قیمت اتوکلاو 50 لیتری از کارخانه تولیدی

قیمت اتوکلاو ۵۰ لیتری طبق بازار روز، در کارخانه تولیدی بسیار بصرفه تر از هر مرکز فروش دیگر است. اتوکلاو با کیفیت و قیمت ارزان را همین حالا از ما بخرید، این یک فرصت طلابی، برای شماست.

اتوکلاو 50 لیتری و کاربرد آن

اتوکلاو، دستگاهی جهت استریل کردن تجهیزات پزشکی است که در طرح و مدل های گوناگونی طراحی و تولید می گردد. این دستگاه در کلاس های N ،B ،S در بازار به فروش می رود.
از پر کاربرد ترین نوع اتوکلاوها، اتوکلاو ۵۰ لیتری را می توان نام برد.
این نوع اتوکلاو، بیشتر در آزمایشگاه ها کاربرد دارد و مزایای فراوانی دارد، که این مزایا عبارتند از:

  • بدنه تمام استیل
  • دارای برد دیجیتال با تکنولوژی P.W.M هوشمند
  • دارای SSR برند آتونیکس
  • دارای دمای کاری از 105 الی 125 درجه سانتیگراد قابل تنظیم
  • دارای زمان کاری از 01 الی 99 دقیقه قابل تنظیم
  • سیستم مصرف بهینه انرژی با راندمان بالا
  • اتوکلاو دارای کنترل سطح آب الکترونیکی
  • دارای شیر اطمینان ایتالیایی با گواهی CE و گواهی صلاحیت عملکرد از کشور ایتالیا
  • دارای گیره های نگهدارنده درب نشکن و آنتی باکتریال
  • دارای مهر استاندارد، ایزو 13485 ، ایزو 9001 و تاییدیه اداره کل تجهیزات پزشکی
  • از مهمترین ویژگی های این دستگاه داشتن، یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.

قیمت اتوکلاو ۵۰ لیتری

چگونه اتوکلاو آزمایشگاهی با گارانتی بخرم؟

اتوکلاو آزمایشگاهی، همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش را باید، از مراجع معتبر خریداری کرد؛ اما نکته مهمی که در اینجا مطرح است، چگونگی دسترسی آسان و سریع به این مراکز معتبر است.
سایت فروش اتوکلاو ۵۰ لیتری، یک سایت بزرگ و معتبر برای پاسخ به نیاز شما عزیزان است. هدف این مجموعه ایجاد بستری مناسب، برای یک خرید امن و مقرون بصرفه می باشد.
در این سایت شما می توانید با بهترین شکل و کمترین هزینه، خرید خود را بصورت اینترنتی انجام دهید.
این مرکز فروش برای سامان بخشیدن به سایت فروش خود خدماتی همچون، خرید آنلاین، حق انتخاب، قیمت بصرفه و … را عرضه نموده و همچنین به مشتریان کمک می کند، تا به اطلاعاتی ارزشمند در خصوص ارائه دهندگان کالا، خدمات، قیمت، ویژگی های تخصصی دستگاه و خدماتی که به دنبال آن هستند دست پیدا کنند.
این مرکز فروش امکان دسترسی به قیمت اتوکلاو ۵۰ لیتری را در اختیار همگان قرار داده تا بتوانند قیمت این مجموعه فروش را با قیمت اتوکلاو ۵۰ لیتری سایر مراکز فروش مقایسه کنند.
همچنین اطلاعات جامعی را در اختیار خریداران گذاشته، تا با چشمانی باز، بهترین کالا را با قیمت مناسب انتخاب کرده و از صرف هزینه های اضافی واسطه گری برای خرید و یا عدم دستیابی به قیمت اتوکلاو ۵۰ لیتری بی نیاز شوند.

بهترین قیمت اتوکلاو 50 لیتری در بازار آنلاین

همانگونه که مطرح شد، قیمت اتوکلاو ۵۰ لیتری در بازار آنلاین، و البته در مراکز معتبر، مناسبتر از سایر فروشگاه ها می باشد. شرکت فروش اتوکلاو ۵۰ لیتری، بهترین قیمت را طبق بازار روز عرضه می دهد.
این مجموعه با چندین سال سابقه فروش اتوکلاو قیمت مناسب، و البته با کیفیت، توانسته است جایگاه خوبی را در میان برترین تولید کنندگان و فروشندگان کشور پیدا کند.

به جرات می توان گفت؛ بازار آنلاین یک ایده و خلاقیتی نو و ماهرانه ای بود که توانست، توجه افراد بیشماری را جلب کند و به صنعت خرید و فروش رونق ببخشد. اگر قصد خرید بهترین اتوکلاو ۵۰ لیتری را دارید، با ما تماس بگیرید.
تماس با ما