله بیمارستانی چیست؟

اتوکلاو امحاء زباله انواع مدل ‌های مختلفی تولید می شود که هر مرکز درمانی مطابق با حجم زباله های تولیدی خود می‌ تواند این دستگاه ‌ها را در ظرفیت های متنوع تهیه کنند.
استفاده از دستگاه خردکن زباله بیمارستانی سبب می شود تا بسیاری از هزینه‌ های جانبی کاهش پیدا کرده و زباله ها در مدت زمان کوتاه کاملاً بی خطر و فشرده شوند از آنجا که زباله ها پس از استریل شدن کاملاً رطوبت گیری و خشک می شوند، پس از انتهای کار دستگاه اتوکلاو، به هیچ عنوان خارج کردن زباله ها خطر ساز نیست.
به طور کلی استفاده از دستگاه خردکن زباله بیمارستانی و مزایای بسیار زیادی برای مراکز درمانی به دنبال دارد که در اینجا چند مورد آن را به اختصار بیان می کنیم:
فرایند خرد کردن و بی خطرسازی زباله ها به صورت کاملا دقیق و کاربردی صورت می گیرد.
به دلیل سیستم بخار با فشار بالا بوی بد زباله ها کاملا از بین می رود.
بدون نیاز به جداسازی و تفکیک عمل استریل سازی به طور کامل انجام می شود.
برای استریل نیاز به هیچ گونه بسته بندی خاص وجود ندارد.
کاهش حجم و وزن زباله ها در این فرایند کاملاً مشهود است.
قابلیت استفاده از دستگاه امحای زباله در طول ۲۴ ساعت به مدت ۲۰ سیکل کاری وجود دارد.
به طور کلی با استفاده از دستگاه امحا زباله با کمترین سطح دمایی بیشترین حد بی خطرسازی و ضد عفونی انجام می‌ پذیرد.

چند نکته مهم قبل از خرید اتوکلاو امحاء زباله بیمارستانی

از آنجا که خرید دستگاه امحاء زباله بیمارستانی برای تمامی مراکز درمانی لازم و ضروری است باید در هنگام خرید این دستگاه ها به طور کلی با برخی مشخصات و ویژگی های دستگاه آشنا باشید تا بتوانید بهترین نوع آن را مطابق با نوع نیاز و استفاده تهیه کنید.
توجه به چند نکته مهم قبل از خرید دستگاه اتوکلاو امحاء زباله بیمارستانی می تواند منجر به یک خرید مقرون به صرفه و مناسب شود.
این دستگاه باید توانایی ضدعفونی تمامی بقایای نمونه های محیط کشت تلقی و همچنین پاتوژن های رشد کرده را داشته باشد.
همچنین بتواند تمامی محصولات خونی انسانی و حیوانی را کاملا استریل کند.
حتماً با توجه به حجم زباله های بیمارستانی حجم دستگاه نیز انتخاب گردد زیرا این دستگاه ها در حجم های مختلفی از ۳۰۰ لیتر تا ۱۵۰۰ لیتر به‌طور متغیر وجود دارند.
داشتن قابلیت کاربری آسان و همچنین دارای دو درب ورود و خروج زباله باشد.
به مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه و همچنین نحوه کار دستگاه کاملا اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک نیز باید دقت کرد.

دستگاه خردکن زباله بیمارستانی

سفارش آسان اتوکلاو بیمارستانی تولید ایران

دستگاه خردکن زباله بیمارستانی در حال حاضر توسط کارخانجات مهمی در کشور تولید می شود که امکان دسترسی به این دستگاه‌ ها از طریق روش های مختلفی وجود دارد.
برای سفارش آسان اتوکلاو بیمارستانی تولید ایران بدون صرف وقت و هزینه های اضافی با بخش فروش ما تماس بگیرید تا پس از دریافت اطلاعات لازم در مورد میزان هزینه و حجم نیاز شما بهترین دستگاه معرفی شود.

این مجموعه به دلیل داشتن ارتباطات موثر با کارخانجات تولید کننده هر گونه واسطه‌ ای را حذف کرده و سعی می‌ کنند تا تمامی دستگاه‌ های اتوکلاو بیمارستانی تولید ایران را به صورت کاملاً استاندارد و به همراه تاییدیه های لازم ارائه دهد. حذف واسطه ها سبب شده تا محصولات مختلف به قیمت درب کارخانه عرضه شود و همچنین کلیه این دستگاه ‌ها گارانتی و خدمات پس از فروش ایده آل به همراه دارد.

تماس با ما