قیمت فروش دستگاه اتوکلاو پزشکی

قیمت دستگاه اتوکلاو پزشکی در مرکز فروش تجهیزات پزشکی بسیار بصرفه و اقتصادی است. این مرکز پیشرفته ترین نوع اتوکلاوها را به صورت اینترنتی عرضه می کند.

کاربرد دستگاه اتوکلاو در پزشکی

اتوکلاو وسیله‌ ای برای استریل کردن تمام تجهیزات پزشکی است که تحت فشار و دمای بالا و با استفاده از بخار آب سبب فرآیند گندزدایی می شود.

اتوکلاوها در کاربردهایی که دارند و در علم پزشکی نوعی انقلاب به شمار می آیند که با عمل استریلیزاسیون کمک بسیار بزرگی به علم پزشکی می کنند.

این دستگاه در علم پزشکی برای انجام استریلیزاسیون و در صنایع شیمیایی نیز به جهت عمل آمدن پوشش‌ ها و ولکانش لاستیک و سنتز هیدروترمال مورد استفاده قرار می‌ گیرد.
این وسیله در ابتدا توسط میکرو بیولوژیست فرانسوی چارلز چمبرلن در سال ۱۸۷۹ اختراع شد.
دستگاه اتوکلاو براساس نوع تجهیزاتی که استریل می کنند به سه دسته طبقه‌ بندی می شوند:

  • اتوکلاو N: این نوع اتوکلاو ابزارآلات جامد بدون پوشش را استریل می‌ کند.
  • اتوکلاو S: اتوکلاو کلاس S به جهت استریل نمودن ابزارآلات جامد بدون پوشش و پوشش‌ دار با یا بدون پمپ خلاء کار می‌ کند.
  • اتوکلاو B: این مدل دستگاه دارای یک پمپ وکیوم قدرتمندی بوده که ابزارآلات جامد بدون پوشش و پوشش دار را استریل خواهد کرد.

ناگفته نماند که عمل استریل نمودن با ضد عفونی کردن کاملا متفاوت است؛ چرا که در فرآیند استریل کردن تمام اشکال حیات میکروبی از بین خواهند رفت؛ اما در ضد عفونی فقط میکروب های سطحی شاید از بین بروند.
در گذشته پسماندهای بیمارستانی در محیط زیست رها می شد و همین امر موجب می شد تا تمام میکروب ها و عوامل میکروبی در محیط زیست رها گردند. امروزه با وجود دستگاه اتوکلاو ابتدا ضایعات استریل شده و بعد به بیرون از بیمارستان فرستاده می شود.
یا مثلا تجهیزات پزشکی چون ابزارآلات دندانپزشکی و یا اتاق عمل و … که با هزاران بیمار در تماس هستند و ممکن است در فرآیند ضدعفونی میکروب ها از سطح اجسام پاک نگردند؛ اما اتوکلاو هم باعث گندزدایی و هم بالا رفتن سرعت و دقت این فرآیند می گردد.

قیمت دستگاه اتوکلاو پزشکی

مناسب ترین قیمت دستگاه اتوکلاو پزشکی را از کجا بخرم؟

آیا قیمت دستگاه اتوکلاو پزشکی را می دانید؟
آیا می دانید باکیفیت ترین و مناسب ترین قیمت دستگاه اتوکلاو پزشکی به صورت اینترنتی به فروش می رسد؟
اتوکلاو نوعی از تجهیزات پیشرفته پزشکی است که استفاده آن بسیار حائز اهمیت می باشد. قیمت دستگاه اتوکلاو پزشکی در مرجع رسمی فروش انواع اتوکلاو مقرون بصرفه تر از سایر مراکز می باشد.
این مرجع با فروش آنلاین امکان دسترسی تمام خریداران را فراهم نموده است. اگر قصد خرید مناسب ترین قیمت دستگاه اتوکلاو ‌پزشکی را دارید با ما تماس بگیرید.

مرجع فروش انواع اتوکلاو مارک معتبر

مرجع فروش انواع اتوکلاو مارک معتبر به صورت اینترنتی میزبان شما عزیزان خریدار است.
این مرکز که جزو برترین مراکز فروش تجهیزات پزشکی مارک معتبر می باشد مدت هاست که به جمع فروشندگان آنلاین پیوسته و به صورت آنلاین فعالیت می کند.

جهت خرید اتوکلاو درجه یک مارک معتبر ارزان قیمت می توانید همین حالا بدون نیاز به مراجعه حضوزی و در کمترین زمان ممکن؛ اقدام کرده و از کیفیت خرید خود نیز راضی باشید.
تماس با ما