کارخانه تولید دستگاه اتوکلاو آزمایشگاهی

کارخانه تولید دستگاه اتوکلاو آزمایشگاهی برند ایرانی توانسته است با سایر رقبای خارجی خود از نظر کیفیت و کارایی محصول رقابت کنند و در صنعت تولیدات تجهیزات پزشکی و صنعتی صاحب برند های معتبر شناخته شوند.

دستگاه اتوکلاو آزمایشگاهی و مشخصات آن

اتوکلاو به معنی «دستگاه خود قفل شونده» است که توسط بخار تحت فشار برای استریل کردن مواد، به کار گرفته می شود.
برای استریلیزاسیون بر اساس نوع مواد، ظرف و مقدار اقلام استریلیزه از حرارت مرطوب، حرارت خشک، مواد شیمیایی و اشعه استفاده می شود. همچنین بر اساس نحوه كنترل عملكرد اتوكلاوها، مدل هاي دستي، نيمه خودكار و يا تمام خودكار وجود دارند.

انواع دستگاه اتوکلاو موجود در بازار عبارتند از:

  • اتوکلاو آزمایشگاهی کلاس N: این نوع اتوکلاو بیشترین کاربرد را در آزمایشگاه های بالینی، تحقیقاتی و مواد غذایی دارا می باشند که برای استریل نمودن ابزار آلات جامد مورد استفاده قرار می گیرند.
  • اتوکلاو آزمایشگاهی کلاس S: این اتوکلاوها جهت استریل نمودن مواد جامدی که دارای پوشش می باشند یا دارای پوشش نمی باشند مورد استفاده قرار می گیرد که می تواند با پمپ وکیوم یا بدون پمپ وکیوم باشد.
  • اتوکلاو کلاس B: این اتوکلاو جهت استریل نمودن تمام وسایل و ابزار آلات مورد استفاده قرار می‌گیرند و دارای پمپ وکیوم می باشند که با ایجاد خلا، دما و فشار، اتوکلاو را در بهینه ترین حالت خود مطابق استانداردهای بین المللی تنظیم می کند.

دستگاه اتوکلاو آزمایشگاهی

موارد کاربرد اتوکلاو آزمایشگاهی کدام است؟

اتوکلاو آزمایشگاهی جهت استریل کردن، بیشترین استفاده را در آزمایشگاه ها، تجهیزات پزشکی و جراحی، صنایع داروسازی و بیمارستان ها دارا می باشد.
به طور کلی از جمله موارد کاربرد اتوکلاو آزمایشگاهی می توان گفت که:

  1. به منظور فراهم کردن مواد مورد استفاده جهت کشت میکروبیولوژی و لوله هاي آزمايش، پي پت، ظروف محيط كشت و غيره به منظور دوری آنها از آلودگي.
  2. به منظور سترون نمودن لوازم آلوده که این مواد می تواند شامل اقلام یکبارمصرف باشد که باید دور انداخته شوند، مانند لوله های نمونه برداری پلاستیکی و صفحات کشت یا ممکن است حاوی اقلامی باشند که قابل استفاده مجدد و استریل شده می باشند مانند ظروف شیشه ای و فیلترها.
  3. همچنین این دستگاه جهت کاربردهایی نظیر خال کوبی، قارچ‌شناسی، دندانپزشکی و ساخت پروتز، عمل جراحی، سوراخ‌کاری بدن و داروهای دامپزشکی نیز کاربرد دارد.

خرید مستقیم از کارخانه تولید انواع اتوکلاو آزمایشگاهی

برای خرید مستقیم از کارخانه تولید انواع اتوکلاو آزمایشگاهی می توان به سایت های فروش اینترنتی مراجعه کرد که با دارا بودن قیمت مناسب و داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش امکان خرید مقرون به صرفه و مناسبی را برای مشتری فراهم می کنند.
در این سایت های فروش، خریداران می توانند از مشاوره های رایگان هم بهره مند شده و خریدی کاملا آگاهانه را به انجام رسانیده باشند.
بنظر شما بهترین لیست قیمت اتوکلاو آزمایشگاه نیز در این سایت های فروش، مخصوص برندهای ایرانی ارائه می گردد؟

بهترین لیست قیمت اتوکلاو آزمایشگاه

بهترین لیست قیمت دستگاه اتوکلاو آزمایشگاهی را می توان در برند های ایرانی یافت که از نظر کارکردی با برندهای خارجی مشابه است ولی قیمت مناسبی دارد.

مشتریان می توانند به راحتی با رجوع به سایت های فروش اینترنتی اقدام به سفارش این دستگاه بکنند و با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای در کمترین زمان ممکن دستگاه را دریافت نمایند. دستگاه اتوکلاو، در این سایت، زیر قیمت بازار عرضه می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما