نحوه خرید دستگاه اتوکلاو ۷۵ لیتری نوع n

دستگاه اتوکلاو ۷۵ لیتری نوع n که جزو پیشرفته ترین و کارآمدترین نوع اتوکلاوها است را از مرکز فروش تجهیزات پزشکی درجه یک به نحوه اینترنتی خرید کنید.

دستگاه اتوکلاو ۷۵ لیتری نوع n

اتوکلاوها بهترین تجهیزات مراکز بهداشتی درمانی هستند که به جهت استریلیزاسیون این مراجع مورد استفاده قرار می گیرند.
طبق مقررات استفاده از اتوکلاو در تمامی مراکز الزامی می باشد، چه بسا با وجود بیماری کرونا اهمیت استریل کردن دو برابر افزایش یافته است.
اتوکلاوها در کلاس های متفاوت n , b و s طراحی شده اند که نو n از پرکاربردترین نمونه های موجود در بازار است که دارای ابعاد متفاوتی می باشد.
بر اساس استاندار این نوع اتوکلاو می تواند ابزارهای جامد بدون پوشش را استریل کند.

اتوکلاوهای نوع n فاقد پمپ وکیوم می باشند؛ اما برخی از آن ها سیستم خشک کن داشته و امکان استریل وسایل بسته بندی شده در کاغذ مدیکال را به وجود می آورند.

این محصول دارای کارکرد ساده است که در کنار کیفیت بالا و انجام استریل مایعات نیز یک دستگاه منحصربفرد می باشد؛ چرا که دمای حرارت دستگاه برای استریل کردن یکنواخت بوده و هیچ آسیبی به مواد نمی رساند.

ویژگی های خوب اتوکلاو ۷۵ لیتری آزمایشگاهی

همانگونه که اشاره شد، استفاده از دستگاه‌ اتوکلاو به منظور استریل کردن، انواع تجهیزات پزشکی است که باعث از بین رفتن تمامی اشکال حیات میکروبی می گردد.

اتوکلاوها دارای ابعاد و کلاس های متفاوتی هستند که دستگاه اتوکلاو ۷۵ لیتری نوع n جزو بهترین مارک های موجود در بازار است و دارای مشخصاتی از قبیل موارد زیر می باشد:

  • برخورداری از بدنه تمام استیل (درب، طوقه، مخزن و کاور دستگاه).
  • دارای برد دیجیتال با تکنولوژی P.W.M هوشمند
  • دارای از دمای کاری از 105 الی 125 قابل تنظیم.
  • شامل زمان استریل قابل تنظیم تا 99 دقیقه
  • دارای سیستم مصرف مفید انرژی با کارایی بالا
  • برخورداری از سیستم کنترل سطح الکترونیکی آب
  • دارای از شیر اطمینان ایتالیایی به همراه گواهی CE و گواهی صلاحیت عملکرد از ایتالیا
  • دارای گیره های محافظ درب نشکن و ضد باکتری
  • دارای از مهر استاندارد، ایزو 13485، ایزو 9001 و گواهی تایید از اداره کل تجهیزات پزشکی

دستگاه اتوکلاو ۷۵ لیتری

پخش اتوکلاو درجه یک همراه با ضمانت

علم پزشکی یکی از شاخه های مهمی است که در طول چندین سال گذشته دائما دستخوش تغییرات و البته پیشرفت های فراوانی می باشد.
همه ما می دانیم که این شاخه با سلامتی و جان انسان در ارتباط است؛ پس اهمیت دادن به آن امر مهمی می باشد که باعث شده متخصصین با به کارگیری توان و تخصص خود، علم تکنولوژی، علم فناوری و کادری مجرب اقدام به تولید دستگاه ها و تجهیزاتی کند که در این صنعت بتواند کمک زیادی به انسان و طبیعت کند.
اتوکلاوها که جزو تجهیزات پیشرفته جهت استریل نمودن مراکز بهداشتی- درمانی می باشند، با توجه به علم روز طراحی و تولید شده اند.

هم اینک توسط بزرگترین سایت فروش آنلاین دستگاه اتوکلاو ۷۵ لیتری با قیمت مناسب و البته همراه با گارانتی و ضمانت عرضه می گردد.

تماس با ما