اتوکلاو یوروندا 18 لیتری مناسب مطب دندانپزشکی

اتوکلاو یوروندا 18 لیتری ساخت ایتالیا، مناسب ترین اتوکلاو دندانپزشکی موجود در بازار است که با خرید از طریق این مجموعه فروش، قیمت کاملا رقابتی و ارزانتری را برای خریداران به همراه دارد.
اتوکلاو دستگاهی است که با استفاده از فشار بخار آب با دمای بالا، می تواند عمل استریلیزاسیون را در امن ترین حالت ممکن به انجام برساند. در برخی از مکان ها که استفاده از ابزار و تجهیزات استریل، اهمیت بالایی داشته، قطعا بایستی از یک دستگاه اتوکلاو مناسب استفاده نمود. یکی از این مکان ها، مطب های دندانپزشکی می باشد.
رفت و آمد افراد گوناگون به کلینیک های دندانپزشکی و استفاده مداوم از ابزار دندانپزشکی، می تواند به راحتی انتقال میکروب، ویروس و عفونت را از فردی به فرد دیگر، سهل نموده باشد. پس این ابزار بایستی با بهترین و مجهزترین دستگاه های اتوکلاو، به طور کامل مورد استریل قرار گرفته باشند.
این موضوع سبب نگرانی دندانپزشکان شده که چگونه و چه مارکی از اتوکلاو دندانپزشکی را خریداری کنند؟ در واقع کدام مارک اتوکلاو، هم قیمت مناسبی داشته هم کیفیت و کارایی خوب می تواند تضمین کننده عمل استریلیزاسیون وسایل دندانپزشکی بوده باشد؟

چرا اتوکلاو یوروندا 18 لیتری برای مطب بخرم؟

یکی از مشهورترین اتوکلاوهای دندانپزشکی ایتالیایی در بازار ایران، که هم قیمت اقتصادی و هم کیفیت خوبی داشته، اتوکلاو یوروندا 18 لیتری می باشد. این اتوکلاو با توجه به دارا بودن مشخصات و ویژگی های منحصربفردش، می تواند گزینه خوبی برای مطب های دندانپزشکی باشد.
مشخصات و ویژگی های اتوکلاو یوروندا 18 لیتری مدل E9 ساخت ایتالیا، عبارتند از:

  • اتوکلاو یوروندا از طراحی فوق العاده زیبایی برخوردار بوده و بسیار کاربر پسند است و کاربری آسانی دارد.
  • این دستگاه مجهز به ال سی دی چند زبانه می باشد.
  • مجهز به سیستم عیب یابی خودکار پیشرفته بوده است.
  • از قابلیت تنظیم خودکار فشار هوای محیط برخوردار می باشد.
  • امکان تخلیه مستقیم آب استفاده شده را دارا بوده است.
  • چمبر اتوکلاو یوروندا از جنس استیل ضد زنگ می باشد.
  • مجهز به سیکل فلاش است.
  • دارای پرینتر بوده و می تواند فرآیند استریل سازی را به خوبی گزارش نماید.

جدای از این مشخصات و ویژگی هایی که از اتوکلاو یوروندا بیان شد، این دستگاه با 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش به عرضه می رسد. این موضوع برای خیلی از خریداران اتوکلاو دندانپزشکی مهم است که دستگاهی بخرند که گارانتی و خدمات پس از فروش مطمئن و ایده آل داشته باشد.

چرا اتوکلاو یوروندا 18 لیتری برای مطب بخرم؟

بهترین قیمت اتوکلاو یوروندا کجا عرضه می گردد؟

از حق نگذریم، مبحث قیمت اتوکلاو یوروندا می تواند مبحث خیلی مهمی برای تمامی خریداران و کلینیک های دندانپزشکی باشد. چرا که این کلینیک ها گاها در جهت کاهش هزینه های خود، اقدام به خرید مارک های ناشناخته و بی کیفیت با قیمت پایین تر می نمایند. البته که در برخی مواقع خرید اتوکلاو دندانپزشکی دست دوم می تواند در کاهش هزینه ها، کارساز باشد، اما در صورتی می توان خرید مطمئن داشته که مارک معتبری را خریداری نمود.
قیمت اتوکلاو دندانپزشکی یوروندا در بازار کشور، با توجه به نوسانات ارزی، می تواند متغیر باشد. اما آنچه که مهم بوده، خرید مستقیم اتوکلاو یوروندا با قیمت دست اول و واقعی می باشد.
در حال حاضر هستند مراکز فروشی که انواع اتوکلاو مارک خارجی را در بازارهای کشور به عرضه می رسانند، اما بنظر می رسد که تعداد معدودی از این نمایندگی ها، دو اصل قیمت و کیفیت را متناسب با هم ارائه می نمایند.
در صورتی می توانید بهترین قیمت اتوکلاو یوروندا مدل E9 مناسب مطب دندانپزشکی را خریداری کنید که مراکز فروشی با این مشخصات را پیدا نمایید:

  • تمامی واسطه ها میان وارد کنندگان و خریداران را حذف نموده اند.
  • قیمت دست اول و کاملا رقابتی را ارائه می دهند.
  • گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش واقعی را ارائه می نمایند.
  • با ارائه مشاوره های قبل از خرید، امکان خریدی آگاهانه را برای مشتریان فراهم می آورند.

خرید اینترنتی اتوکلاو دندانپزشکی یوروندا مدل E9

خوشبختانه گروه بازرگانی زنیس طب با توجه به سابقه چندین ساله در زمینه عرضه بهترین مارک های اتوکلاو دندانپزشکی در کشور، توانسته امکان خرید آسان اتوکلاو دندانپزشکی یوروندا مدل E9 را برای تمامی خریداران خود، فراهم آورد.

شما می توانید با خرید اینترنتی اتوکلاو یوروندا 18 لیتری همراه با 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش از طریق این مجموعه، خریدی کاملا اقتصادی را تجربه کنید. پس همین حالا جهت ثبت سفارش با مشاورین ما در ارتباط بوده و اولین نفری باشید که راز خرید اتوکلاو دندانپزشکی مناسب و ارزان را می دانید.

تماس با ما