قیمت دستگاه اتوکلاو مامایی با گارانتی

قیمت دستگاه اتوکلاو مامایی درجه یک در این مجموعه فروش آنلاین ارزان و مقرون به صرفه ارائه می شود، شما می توانید همین حالا بهترین اتوکلاو مامایی را با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر به صورت آنلاین از ما سفارش دهید.

مشخصات بهترین اتوکلاو مامایی

همانطور که می دانید؛ امروزه دستگاه اتوکلاو یکی از مهم ترین دستگاه ها و تجهیزات جهت سترون سازی و ضد عفونی کردن ابزارالات به شمار می رود که با استفاده از حرارت بخار آب تحت فشار، استفاده می گردد.
استرون سازی در واقع همان استریل کردن یا از بین بردن همه ی اشکال حیات (میکروبی) از طریق حرارت بخار آب تحت فشار و یا مواد غیرمتحرک که شامل روش های شیمیایی و غیر شیمیایی است می شود. این دستگاه بیشتر در کاربرد های پزشکی برای انجام استرایلیزاسیون و در صنایع شیمیایی برای به عمل آمدن پوشش ها و وکلانش لاستیک و سنتز هیدروترمال مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین بهترین وسیله برای استریل کردن ابزارهای مورد استفاده برای پیرسینگ، خالکوبی و داروهای دامپزشکی می باشد. شکل این دستگاه به صورت یک استوانه ی در دار است که در ابعاد صنعتی طول دستگاه های اتوکلاو به 15 متر هم می رسد.

به طور کلی دستگاه اتوکلاو برای مراکز عمومی بهداشت، آزمایشگاه بالینی، تحقیقاتی و میکروبیولوژی که استریل کردن در آن ها با اهمیت هست کاربرد بسیاری دارد، مانند پزشکی، دندان پزشکی و مطب های مامایی.

لازم به ذکر است که دستگاه های اتوکلاو دارای انواع و اقسام متفاوتی هستند که یکی از مهمترین آنها دستگاه اتوکلاو کلاس B است، زیرا قابلیت این مدل اتوکلاو در استریل تجهیزات بسیار بالاست.

در واقع دستگاه اتوکلاو کلاس B با برخورداری از مکانیسم پمپ وکیوم و سیکل کاری سریع و پیشرفته تجهیزات را استریل می نماید.
همانطور که گفتیم مطب های مامایی یکی از مراکزی هستند که نیاز به دستگاه اتوکلاو دارند. به همین خاطر دستگاه اتوکلاو کلاس B مناسب ترین گزینه برای مطب مامایی و کلینیک های زنان و زایمان هست.
از آنجایی که قیمت دستگاه اتوکلاو مامایی رابطه مستقیم با اندازه آن دارد، انتخاب اتوکلاو مامایی کوچک علاوه بر کارآیی بهتر آن خریدار را مشمول پرداخت هزینه های کمتری نیز می کند

به طور کلی مناسب ترین اندازه دستگاه اتوکلاو برای مطب های مامایی انتخاب سایز های ۲۵ لیتری و یا ۳۰ لیتری می باشد. چرا که این سایز ها متناسب با تجهیزات قابل استریل بوده و در عین حال جای خیلی زیادی را اشغال نمی نمایند.

معرفی راهکار مطمئن خرید اتوکلاو مامایی کوچک

برای خرید بهترین اتوکلاو مخصوص مطب باید به مراکز خرید معتبر و نمایندگی های مجاز تولیدهای این دستگاه مراجعه کرد. زیرا در این صورت علاوه بر مناسب بودن قیمت دستگاه اتوکلاو مامایی به مارک معتبر و اصل مورد نظر نیز براحتی امکان دست رسی هست.
به هر حال در حالت مراجعه مستقیم و بی واسطه و یا انتخاب مراجع معتبر فروش آنلاین دست واسطه گران کوتاه شده و شما خریدار محترم براحتی با پول کمتر دستگاه اتوکلاو مامایی کوچک را خواهید خرید.

قیمت دستگاه اتوکلاو مامایی

مناسب ترین قیمت اتوکلاو مامایی در ایران

بی شک همه ما می دانیم که قیمت اتوکلاو مامایی وابسته به اندازه و مارک آن است. اما راه هایی وجود دارد که می توان با مناسب ترین قیمت به بهترین مارک دست رسی پیدا کرد.

فراموش نکنیم که یک کلنیک زنان و زایمان احتیاج به اتوکلاو مامایی کوچک دارد پس با انتخاب سایز مناسب در قیمت خرید خود صرفه جویی کنید. شما می توانید همین حالا با انتخاب روش خرید آنلاین بهترین مارک اتوکلاو متناسب با محیط مطب مامایی را از ما ارزان بخرید.

تماس با ما