اتوکلاو آزمایشگاه میکروبیولوژی | قیمت روز اتوکلاو

اتوکلاو آزمایشگاه میکروبیولوژی با ظرفیت های 10، 25، 75 و 100 لیتری، به قیمت روز و بدون هیچ واسطه ای، آماده خرید مستقیم از مجموعه زنیس طب می باشد.
دستگاه اتوکلاو به عنوان یکی از مدرن ترین و مجهزترین دستگاه های استریلیزاسیون در جهان امروز، در بسیاری از آزمایشگاه ها، کلینیک ها و بیمارستان ها، نقش مهمی را ایفا می کند. خصوصا امروزه که با شیوع ویروس کرونا، شاهد اهمیت موضوع استریلیزاسیون و ضد عفونی کردن ابزار، تجهیزات و مواد پزشکی و آزمایشگاهی بوده ایم.
اگر شما هم خریدار یک دستگاه اتوکلاو آزمایشگاهی در بازار هستید، حتما به مراکز خرید گوناگونی سر زده اید. حتما در بازار فروش اتوکلاو، انواع و اقسام مدل ها و برندها به گوشتان خورده است. با این وجود بنظر می رسد که سردرگم شده و نمی دانید که کدام مراکز فروش را برای خرید بهترین اتوکلاو آزمایشگاهی انتخاب نمایید!
پیشنهاد مجموعه ما، خرید اینترنتی اتوکلاو آزمایشگاه میکروبیولوژی است، چرا که می توانید خرید مستقیم و با قیمت کاملا اقتصادی را برای شما رقم بزند.

همه چیز درباره اتوکلاو آزمایشگاه میکروبیولوژی

در ابتدا بهتر است کمی بیشتر پیرامون اتوکلاو آزمایشگاه میکروبیولوژی موجود در بازار، مطالبی را عنوان کنیم. در حقیقت اگر شما خریداران، با شناخت قبلی نسبت به مشخصات، ویژگی ها و کارآیی این دستگاه، اقدام به خرید کنید، قطعا خریدی متفاوت و بسیار مطمئن از آن شما خواهد شد.
اتوکلاو آزمایشگاه میکروبیولوژی در دسته اتوکلاوهای آزمایشگاهی کلاس N قرار می گیرد. اتوکلاوهای کلاس N می توانند تمامی ابزار جامد پوشش دار و بدون پوشش و مواد آزمایشگاهی را مورد استریل قرار بدهند. این دستگاه به شکل ایستاده ثابت و با چمبر از جنس استیل تولید شده که درب دستگاه با استفاده از گیره های نشکن و آنتی باکتریال، بر روی این دستگاه قرار می گیرد تا مدلی شبیه به زودپز ایجاد نماید.
امروزه در بسیاری از آزمایشگاه های میکروبیولوژی، آزمایشگاه های بالینی و تحقیقاتی، از انواع اتوکلاو میکروبیولوژی به خوبی استفاده می نمایند. این اتوکلاو در ظرفیت های 10، 25، 75 و 100 لیتری عرضه شده و دارای مشخصات فنی ذیل بوده است:

  • دارای گیره های شش تایی برای درب دستگاه که کاملا نشکن و آنتی باکتریال هستند.
  • این دستگاه مجهز به برد هوشمند و دیجیتالی بوده است.
  • تمامی قطعات دستگاه شامل چمبر، طوقه، درب و اتصالات آن، از جنس استیل ضد زنگ یکپارچه، تولید شده اند.
  • مجهز به شیر اطمینان با گواهی ایتالیا می باشد.
  • دارای سیستم کنترل کننده مصرف انرژی و بهینه سازی انرژی بوده است.

اتوکلاو آزمایشگاه میکروبیولوژی

نکات مهم در خرید اتوکلاو آزمایشگاهی

خرید اتوکلاو آزمایشگاه میکروبیولوژی در بازارهای کشور ما، می تواند به دو شکل حضوری و اینترنتی به انجام برسد. آنچه برای خریداران اتوکلاو آزمایشگاهی مهم است؛ خرید این دستگاه با قیمت متناسب با کیفیت می باشد.
پس در واقع یکی از مهم ترین نکات در خرید اتوکلاو آزمایشگاهی، توجه به دو اصل کیفیت و قیمت اتوکلاو می باشد. چرا که متأسفانه برخی از خریداران، کیفیت را فدای قیمت دستگاه اتوکلاو آزمایشگاهی کرده و فریب بعضی از مراکز فروش و عرضه کنندگان ناشناخته را می خورند.
با توجه به اهمیت فرآیند استریل و سترون سازی ابزار و مواد آزمایشگاهی، به هیچ وجه از کیفیت، بازدهی و عملکرد اتوکلاو آزمایشگاهی غافل نشوید. اما خب قیمت خرید اقتصادی تر نیز قطعا می تواند از ملاک های مهمی هنگام خرید تلقی گردد.
نکته مهم دیگر، عدم خرید دستگاه اتوکلاوی بدون گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. اگر بتوانید یک اتوکلاو آزمایشگاهی ایرانی از مارک معتبری را خریداری کنید که همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش ایده آل عرضه شده، قطعا خریدی مطمئن تر و مقرون به صرفه تر را تجربه خواهید کرد.

قیمت روز اتوکلاو آزمایشگاهی در تمامی ظرفیت ها

اهمیت قیمت اتوکلاو آزمایشگاه میکروبیولوژی سبب شده تا این مجموعه، ضمن حذف واسطه ها، امکان خرید اینترنتی این محصول را برای تمامی خریداران در سراسر کشور، فراهم آورده باشد.
قیمت روز اتوکلاو آزمایشگاهی ارائه شده در این نمایندگی فروش، همان قیمت واقعی و کاملا رقابتی در بازار امروزی می باشد. شما می توانید انواع اتوکلاو ایرانی با تمامی ظرفیت ها را، در کمترین زمان ممکن سفارش خرید بدون واسطه دهید.

مشاورین ما پس از ارائه مشاوره رایگان و لازم قبل از خرید و ارسال کاتالوگ دستگاه در صورت نیاز، امکان خریدی آگاهانه را برای شما رقم می زنند. پیشنهاد مشاورین ما به شما، کاملا مطابق با خواسته و بودجه شما، می باشد.

تماس با ما