محل فروش دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی کوچک

فروش دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی کوچک و باکیفیت در ایران به صورت حضوری و آنلاین انجام می شود. مجموعه ما معتبرترین محل عرضه و فروش عمده دستگاه اتوکلاو رومیزی با نازل ترین قیمت روز بازار می باشد.

آشنایی کامل با دستگاه اتوکلاو و کاربرد آن

دستگاه اتوکلاو یکی از دستگاه های کارآمد و ضروری جهت استریل کردن لوازم و تجهیزات مختلف محسوب می شود که در حوزه پزشکی، دندانپزشکی و علوم آزمایشگاهی کاربرد دارد.
شایان ذکر است که به کمک دستگاه اتوکلاو می توان تمامی وسایل و ابزار آلات آلوده عفونی و غیر عفونی را استریل کرد به جز مواد شیمیایی سمی، رادیواکتیو، اشتعال زا و هر ماده دیگری که احتمال دارد در اثر حرارت بالا آسیب پذیر و خطر آفرین باشد.
به طور کلی طرز کار دستگاه اتوکلاو بر اساس فشار و دما است. فاکتورهایی که در کیفیت عمل استریل کردن توسط دستگاه اتوکلاو مؤثرند شامل:

  • میزان بخار آب تحت فشار
  • درجه حرارت بخار
  • زمان انجام فرآیند استریلیزاسیون

طرز کار دستگاه اتوکلاو به این شکل است که در ابتدا پمپ وکیوم دستگاه با ایجاد مکش، تمام هوای داخل محفظه را تخلیه می کند و سپس بخار وارد دستگاه می شود. در واقع می توان گفت که هرچه میزان مکش پمپ وکیوم بیش تر باشد یا به زبانی دیگر پمپ وکیوم دستگاه قوی تر باشد، ورود بخار به درون مخزن دستگاه بیش تر خواهد شد و در نتیجه عمل استریلیزاسیون با کیفیت بهتری صورت خواهد گرفت.
دستگاه اتوکلاو بر حسب ابعاد و ظرفیت به 2 دسته تقسیم بندی می شود:

  1. اتوکلاو عمودی یا ایستاده: این اتوکلاو شبیه به زودپزهای خانگی است و درب آن از بالا باز می شود. این مدل اتوکلاو عمدتاً در آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد و در ظرفیت های مختلف تولید می گردد.
  2. اتوکلاو افقی: اتوکلاو افقی شبیه به مایکروفر خانگی بوده و درب آن از رو به رو باز می شود. این اتوکلاو اغلب در بیمارستان ها، مطب های دندانپزشکی و کلینیک های بهداشتی درمانی کاربرد دارند.

فروش دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی

مشخصات دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی کوچک و باکیفیت

از آن جایی که ابزار و تجهیزات مصرفی در مطب های دندانپزشکی یکی از عوامل تأثیرگذار در انتقال میکروب و باکتری به شمار می روند و می توانند برای بیماران بسیار خطرناک باشند، وجود یک دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی کوچک با عملکرد تضمینی در این مکان ها ضروری است.
دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی کوچک و باکیفیت باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • دارای خشک کن هیتری مجزا
  • مجهز به سنسور تشخیص کیفیت آب
  • دارای برد الکترونیکی هوشمند و نمایشگر دیجیتال
  • قابلیت تنظیم دما و زمان اتمام کار دستگاه
  • دارنده تأییدیه ها و استانداردهای معتبر بین المللی
  • سبک و قابل حمل
  • دارای ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش

معتبرترین مرجع فروش دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی

همانطور که می دانید فروش دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی در بازار به 2 صورت حضوری و غیر حضوری (اینترنتی) انجام می شود.
یکی از دغدغه های خریداران هنگام خرید عمده دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی، برندهای بی کیفیت و گران قیمت موجود در بازار می باشد.

نمایندگی ما یک مرجع معتبر فروش دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی می باشد که انواع اتوکلاوهای تولیدی کارخانه های معتبر را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت بازار عرضه نموده است. خریداران می توانند دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی را بدون واسطه و با قیمت مقرون به صرفه، مستقیماً از کارخانه تولید کننده خریداری نمایند.

تماس با ما