قیمت عالی دستگاه آون آزمایشگاهی کوچک

دستگاه آون آزمایشگاهی کوچک یکی از پیشرفته ترین و کارآمدترین تجهیزات استریلیزاسیون آزمایشگاه است که هم اینک توسط این مرکز رسمی با قیمت رقابتی، کیفیت تضمینی و به صورت اینترنتی عرضه می گردد.

هر آنچه از دستگاه آون آزمایشگاهی باید بدانید

آون آزمایشگاهی، یک دستگاه پیشرفته با استانداردهای لازم و جزو الزامات آزمایشگاه است که از آن به جهت خشک کردن و استریل نمودن ظروف شیشه‌ ای و فلزی، همچنین تست دما و برای انکوب کردن آزمایش های حساس به دما استفاده می کنند‌.
در تمامی آزمایشگاه ها، فرآیند خشک کردن یک عمل بسیار حساسی است که طی آن می توان بسیاری از عوامل میکروب و راه های انتقال دهنده آن را از بین برد.
این دستگاه پیشرفته که با نام  دستگاه فور خشک کننده نیز شناخته می شود، در برخی از مدل های گوناگون آن، انتقال گرما به طور خود به خود و طبیعی صورت می ‌گیرد؛ اما در صورتی که در بسیاری از آون ها این انتقال گرما توسط پنکه انجام می شود.
محدوده حرارتی این دستگاه، یا کاربرد آون آزمایشگاهی، بین دمای اتاق تا ۳۵۰ درجه سانتی گراد است که البته برخی از فورها تا دمای ۶۰۰ درجه سانتی گراد نیز گرما را تأمین می‌ نمایند.
آون را بیشتر با نام های رایج آون هوای داغ و گرم خانه یاد می کنند.
همانگونه که می دانید آزمایشگاه ها مکان های بسیار حساسی هستند که عمل استریلیزاسیون در آن امر حیاتی تلقی می شود و این فرآیند با کمک حرارت و در دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد به مدت ۲ ساعت صورت می‌ گیرد.
در دستگاه آون آزمایشگاهی، مادامی که افزایش تدریجی دمای آون صورت می گیرد، رطوبت موجود در وسایل شیشه‌ ای تبخیر می شود و در نتیجه این حرارت بالا و تبخیر شدن، باعث از بین رفتن هر گونه فعالیت بیولوژیکی خواهد شد.

دستگاه آون آزمایشگاهی

بهترین راه خرید آون کوچک برای آزمایشگاه چیست؟

دستگاه آون آزمایشگاهی یک وسیله استریل کننده مهم و حیاتی در آزمایشگاه ها است که در ابعاد مختلفی طراحی و تولید می گردد.
این دستگاه که استفاده آن اجباری می باشد، بازار فروش خوبی دارد و همین امر باعث‌ شده که اکثر خریداران به فکر چاره ای جهت خرید بصرفه و آسان باشند؛ زیرا با روشی مطمئن می توان در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین قیمت بهترین دستگاه فور آزمایشگاه را خرید.
اما آیا بهترین روش دسترسی به این دستگاه پیشرفته چیست؟
آیا راهی وجود دارد که بتوان دستگاه آون را با قیمت ارزان و در کمترین زمان ممکن خریداری کرد؟

فروش ویژه آون و فور آزمایشگاهی بدون واسطه

مرکز خرید آون آزمایشگاهی از بزرگترین مراجع فروش انواع تجهیزات استریل کننده مراکز بهداشتی درمانی می باشد.
این مجموعه با برقراری سایت فروش آنلاین امکان دسترسی راحت کاربران را فراهم نموده و همچنین باعث ارتباط مستقیم بین مشتری و فروشنده می شود.

فروش اینترنتی همان روش آسان و بصرفه ای است که امروزه توانسته جای روش های سنتی و قدیمی را به جهت مزیت هایی که دارد، بگیرد. در فروش ویژه این شرکت، بهتربن دستگاه آون آزمایشگاهی را بدون واسطه و در کمترین زمان ممکن خریداری کنید.

تماس با ما