مرکز خرید اتوکلاو 25 لیتری بهترین برند

خرید اتوکلاو ۲۵ لیتری از طریق این مرکز معتبر منجر به تهیه بهترین برند های دستگاه اتوکلاو با قیمت های مناسب می ‌شود. برای خرید آسان تر با بخش فروش این مرکز تماس بگیرید.

اتوکلاو 25 لیتری چه ویژگی ها و کاربردهایی دارد؟

اتوکلاو یک وسیله پزشکی است که وظیفه استریل کردن ابزارهای پزشکی آزمایشگاهی را به عهده دارد و این وظیفه را در فشار و دمای بالا با استفاده از بخار آب انجام می دهد.
در حال حاضر انواع مختلفی از دستگاه های اتوکلاو تولید شده‌ اند که از لحاظ حجم و نوع کلاس کاری در تنوع بسیار زیادی می توان این دستگاه ها را پیدا کرد.
اتوکلاو ۲۵ لیتری یکی از پرکاربردترین دستگاه‌ های اتوکلاو است که در بازار از استقبال خوبی برخوردار می باشد.
با توجه به تنوع بالای دستگاه های اتوکلاو در بازار در اینجا شما را با برخی از ویژگی‌ های خاص دستگاه اتوکلاو ۲۵ لیتری آشنا می کنیم از جمله:

  • این دستگاه از محفظه هایی با جنس استیل ضد زنگ تولید می شود.
  • دارای درب یک تکه با ضخامت و قطر مناسب از جنس استیل می باشد.
  • بدنه بیرونی دستگاه اتوکلاو از ورق گالوانیزه با پوشش رنگ استاتیک تولید شده است.
  • این دستگاه ها مجهز به نمایشگر دیجیتالی است و بر روی این صفحه نمایش، دما، زمان و علائم هشدار دهنده مشخص می گردد.
  • قابل استفاده با برق خانگی است و توان مصرفی آن دو و نیم کیلو وات می باشد.
  • قابلیت تنظیم دما تا ۱۲۱ درجه سانتیگراد و همچنین قابلیت تنظیم زمان استریل تا ۹۹ دقیقه را دارد.
  • مجهز به سیستم میکروسوئیچ جهت اطمینان از بسته بودن درب دستگاه در حین روشن بودن می باشد.

معمولا از این دستگاه برای استریل کردن تمامی لوازم موجود در آزمایشگاه ها مانند لوله های آزمایش، بشر، ارلن، پیت و بسیاری از لوازم دیگر استفاده می شود. همچنین انواع مختلف باکتری، ویروس، قارچ ها و انگل ها را به طور کامل می تواند از روی این لوازم پاک کند.
به طور کلی دستگاه اتوکلاو را می توان در تمامی مراکز بهداشتی و درمانی، آزمایشگاه های بالینی و تحقیقاتی و همچنین آزمایشگاه های میکروبیولوژی و مطب های دندانپزشکی استفاده کرد.

چگونگی خرید اتوکلاو 25 لیتری خوب

برای تمامی مراکز بهداشتی و درمانی که نیاز به دستگاه اتوکلاو ۲۵ لیتری خوب و باکیفیت دارند نحوه تهیه آن مورد اهمیت می باشد.
در اینجا با چند روش چگونگی خرید اتوکلاو ۲۵ لیتری خوب آشنا می‌ شویم تا با دقت به این روش ها و انتخاب یکی از آنها بهترین خرید را انجام دهید.
به طور کلی خریدهای مستقیم و با کمترین واسطه ها منجر به تهیه این محصولات با کیفیت بالا و قیمت های مقرون به صرفه تر می شود.
چند روش برای دسترسی مستقیم و بدون واسطه به انواع دستگاه اتوکلاو عبارتند از:

  • کارخانجات تولید کننده و بازرگانی ها
  • نمایندگی های معتبر پخش در شهرهای مختلف
  • سایت های آنلاین معتبر

خرید اتوکلاو ۲۵ لیتری

سایت فروش اتوکلاو مارک معتبر

در بین راه های متنوع برای خرید اتوکلاو ۲۵ لیتری و دسترسی به سایر دستگاه های اتوکلاو، انتخاب سایت های معتبر می تواند یکی از بهترین راه حل ها باشد.
این سایت فروش جزء معتبرترین مراکز عرضه اتوکلاو مارک های معتبر می باشد، زیرا این سایت به شکل مستقیم با تولید کنندگان ارتباط برقرار کرده و با حذف واسطه‌ ها این محصولات را با قیمت های کاملا اقتصادی ارائه می‌ کند.
مهمترین مزیت انتخاب این سایت فروش دستگاه اتوکلاو با برندهای معتبر این است که انواع دستگاه های خود را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می دهد.
همه ما می‌ دانیم که ارائه گارانتی و خدمات به همراه دستگاه ها نشان دهنده کیفیت بالای آن ها و تضمین کیفیت می باشد.
در صورتی که قصد خرید اتوکلاو ۲۵ لیتری را دارید همین حالا با بخش فروش این سایت ارتباط برقرار کرده و پس از دریافت راهنمایی های لازم به صورت کاملاً رایگان سفارشات خود را ثبت کنید

تماس با ما