قیمت انواع اتوکلاو بخار مناسب بیمارستان ها

قیمت انواع اتوکلاو بخار مناسب بیمارستان ها در بازار فروش نسبتا گران می باشد. اگر می خواهید نازل ترین دستگاه های اتوکلاو را از طریق این نمایندگی معتبر خریداری کنید، همین حالا با ما در تماس باشید.

همه چیز درباره دستگاه های اتوکلاو

اتوکلاوها که به آن ها دستگاه استریل کننده نیز می گویند ضروری ترین ماشین آلات مورد استفاده در تمامی بخش های درمانی، جهت استریل کردن و تمیز نمودن از انواع میکروب ها می باشند.
بهترین توصیفی که می توان در مورد دستگاه های اتوکلاو به کار برد این است که اتوکلاوها را به عنوان زودپز و ماشین لباسشویی بسیار کارآمد به صورت توام تصور می کنند. چرا که اتوکلاوها کارایی دوگانه دارند، هم مانند زودپز در محیط خلا با فشار و حرارت بالا تجهیزات را استریل نموده و هم مانند لباسشویی شسته و تمیز تحویل می دهند.
دستگاه های اتوکلاو بخار بیمارستانی یا بهتر است بگوییم دستگاه های ضدعفونی کننده، با استفاده از بخار آب در دمای 270 درجه فارنهایت ابزارهای مختلف پزشکی، جراحی و دندانپزشکی را استریل می نمایند.
دستگاه های ضدعفونی کننده برای ایمنی و همچنین کنترل عفونت طراحی گردیده اند ، در حین استفاده درب آن ها قفل می شوند و هنگام استریل و خشک بودن ابزار، قفل درب باز خواهد شد. عملیات استریلیزاسیون با توجه به آنچه که درون دستگاه قرار دارد از 6 دقیقه تا 30 دقیقه به طول می انجامد.
از مهم ترین ویژگی های اتوکلاوهای کاربردی در مراکز بهداشتی و درمانی، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مجهز به سوپاپ اطمینان جهت تامین حداکثر میزان ایمنی است.
  • دارای مخزن تمام استیل، ضد زنگ و خش می باشد.
  • مجهز به تایمر و ثبات زمانی خواهد بود.
  • امکان خنک کنندگی فوق العاده سریع و حذف رطوبت هوا را دارد.
  • امکان خشک کردن سریع مخزن و تمامی محتویات را خواهد داشت.
  • دارای طول عمر و کارکرد بالایی است.
  • هزینه نگهداری آن بسیار پایین می باشد.

قیمت انواع اتوکلاو بخار

قیمت انواع اتوکلاو بخار

شایان ذکر است که اتوکلاوها و دستگاه های ضدعفونی کننده از جمله تجهیزات مورد استفاده در یک بیمارستان، درمانگاه، مطب و یا کلینیک پزشکی هستند. لذا برای خرید آن باید مطمئن باشید که فروشنده ای را که انتخاب می کنید کالای اصل و با کیفیت را ارائه می دهد.
قیمت انواع اتوکلاو بخار ارائه شده توسط مراجع فروش مختلف با توجه به برند آن و قطعات سازنده دستگاه در رنج متغیری قرار می گیرد.
برای خرید اتوکلاو بخار به عنوان بهترین دستگاه استریل کننده می توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری و گشتن میان فروشگاه های متعدد، از طریق نمایندگی فروش معتبر زیر خرید خود را به راحتی انجام دهید.

قیمت انواع اتوکلاو بخار

نمایندگی فروش دستگاه های اتوکلاو با برندهای معروف

شما می توانید به جای خرید حضوری از فروشگاه های نامعتبر، از طریق این نمایندگی فروش که معتبرترین عرضه کننده دستگاه های ضدعفونی کننده است، خرید خود را انجام دهید.
قیمت انواع اتوکلاو بخار موجود در این نمایندگی نازل ترین قیمت ممکن در بازار است که با ضمانت و گارانتی معتبر، به صورت اینترنتی به بازار فروش آنلاین عرضه خواهد شد.

برای این که بتوانید کمترین قیمت اتوکلاو را به راحتی خریداری کنید، بهتر است تا ابتدا از مشاوره رایگان کارشناسان فروش ما بهره ببرید و سپس اقدام به خرید نمایید. جهت ثبت سفارش آسان و بدون دردسر خود، همین حالا از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

تماس با ما