مرکز فروشگاهی دستگاه فور پزشکی

دستگاه فور پزشکی درجه یک را همین حالا در کمترین زمان ممکن، از معتبرترین مرکز فروشگاهی آنلاین تجهیزات پزشکی با مقرون به صرفه ترین قیمت به صورت مستقیم و بدون واسطه خرید کنید.

دستگاه فور پزشکی چیست و چه کاربردی دارد؟

دستگاه فور پزشکی یا آون آزمایشگاهی، دستگاهیست که قادر است به وسیله ایجاد حرارت ذرات بیماری زای موجود بر سطح ابزار پزشکی را از بین ببرد.
لازم به ذکر است که؛ ابزاری قابل استفاده در این دستگاه می باشند که قادر هستند، دمای بالای ۱۶۰ الی ۱۸۰ را متحمل شوند. بارزترین مزیت این دستگاه پزشکی این است که موجب زنگ زدگی و کند شدن لبه تیز ابزار جراحی نمی گردد.

اصلی ترین کاربرد این وسیله؛ استریل، گندزدایی و خشک کردن وسایل فلزی و شیشه ای مربوط به حوزه ای پزشکی است. دستگاه فور دندان پزشکی یکی از نمونه های دستگاه فور می باشد که در مطب های دندانپزشکی بکار می رود.

هنگام کار با دستگاه فور رعایت چه نکاتی توصیه می شود؟

همانطور که متوجه شدید این دستگاه به منظور ضدعفونی و استریل کردن ابزار پزشکی بکار می رود. فور پزشکی برای اینکه قادر باشد به بهترین و مطمئن ترین شکل عمل گند زدایی را انجام دهد، باید به صورت صحیح و ایمنی بکار برده شود.
این دستگاه، متشکل شده از؛ فن، زمان سنج، بدنه فولادی، ترموستات، سیستم ارت و تنظیم کننده درجه حرارت است. برای دست یابی به بهترین نتیجه بهتر هست هنگام استفاده از دمای ۱۶۰ درجه سانتی گراد به مدت ۲ ساعت، در دمای ۱۷۱ درجه به مدت یک ساعت و در دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد به مدت نیم ساعت عمل گندزدایی انجام بگیرد.
از دیگر موارد توصیه شده جهت حصول نتیجه مورد نظر، بازدید هر روزه واشر نسوز و اطمینان از مناسب بودن درجه حرارت برای ضد عفونی کردن است. همچنین توصیه می شود تا هنگامی که درجه حرارت درون دستگاه فور پزشکی به زیر ۵۰ درجه سانتیگراد نرسیده از باز کردن در دستگاه خودداری گردد، زیرا اختلاف بالایی محیط بیرون و درون دستگاه سبب انتشار آلوده گی به درون دستگاه خواهد شد.

دستگاه فور پزشکی

خرید ارزان دستگاه فور پزشکی

بی شک همه ما می دانیم که ابزارهای پزشکی، ابزارهایی هستند که با سلامتی مردم و جامعه رابطه مستقیم دارند. به همین دلیل، هنگام خرید ابزار مربوط به این حوزه، باید دقت شود هیچ گونه نقض و ایرادی در کارکرد وسیله خریداری شده وجود نداشته باشد.
به همین سبب خریداران و متقاضیان دستگاه فور پزشکی علاوه بر داشتن دغدغه خرید، اقتصادی و مقرون به صرفه، به دنبال مراکزی هستند که گارانتی و خدمات پس از فروش مناسبی نیز داشته باشند.
قیمت دستگاه فور پزشکی، به عوامل مختلفی مانند، برند انتخابی، کیفیت دستگاه، شیوه خرید و فروشگاه انتخاب شده برای خرید بستگی دارد. اولین ملاک جهت دست یافتن به یک دستگاه با کیفیت بالا و قیمت مناسب انتخاب، یک مرکز فروش معتبر آنلاین می باشد.
همانطور که می دانید یک مرکز فروش معتبر ، علاوه بر ارائه قیمت مناسب و به روز از گارانتی و خدمات پس از فروش ایده آلی نیز برخوردار است. در واقع یک مرکز فروش آنلاین معتبر هیچ دغدغه ای برای خریدار باقی نمی گذارد.

مرکز فروش تجهیزات پزشکی ما یکی از مراکز فروش معتبر و مورد تایید است که دارای سالیان دراز تجربه در این حوزه می باشد. پس با خیالی راحت بی هیچ وسواس و تردیدی می توانید همین جهت خرید از ما اقدام کنید.

تماس با ما