تفاوت اتوکلاو کلاس b و n | نمایندگی بهترین اتوکلاو

تفاوت اتوکلاو کلاس b و n سبب مصارف متفاوت از این دو مدل اتوکلاو شده است. شما می توانید با آگاهی کامل، از بهترین نمایندگی فروش اتوکلاو در کشور، خریدی مطمئن داشته باشید.
زمانی که به یک آزمایشگاه می روید شاید در حین کار پرسنل یک دستگاه سطلی یا مربعی شکل دیده باشید که درون آن ابزار آلات را قرار می دهند و بعد از چند دقیقه خارج می کنند. این دستگاه همان اتوکلاو است که فرآیند استریل نمودن ابزارها را انجام می دهد. در اغلب مراکز آزمایشگاهی از اتوکلاو برای ضدعفونی کردن ابزارآلات و مواد استفاده می شود. اهمیت این دستگاه برای مراکز آزمایشگاهی و درمانی، مشتریان را به سمت خرید از مرکز معتبر یا همان نمایندگی اتوکلاو سوق می دهد. در اینجا ابتدا به تمایز میان دو کلاس n و b از اتوکلاو پرداخنه و سپس بدین سوال پاسخ می دهیم که از کجا بهترین اتوکلاوها را تهیه نمایید؟

تفاوت اتوکلاو کلاس b و n

همان طور که می دانید اتوکلاو در دسته تجهیزات پزشکی قرار دارد و برای رعایت اصول بهداشتی جزء مهمترین دستگاه ها است. اتوکلاو در صنایع مختلف آزمایشگاهی، دندانپزشکی و غیره کاربرد دارد که انواع باکتری، میکروب و قارچ ها را از بین می برد. برحسب جنس، پوشش داشتن یا بدون پوشش بودن ابزار، روش استریل نیز تغییر می کند.
این تفاوت در سطحی با عنوان کلاس بیان می شود که سه کلاس را دربر می گیرد. کلاس n و b و s سه کلاس در تقسیم بندی اتوکلاو به شمار می آیند که هر کلاس نوع خاصی از ابزارآلات را پوشش می دهند. اتوکلاو کلاس b برای استریل کردن ابزارآلات با پوشش و بدون پوشش است، در حالی که اتوکلاو کلاس n فقط ابزارآلات جامد دارای پوشش را استریل می کند. تفاوت حائز اهمیت هر کلاس، در مدت زمان اتوکلاو کردن است و همچنین نوع ابزارآلاتی که استریل می شود.

اتوکلاو کلاس b و n

 

چگونه خریداتوکلاو را انجام دهیم؟

در خرید یک اتوکلاو باید به نکات مهمی توجه نمایید از جمله:

  1. اتوکلاوی که خریداری می کنید دارای امکانات مورد نظر شما باشد.
  2. اتوکلاو باید علاوه بر داشتن امکانات، برای شما به صرفه باشد.
  3. قطعات به کار رفته در دستگاه از بهترین برندها بوده و بتواند سالیان متمادی فرایند استریل کردن را به طور کامل انجام دهد.

خرید آسان محصول نیز یک مزیت مهم به شمار می آید. بازار رقابتی تجیهزات پزشکی اغلب تولیدکنندگان را به سمت افزایش کیفیت و کاهش قیمت محصول سوق می دهد. همین امر موجب می شود تا بهترین اتوکلاو را به دست مشتریان برساند. برای مشتریان عزیز که قصد خرید اتوکلاو دارند توجه به کیفیت و اصالت کالا نیز جز اساسی ترین نکات در تجهیز مرکز آزمایشگاهی و دندانپزشکی بوده است. دندانپزشکان و دارندگان مراکز آزمایشگاهی در یک فرآیند بدون واسطه می توانید اتوکلاو مناسب خود را از نمایندگی های معتبر تهیه نمایید. اما آیا این نمایندگی ها را می شناسید؟

نمایندگی بهترین اتوکلاو

آنچه که گفته شد لازم بود تا بدین مرحله برسیم که حالا یک اتوکلاو به صرفه، اصل و باگارانتی را از کجا تهیه کنیم؟ پاسخ بدین سوال مستلزم این امر است که بدانید خرید اتوکلاو از نمایندگی معتبر و بی واسطه، بهترین گزینه است.
بازار اتوکلاو انواع متنوعی از برند این محصول را در خود دارد. در حال حاضر انتخاب و خرید بهترین اتوکلاو از نمایندگی زنیس طب امکان پذیر شده است. این مجموعه با داشتن برترین برندهای اتوکلاو، خرید آسان را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است. اگر قصد خرید اتوکلاو را دارید حتما با مشاوران بخش فروش تماس حاصل نمایید.

شما مشتریان عزیز در هر زمان و مکانی که بخواهید به سوالات شما پاسخ داده و تهیه بدون واسطه بهترین اتوکلاو را برایتان امکان پذیر می نماییم. علاوه بر این با ارسال مستقیم این محصول دغدغه حمل و جابجایی را برای شما حل می کنیم.

تماس با ما
با ما تماس بگیرید