قیمت فروش اتوکلاو ۲۵ لیتری آزمایشگاهی

اتوکلاو ۲۵ لیتری آزمایشگاهی در انواع مختلف در فروشگاه های لوازم پزشکی موجود است. قیمت فروش اتوکلاو های استیل، در اندازه های متفاوت در فروشگاه های آنلاین ما بسیار مقرون به صرفه می باشد.

اتوکلاو آزمایشگاهی و کاربردهای آن

امروزه آزمایشگاه های مختلف شیمی یا غیر شیمی، به رعایت اصول بهداشتی بسیار اهمیت می دهند و برایشان جز بهترین استانداردها می باشد.
یکی از وسایلی که با پیشرفت علم برای استریلیزه کردن وسایل های آزمایشگاهی آنرا تولید کرده اند، اتوکلاوهای آزمایشگاهی در انواع ها و اندازه های متفاوت می باشند.
یکی از انواع اتوکلاوهایی که در بیشتر نقاط جهان از آن استفاده می شود شبیه به اجاق های گاز است. شاید بگویید این دستگاه های پاک کننده چگونه وسایل آزمایشگاهی را استریلیزه می کنند؟ پاسخ ساده است. این دستگاه ها، در هنگام تولید به گونه ای طراحی خواهند شد که، از محفظه های آب، دستگاه های دماسنج و بخش های دیگری تشکیل شده اند.
با توجه به مشخصات آنها، در آغاز دستگاه هایی از آزمایشگاه ها که نیاز به استریل شدن دارند در دمای بالا قرار می گیرند تا تمام میکروب ها در سطح دستگاه مورد نظر کشته شوند. دمای دستگاه های اتوکلاو را بر اساس دماسنجی که در آنها طراحی شده اندازه می گیرند.
در مرحله بعد با کمک محفظه های آب دستگاه را با فشار بالا شست و شو می دهند تا کاملا تمیز شود. این فرایند به پزشکانی که در آزمایشگاه فعالیت می کنند کمک می کند تا هم جان بیمار و هم جان خودشان مورد خطر قرار نگیرد و با آسودگی فعالیت کنند.
پس اگر خواستید دستگاه های پزشکی خود را عاری از هر گونه میکروب کنید، دستگاه های اتوکلاو ۲۵ لیتری آزمایشگاهی بهترین گزینه می باشند تا با مواد ضد عفونی کننده و سرمایشی، بهترین عملکرد را نشان دهند.

اتوکلاو ۲۵ لیتری آزمایشگاهی و مزایای آن

همانطور که در مطالب قبل ذکر شد، اتوکلاوها از انواع دستگاه های استریل کردن پزشکی در جهان هستند که مطابق با مدرن ترین خواسته های امروز، در برخی از کشورها تولید و به نقاط دیگر عرضه خواهند شد.
اتوکلاو ۲۵ لیتری آزمایشگاهی یکی از انواع های اتوکلاو و در یکی از اندازه های آن است که با بهترین کیفیت ساخته شده اند.
این دستگاه ها مزایای زیادی دارند که در مورد آنها کمی توضیح دادیم. از دیگر مزایای آن استریل کردن زباله های عفونی یا برخی از شیء ها مثل پیت و ظرف های شیشه ای است که باعث می شود با کشته شدن میکروب ها در آزمایش هایی که انجام می دهند باعث اختلال نشوند.
یکی دیگر از مزایای مهم این دستگاه، استریل کردن محیط کشت است که با دستگاه اتوکلاو و تنظیم درجه بالا در حرارتی متناسب با محیط مورد نظر آنرا به خوبی استریل و تمیز خواهند کرد که از مهم ترین عوامل، برای ایمنی سلامت افراد حاضر در آزمایشگاه انجام می گیرد.
برخی دیگر از این مزایا شامل موارد زیر می باشد:

  • سرعت عمل بالا بدون هیچ ایرادی در دستگاه
  • عدم جاذبه مواد مورد نظر
  • از بین بردن تمام میکروب ها
  • راحتی در تمام مراحل کار

اتوکلاو ۲۵ لیتری آزمایشگاهی

مرکز خرید اتوکلاو با بهترین مارک و گارانتی

اگر قصد خرید اتوکلاو با کیفیت دارید و می خواهید از خدمات پس از فروش آن بهره ببرید به مرکز فروش دستگاه های پزشکی ما سری بزنید و دستگاه اتوکلاو مورد نظر خود را با بهترین مارک و کیفیت سفارش دهید و از گارانتی آن استفاده نمایید.
شما در هر زمان که بخواهید، براحتی می توانید از طریق نمایندگان آنلاین ما نیز برای خرید اقدام کنید.

همچنین با مراجعه به مرکز خرید ما می توانید با اطمینان خاطر دستگاه خود را سفارش دهید و از قیمت مناسب و گارانتی آن استفاده کنید. پس ما منتظر صدای گرمتان برای سفارش این محصول استریلیزه پزشکی می باشیم.

تماس با ما