خرید دستگاه فور رومیزی از تولید کننده

دستگاه فور رومیزی یا آون برای استریل کردن ابزار آلات پزشکی و آزمایشگاهی به کار می رود. خرید مستقیم بهترین مارک فور از تولید کننده با بهترین قیمت، تنها از طریق فروشگاه آنلاین امکان پذیر می باشد.

دستگاه فور رومیزی چیست؟

دستگاه فور یا آون یک وسیله ضروری برای استریل کردن و خشک کردن تجهیزات مورد استفاده در مطب های دندانپزشکی، آزمایشگاه های طبی، مکانیک خاک و مراکز درمانی کاربرد دارد.
در حقیقت عملکرد دستگاه فور بر اساس جریان همرفت یا جا به جایی حرارت می باشد. این مکانیزم برای جلوگیری از آسیب به قطعاتی است که در اثر گرمای مستقیم دچار زنگ زدگی، خوردگی و تغییر شکل می شوند. علاوه بر این، از کند شدن لبه های تیز وسایل جلوگیری می کند.
دستگاه عموماً در محدوده دمایی 50 تا 300 درجه سانتیگراد کار می کند که می توان با توجه به نیاز، گرما را تنظیم و کنترل نمود.

داخل دستگاه فور متشکل از چند طبقه می باشد که توسط فن های درون دستگاه، جریان گرمایی در طبقات گردش می کند و ابزار آلات مختلف را ضد عفونی می نماید. بدنه دستگاه دو جداره بوده تا از اتلاف انرژی جلوگیری کند، همچنین در برخی از مدل ها، بین دو جداره عایق بندی شده است.

انواع دستگاه فور با توجه به کاربرد آن در آزمایشگاه، مطب و یا کلینیک دارای ظرفیت های متفاوت می باشد. شرکت های سازنده دستگاه را با حجم های مختلف 22، 35، 55، 100، 140 و 200 لیتر طراحی کرده اند.
دستگاه هایی که در مطب ها و آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند، عمدتاً رومیزی هستند و دارای ظرفیت 55 لیتر می باشند.
همچنین مدل های متنوع این دستگاه از جمله ساده، هوشمند، فن دار، دیجیتال، وکیوم، درون سوز و … در بازار موجود است.

مشخصات فنی دستگاه فور آزمایشگاهی

مشخصات فنی دستگاه فور رومیزی آزمایشگاهی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجهز به سیستم کنترل الکترونیکی هوشمند P.I.D
  • ظرفیت 55 لیتر
  • محفظه خارجی دستگاه از جنس استیل با یک لایه پوشش رنگ الکترواستاتیک
  • محفظه داخلی دستگاه از جنس فولاد یا آلومینیم
  • دارای 2 سینی استیل و دریچه خروج هوا
  • مجهز به المنت در سه دیواره برای ایجاد همدمایی بیشتر
  • دارای استانداردهای بین المللی ایزو 13485 و ایزو 9001

بجز آشنایی با مشخصات دستگاه فور آزمایشگاهی، آگاهی از لیست قیمت این دستگاه برای تمامی خریداران مهم است.
آیا می دانید که از طریق کدام یک از نمایندگی ها و مراکز فروش در بازار، می توان مناسب ترین قیمت فور آزمایشگاهی را سفارش خرید داد؟

دستگاه فور رومیزی

مناسب ترین قیمت دستگاه فور در بازار

لازم به ذکر است که برای خرید دستگاه فور رومیزی باید بر اساس نیاز خود و قابلیت های دستگاه، بهترین مدل آن را انتخاب کرد. قیمت دستگاه فور یا آون در بازار، بسته به نوع، ظرفیت و برند سازنده متفاوت می باشد.
باید گفت که خرید انواع دستگاه فور با کیفیت خوب و مارک معتبر، تنها از طریق نمایندگی های معتبر فروش تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی امکان پذیر می باشد.
از طرفی دیگر یک فاکتور اصلی و مهم برای خریداران عمده دستگاه فور یا آون، ارزان ترین قیمت دستگاه فور آزمایشگاهی در بازار می باشد.
خرید پرسود و مقرون به صرفه تنها زمانی میسر است که کلیه واسطه ها و سودجویان حذف شوند و محصول مستقیم از درب کارخانه سازنده تهیه شود.

ما در این مرکز رسمی فروش تجهیزات پزشکی مستقیماً با تولید کننده در ارتباط هستیم و مناسب ترین قیمت دستگاه فور رومیزی باکیفیت را برای خریداران در نظر گرفته ایم. پس همین حالا به وب سایت مراجعه کنید و بعد از استعلام قیمت دستگاه فور رومیزی، در کم ترین زمان ممکن آن را تهیه نمایید.

تماس با ما