مرکز فروش آون 55 لیتری فن دار هوشمند

آون 55 لیتری فن دار هوشمند جهت فرایند استریلیزاسیون ظروف آزمایشگاهی با سرعت انجام کار بالا و قیمت رقابتی در بزرگترین مرکز فروش تجهیزات پزشکی با گارانتی به فروش می رسد. در این مجموعه با خرید مستقیم و تضمینی، دیگر نگران قیمت و کیفیت محصول نباشید.

بهترین آون آزمایشگاهی و کاربرد آن

دستگاه آون آزمایشگاهی فن دار یکی از تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی است که به فور آزمایشگاهی شهرت دارد و یکی از ملزومات آزمایشگاه ها به شمار می رود که جهت استریل کردن ظروف شیشه ای و فلزی مورد استفاده قرار می گیرد.
محفظه استیل دستگاه آون، توسط المنت های اطراف محفظه، با حرارت قابل کنترل از دمای محیط (250 درجه سانتیگراد) جهت استریل و خشک نمودن وسایل آزمایشگاهی گرم خواهد شد.
گرمای همرفتی در این دستگاه پیشرفته به دو روش، همرفت جاذبه (که به صورت طبیعی و از طریق نیروی جاذبه می باشد.) و یا همرفت مکانیکی (در مدل اول هوای سرد با هوای گرم جا به جا می شود.) به سمت المنت گرمایشی حرکت می کند و این عمل آنقدر تکرار خواهد سد که کل محفظه را گرم کند.
این دستگاه قادر است، تا میزان هوای ورودی و خروجی برای حفظ و یا کم کردن میزان رطوبت را تنظیم کند.
عایق بندی در این دستگاه، میزان انتقال گرما را کاهش می دهد و نقش بهینه سازی انرژی در آون را بر عهده دارد.
تمامی دستگاه های فور از جنس استیل هستند، و این بدان سبب است تا پرتوهای گرمایی به بیرون منتقل نشود.
این دستگاه کاربردهای زیادی دارد که عبارتند از:

  1. خشک کردن: منظور از خشک کردن، یعنی از بین بردن رطوبت نمونه به بهینه ترین حالت ممکن در این دستگاه صورت می گیرد.
  2. پختن: در این بخش گرما را به بدون از بین بردن رطوبت آن به محیط کشت می دهد.
  3. درمان کردن: در این مرحله، در ترکیبی از فرآیندهای خشک کردن و پختن، نمونه قطعا دچار تغییر فیزیکی یا شیمیایی خواهد شد.

ناگفته نماند که دستگاه آون خود در سه مدل آون‌ وکیوم، آون فرآیند پاک و آون درون سوز تولید می گردد که هر کدام در درجه حرارت و دمایی متفاوت فرایند استریل کردن را انجام می دهند‌.
دستگاه آون ۵۵ لیتری فن دار یکی از مناسب ترین نمونه های آون است که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

آون 55 لیتری فن دار

قیمت خرید آون 55 لیتری فن دار

اهمیت استریلیزاسیون مخصوصا در آزمایشگاه ها موجب شده تا تولید و توزیع این دستگاه ارتقا یابد و تمامی این فرآیندها به جهت تامین مکان مناسب و استریل شده ای برای رسیدن به پاسخ درست در نتیجه ی آزمایشات است.
همانگونه که می دانید قیمت تمامی محصولات طبق میزان کیفیت آن مشخص می گردد؛ اما امروزه با وجود برخی از مشکلات حتی تجهیزات بی کیفیت نیز با قیمت بسیار بالایی به فروش می رسند.
سوالی که شاید برای بسیاری از شما مطرح شود، این است که چگونه و از کجا می توان بهترین دستگاه آون ۵۵ لیتری فن دار را با قیمت مناسب خرید؟

فروش دستگاه آون باکیفیت به همراه گارانتی

مرکز فروش تجهیزات پزشکی و حوزه سلامت، یکی از شرکت های تخصصی و معتبری است که مخصوصا در بازار آنلاین شهرت بسیاری دارد.
این مجموعه علی رغم فروش آون ۵۵ لیتری فن دار به صورت اینترنتی و بدون واسطه این دستگاه را همراه با گارانتی که نشانه ی ضمانت آن می باشد عرضه می کند.

قیمت خرید آون فن دار در این مجموعه مناسب تر از قیمت بازار و تمامی مراکز فروش است، بدین منظور این شرکت با ارائه لیستی از انواع تجهیزات فروشی خود امکان انجام مقایسه را برای آنان فراهم می نماید.

کاربران گرامی در این مجموعه با دسترسی به اطلاعات کامل می توانند با دقت کامل مطالب را مطالعه نمایند و در صورت نیاز با کارشناسان مجرب این مرکز تماس بگیرند.

تماس با ما