بهترین قیمت اتوکلاو کلاس b دست دوم

اتوکلاو کلاس b دست دوم با بهترین قیمت اقتصادی و کیفیتی تضمینی از طریق این مرکز فروش دستگاه های کارکرده استریل، در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می گیرد.

آیامی دانید مزایای اتوکلاو کلاس b چیست؟ آبا می دانید بهترین روش خرید اتوکلاو کلاس b کدام است؟
برای دانستن پاسخ این سوالات تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

اتوکلاو کلاس بی و مزایای آن

اتوکلاوها ضروری ترین دستگاه های مورد استفاده برای استریل سازی و میکروب زدایی ابزار و تجهیزات پزشکی هستند، که در انواع متفاوت با کارایی های مختلف موجود می باشند.
اتوکلاو کلاس b را از جمله مهم ترین اتوکلاو به سبب پرکاربرد بودن در انواع حوزه های مختلف پزشکی نام می برند. این اتوکلاو با توجه به نوع کاربرد در انواع مختلف حجم های 18 تا 300 لیتری عرضه می گردد.
یکی از مهم تریم مزایای اتوکلاو کلاس b، دارا بودن 4 سیکل کاری مختلف به شرح زیر است:

  • 121 درجه سانتی گراد 2/1 بار 15 دقیقه با وکیوم
  • 121 درجه سانتی گراد 2/1 بار 15 دقیقه بدون وکیوم
  • 134 درجه سانتی گراد 1/2 بار 3 دقیقه با وکیوم
  • 134 درجه سانتی گراد 1/2 بار 3 دقیقه فست

منظور از وکیوم در اینجا، ایجاد محیط خلا است که پمپ وکیوم بخار آب 100 درجه سانتی گراد را با فشار به درون ابزار پزشکی می فرستد. این امر موجب ضدعفونی شدن همه قسمت های ابزار پزشکی می شود.
از دیگر ویژگی های مهم اتوکلاو کلاس b می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قابلیت استریل کردن تمام ابزار مختلف پوشش دار و بدون پوشش جامد
  • قابلیت استریل کردن مواد نساجی
  • قابلیت استریل کردن ابزار سوراخ دار
  • قابلیت استریل کردن ابزار شیار دار
  • دارا بودن پمپ وکیوم قدرتمند

اتوکلاو کلاس b دست دوم

اتوکلاو کلاس b دست دوم مناسب چه خریدارانی است؟

باتوجه به مطالب گفته شده در بالا به اهمیت وجود انواع اتوکلاوها در هر مرکز درمانی پی بردیم.
اما مسئله مهم پیش رو خرید اتوکلاو کلاس b مناسب می باشد، در ادامه مطالب به این سوال پاسخ خواهیم داد که چرا خرید اتوکلاو کلاس b دست دوم بهترین گزینه می باشد؟
همان طور که متوجه شدید اتوکلاوها دستگاه های محکم و قوی بوده و از طول عمر بالایی برخوردار می باشند، از این رو نه تنها هیچ وقت کارکردشان متوقف نشده بلکه احتمال خرابی در آن ها نیز خیلی کم و جزئی است.
مسئله دیگر قیمت بالای دستگاه های اتوکلاو است که در حال حاضر نیز روز به روز گران تر می شوند.
پیشنهاد این مرکز فروش به شما خریدارانی که به تازگی قصد دارید کسب و کار خود را راه اندازی کنید، خرید اتوکلاو کلاس b دست دوم می باشد. چرا که می توانید با پرداخت کم ترین هزینه دستگاه مورد نظر خود را با همان کارکرد اولیه و ضمانت بر اصل بودن تمامی قطعات محصول تهیه نمایید.
این امر باعث کاهش چشمگیر هزینه های مطب یا کلینیک شما در ابتدای کار می شود.

بهترین مرکز فروش اتوکلاو کارکرده با قیمت ارزان

این مرکز فروش، اتوکلاوهای برندهای معتبر را جمع آوری کرده و با دقت و وسواس زیاد تمامی قطعات آن را بررسی نموده و اگر نیاز به تعمیر داشته اند تعمییرات لازم را انجام داده و سپس دستگاه را به فروش می رساند.

شما می توانید برای تهیه معتبرترین برند اتوکلاو کلاس b دست دوم با مراجعه غیر حضوری به این مرکز فروش، خریدی پر سود و مقرون به صرفه را تجربه کنید. مشاورین ما به صورت رایگان پاسخگوی تمامی سوالات شما مشتریان گرامی پیرامون خرید دستگاه اتوکلاو مورد نظر می باشند. هم اکنون سفارش خود را از طریق این مجموعه به ثبت برسانید.

تماس با ما