استعلام قیمت اتوکلاوهای دندانپزشکی درجه یک

اتوکلاوهای دندانپزشکی درجه‌ یک با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت در این فروشگاه به فروش می‌رسد. تخفیف ویژه فقط تا مدت محدود، برای استعلام قیمت و مشاوره خرید با ما در ارتباط باشید.

اهمیت اتوکلاوهای دندانپزشکی برای مطب ها

همیشه در مراکز درمانی و مطب ها و بیمارستان استریل تجهیزات دندانپزشکی از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.
در گذشته بسیاری از بیماران از مریضی فوت نمی کردند، بلکه از عفونت‌های ناشی از تجهیزات استریل نشده جان خود را از دست می‌دادند و نبود امکانات کافی برای استریل ریسک مبتلا شدن به این بیماری‌های عفونی را تا حد زیادی بالا می‌برد.
با ورود اتوکلاو به دنیای پزشکی در هر مرکزی یک دستگاه وجود دارد. در مطب های دندانپزشکی اتوکلاو دندانپزشکی تجهیزات استفاده شده را به طور صددرصد ضدعفونی می‌کند و دیگر نگرانی از جهت انتقال ویروس از فردی به فرد دیگروجو ندارد.
در گذشته دندانپزشکان تجهیزات خود را با حرارت و یا با قرار دادن در مواد ضدعفونی کننده استریل می کردند که این کار باعث از بین بردن صددرصدی ویروس‌ها نمی‌شد و بیمارانی بودند که بعد از مراجعه به دندانپزشک دچار عفونت می‌شدند و برخی که شدت این عفونت زیاد بود جان خود را از دست می دادند.
با ظهور تجهیزات استریل انقلاب بزرگی در پزشکی رخ داد و مرگ و میر بیماران تا حد زیادی کاهش پیدا کرد.
اتوکلاو دندانپزشکی را امروزه در تمامی مطب‌های دندانپزشکی مشاهده می‌کنیم و امکان ندارد به مطبی مراجعه کنید و دستگاه اتوکلاو نداشته باشد۔
هر دندانپزشک بعد از اتوکلاو کردن تجهیزات خود این اطمینان را دارد که هیچ میکروب و ویروسی بر روی سطح این تجهیزات باقی نمانده است و همه با اتوکلاو کردن از بین رفته‌اند و او با خیال راحت می تواند از تجهیزات برای بیمار دیگر استفاده نماید۔
در مطب یک دندانپزشک تجهیزات توسط اتوکلاو دندانپزشکی  به طور کامل استریل می شوند و توسط دستگاه پک بسته بندی شده و در شرایط استریل صددرصد قرار داده می‌شوند و به هیچ عنوان امکان نفوذ هیچ گونه ویروس و میکروبی به این تجهیزات وجود ندارد۔
دستگاه پک با نایلون های مخصوص ابزارها را بسته بندی می کند و هوای داخل انرا گرفته و ابزار را در شرایط استریل کامل قرار می دهد.

اتوکلاوهای دندانپزشکی

چگونه اتوکلاو دندانپزشکی مارک خوب خریداری کنیم؟

برای خرید دستگاهی گران قیمت مانند اتوکلاو دندانپزشکی قبل از هر چیز باید به فروشگاهی که، مراجعه میکنیم اطمینان کامل داشته باشیم.
با توجه به حساسیت دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی در مطب‌های دندانپزشکی باید دستگاهی را انتخاب کنیم که برند اصل باشد، زیرا برندهای تقلبی جان بیماران را به خطر خواهد انداخت.
از آنجایی که جان هموطنان عزیزمان برای مجموعه فروش ما از هر چیزی مهمتر است سعی کردیم شرایطی فراهم کنیم تا متقاضیان اتوکلاوهای دندانپزشکی با امنیت خاطر اقدام به خرید کنند.
ما در این مجموعه تمامی استاندارها و مجوزهای وزارت بهداشت را دارا می باشیم.
لطفا قبل از خرید حتما درباره فعالیت و سابقه فعالیت مطالعه کنید آنگاه اقدام به خرید کنید.

بهترین قیمت اتوکلاو دندانپزشکی در بازار ایران

قیمت اتوکلاوهای دندانپزشکی معمولا با قابلیت‌های آنها ارتباط نزدیکی دارد.
بعنوان مثال هرچقدر اتوکلاو ظرفیت بیشتری داشته باشد، در هر چرخه می‌توان ابزار بیشتری برای استریل در آن قرار داد، و این امر باعث کاهش هزینه تولید انرژی خواهد بود چون در هرچرخه اتوکلاو مقدار زیادی انرژی مصرف می‌کند، پس به همین خاطر قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.
البته باید ظرفیت اتوکلاوهای دندانپزشکی را متناسب با نیازهای خود انتخاب کرد.

تیم فروش ما به شما عزیزان کمک خواهد کرد تا بهترین اتوکلاو را با ارزانترین قیمت ممکن، که کاملا منطبق با نیاز شما باشد خرید کنید. لطفا قبل از ثبت خرید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی‌های لازم را به شما ارئه دهند. هدف ما فراهم کردن یک شرایط خرید ایده ال از هر نظر برای شما عزیزان است.

تماس با ما