قیمت روز دستگاه اتوکلاو 25 لیتری درجه یک

دستگاه اتوکلاو 25 لیتری درجه یک از ابزارهای لازم و ضروری مراکز درمانی می باشد، جهت دریافت بهترین قیمت روز دستگاه اتوکلاو با کارشناسان بخش فروش این مرکز تماس حاصل نمایید.

چگونه اتوکلاو آزمایشگاهی درجه یک را بشناسیم؟

اتوکلاو یک دستگاهی است که برای استریلیزاسیون انواع ابزارهای مورد استفاده در بخش های مختلف پزشکی و درمانی کاربرد دارد.
دستگاه های اتوکلاو با دمای بالای 120 درجه و مدت زمان های مشخص شده با کمک فشار بخار، قدرت استریلیزاسیون به طور کامل و نابودی تمامی میکروارگانیسم های موجود بر روی ابزارها را دارد.
در محیط های آزمایشگاه به دلیل وجود خون و سایر عفونت های مختلف باید از دستگاه اتوکلاو درجه یک استفاده کنند. تا مانع بروز و نفوذ هر گونه میکروب و باکتری به محیط اطراف و یا اشخاص فعال در این مرکز شوند.
یک اتوکلاو درجه یک آزمایشگاهی باید بتواند تمامی ظروف شیشه ای آزمایشگاهی، زباله های پزشکی، محیط کشت و ظروف سوراخ دار را به شکل کامل و بدون آسیب رساندن به بافت آنها استریل کند.
داشتن چندین مرحله استقلال با مشخص شدن دما و زمان سبب استفاده بهتر از دستگاه و انتخاب درجه مناسب با جنس ابزارها می شود.
انتخاب نوع مناسب دستگاه اتوکلاو آزمایشگاهی با توجه به حجم کاربری آزمایشگاه ها اهمیت زیادی دارد تا در حین کارکرد دستگاه هیچ گونه فشاری به آن وارد نگردد.
اتوکلاو استیل آزمایشگاهی در بین انواع مختلف اتوکلاوها می تواند از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، در صورتی که تمامی قسمت های در، طوقه و محفظه داخلی اتوکلاو استیل باشد، با خیال راحت از کیفیت بالای محصول، آن را تهیه کنید.

دستگاه اتوکلاو 25 لیتری

مشخصات فنی دستگاه اتوکلاو 25 لیتری آزمایشگاهی

دستگاه های اتوکلاو ابزارهای لازم و ضروری در تمامی مراکز آزمایشگاه بالینی آزمایشگاه های تحقیقاتی و میکروبیولوژی است که جهت استریل کردن ابزارهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.
معمولاً دستگاه‌ های اتوکلاو آزمایشگاهی شامل یک محفظه استیل است که تمامی فرآیندها درون آن صورت می پذیرد و با توجه به کیفیت بالای این محفظه با قرار گرفتن در معرض آب و رطوبت به مدت طولانی دچار آسیب دیدگی نمی شود.
دستگاه اتوکلاو 25 لیتری آزمایشگاهی یکی از پر استقبال ترین نوع دستگاه ها در میان تنوع بالای این محصول است.
در اینجا به برخی از مشخصات فنی دستگاه اتوکلاو 25 لیتری آزمایشگاهی می پردازیم تا با توجه و دقت به آنها در هنگام خرید بتوانید بهترین نمونه را انتخاب کنید.
مهمترین مشخصات فنی دستگاه اتوکلاو 25 لیتری آزمایشگاهی عبارتند از:

  • دارای صفحه نمایش دیجیتال برای نمایش تمامی عملکردهای دستگاه
  • داشتن سیستم مصرف بهینه انرژی و راندمان بالا
  • داشتن سیستم هوشمند جهت کنترل سطح آب و قطع کردن کارکرد دستگاه در صورت کمبود آب
  • دارای شیر اطمینان ایتالیایی با گواهی ce جهت اطمینان از کیفیت
  • همراه داشتن گیره های نگهدارنده درب نشکن
  • مجهز به قفل الکترومکانیکی قوی جهت جلوگیری از باز شدن درب دستگاه در حین روشن بودن

بهترین قیمت اتوکلاو در بازار فروش آنلاین

قیمت اتوکلاو آزمایشگاهی با توجه به اهمیت تهیه این دستگاه برای مراکز مختلف مورد توجه خریداران قرار می ‌گیرد.
این مرکز با عرضه انواع مختلف دستگاه های اتوکلاو در بازار آنلاین اقدام به حذف تمامی واسطه ‌ها و فروش دستگاه اتوکلاو به شکل مستقیم کرده است.
در صورتی که به دنبال دریافت بهترین قیمت اتوکلاو در بازار فروش آنلاین هستید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و پس از دریافت اطلاعات کافی مناسب‌ ترین دستگاه را ثبت سفارش کنید.
در این مجموعه انواع دستگاه اتوکلاو 25 لیتری آزمایشگاهی با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار خریداران قرار می گیرد، فقط کافیست جهت خرید این محصول با بخش فروش ما در ارتباط باشید.

تماس با ما