پخش اتوکلاو ماتیسا برند مطرح ایرانی

اتوکلاو ماتیسا یک برند مطرح ایرانی می باشد که یکی از پرفروش ترین برندهای اتوکلاو به حساب می آید. ما در این مرکز فروش و پخش انواع اتوکلاو، امکان خرید بی واسطه را برای خریدار فراهم نموده ایم.

آشنایی با دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی

اتوکلاو به دستگاهی گفته می شود که عملیات استریل کردن یا میکروب زدایی را انجام می دهد. وجود این دستگاه در بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و درمانی، آزمایشگاه ها، کلینیک های دندانپزشکی و دامپزشکی از الزامات می باشد.
دستگاه اتوکلاو بر اساس کارکرد و محل استفاده دارای ظرفیت های مختلف می باشد. همچنین انواع دستگاه اتوکلاو بر حسب سایز و کاربرد به 2 دسته تقسیم بندی می شود:

  1. اتوکلاو عمودی یا ایستاده: این نوع اتوکلاو شبیه به زودپزهای خانگی است و درب آن از بالا باز می شود. این مدل اتوکلاو در ظرفیت های مختلف تولید می شود و بیشتر در آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. اتوکلاو افقی: اتوکلاوهای افقی شباهت زیادی به مایکروفر خانگی دارند و درب آن ها از رو به رو باز می شود. این اتوکلاوها عمدتاً در بیمارستان ها، دندانپزشکی و کلینیک ها کاربرد دارند.

لازم به ذکر است که تجهیزات دندانپزشکی یکی از عوامل مؤثر در انتقال عفونت، میکروب و باکتری هستند و برای مراجعه کنندگان بسیار خطرناک می باشند. از این رو وجود یک دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی مناسب در کلینیک ها امری ضروری است.
به کمک دستگاه اتوکلاو می توان کلیه لوازم و وسایل آلوده غیر عفونی و عفونی را استریل نمود، به جز مواد شیمیایی سمی، اشتعال زا، رادیواکتیو و هر ماده دیگری که ممکن است در اثر حرارت شدید تبخیر شود.

مشخصات اتوکلاو ماتیسا

یکی از برندهای مطرح ایرانی در زمینه ساخت دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی، ماتیسا می باشد. اتوکلاو ماتیسا دارای ظرفیت 22 لیتر است و در کلاس B قرار می گیرد. کلاس B بدین معناست که دستگاه قابلیت استریل کردن همه نوع وسایل و ابزار آلات جامد پوشش دار، بدون پوشش، مواد نساجی و لوازم حفره دار را دارد.
مشخصات فنی و ویژگی های دستگاه اتوکلاو ماتیسا عبارتند از:

  • دارای پمپ وکیوم قوی تا 4 مرحله
  • سیستم عیب یابی خودکار، نشت بخار و نوسان برق
  • مجهز به خشک کن پیشرفته
  • کنترل دما و فشار به طور مجزا توسط میکروپروسسور
  • به کار گیری از سیکل استریل سریع
  • ظرفیت 4 عدد سینی داخل چمبر
  • امکان تنظیم سیکل دلخواه توسط کاربر
  • دارای فیلتر هوای آنتی باکتریال
  • قابلیت تخلیه آب استفاده شده
  • دارای 3 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش
  • دارنده تأییدیه های CE و ISO

اتوکلاو ماتیسا

خرید عمده بهترین مارک اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی

باید گفت که قیمت اتوکلاو دندانپزشکی در بازار، با توجه به ظرفیت، قابلیت های دستگاه و کشور سازنده تعیین می شود.
انواع دستگاه اتوکلاو با مارک های معتبر و مطرح ایرانی، در نمایندگی آنلاین فروش دستگاه اتوکلاو قابل خریداری می باشد.

این نمایندگی به صورت مستقیم با کارخانجات سازنده و یا وارد کنندگان دستگاه در ارتباط می باشد و بهترین قیمت اتوکلاو را برای خریداران عمده در نظر گرفته است. پس همین حالا خرید بدون واسطه و مقرون به صرفه را در نمایندگی فروش آنلاین ما تجربه کنید و بهترین مارک دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی را با قیمتی باورنکردنی تهیه نمایید.

تماس با ما