قیمت اتوکلاو 10 لیتری برای تجهیز آزمایشگاه

اتوکلاو 10 لیتری مناسب برای تجهیز آزمایشگاه ها می باشد که امکان خرید آن با قیمت ارزان وجود دارد. قیمت اتوکلاو 10 لیتری در این مرکز فروش با توجه به کیفیت بالای محصول عرضه شده کاملا مناسب است.

اتوکلاو 10 لیتری آزمایشگاهی میکروبیولوژی

اتوکلاو آزمایشگاهی میکروبیولوژی یکی از انواع دستگاه های اتوکلاو است که با کمک سیستم بخار عمل ضد عفونی و از بین بردن تمامی میکروارگانیسم ها را برعهده دارد.
دستگاه های اتوکلاو آزمایشگاهی میکروبیولوژی سایزهای مختلفی دارد که کوچکترین حجم این دستگاه 10 لیتری است.
معمولاً ظرفیت انجام کار در دستگاه 10 لیتری بسیار کم است اما کیفیت کار انجام شده بالا می باشد.
پس از قرار دادن نمونه ها برای استریل شدن باید از بسته بودن درب دستگاه اطمینان حاصل کنید سپس دستگاه روشن کرده و عملیات استریل در طی مدت زمانی که بر روی دستگاه مشخص شده صورت می پذیرد.
آبی که درون دستگاه استریل قرار دارد دستگاه را از بخار اشباع می کند که به وسیله این بخار درون دستگاه تمامی میکروبهای عفونی و غیرعفونی که برروی ابزارها وجود دارد از بین می روند.
از جمله کاربردهای خاصی که دستگاه اتوکلاو 10 لیتری آزمایشگاه میکروبیولوژی انجام می دهد عبارتند از:

  • امکان سترون کردن تمامی مایعات به صورت کامل
  • وظیفه ایمن سازی تمامی مواد آلوده به صورت ۱۰۰%
  • سترون سازی و حذف تمامی میکروارگانیسم های موجود بر روی تجهیزات و ظروف شیشه ای
  • استفاده از دستگاه های اتوکلاو در موارد درست و بجا به صورت مستقیم با مراقبت از بیمار و جلوگیری از انتشار بیماری ها در ارتباط است.
  • دستگاه های اتوکلاو توسط شرکتهای مختلفی تولید می شود که هر کدام از آپشن های خاصی در دستگاه خود استفاده می‌ کند که ممکن است وجود این آپشن ها در دستگاه ها کیفیت و کارکرد آنها را نیز بالاتر ببرد.

اما به طور کلی برخی از موارد عمومی در تمامی دستگاه های اتوکلاو 10 لیتری وجود دارد که برخی از آن ها عبارتند از:

  1. درب دستگاه اتوکلاو از جنس استیل ضد زنگ می باشد.
  2. تمامی شیرآلات و چمپر های موجود در دستگاه های اتوکلاو از جنس برنز و یا استیل ضد زنگ است.
  3. امکان تنظیم دما و زمان برای عملکردهای مختلف بر روی دستگاه های اتوکلاو وجود دارد.
  4. اغلب دستگاه های اتوکلاو توسط برق ۲۲۰ ولت کار می کند.

اتوکلاو 10 لیتری

از کجا اتوکلاو کوچک ایرانی مارک معتبر خریداری کنیم؟

با توجه به موارد استفاده فراوانی که از دستگاه اتوکلاو کوچک ایرانی می شود فروشگاه های زیادی مشغول عرضه این محصول می باشند.
اما در انتخاب فروشگاه مناسب برای خرید دستگاه اتوکلاو 10 لیتری به هیچ عنوان نباید عجله به خرج داد و باید با وسواس کامل در بین تنوع بالای مراکز فروش مناسبترین گزینه را انتخاب کرد.
انتخاب مراکز معتبر می تواند بهترین انتخاب برای خرید دستگاه اتوکلاو ایرانی مارک معتبر باشد که برخی از این مراکز عبارتند از:

  1. کارخانجات تولید دستگاه اتوکلاو به صورت مستقیم و بدون واسطه امکان عرضه این دستگاه را با کیفیتهای مختلف دارند.
  2. نمایندگی های معتبر پخش در سراسر کشور جز مراکزی است که می توان با اطمینان از آن ها مناسب ترین محصول را با کمک گرفتن از کارشناسان حاضر در این نمایندگی ها خریداری کرد.
  3. سایتهای آنلاین معتبر که توسط نمایندگی ها و یا کارخانجات تولیدی به صورت مستقیم مدیریت می‌ شود نیز جزء بهترین گزینه ها برای خرید دستگاه اتوکلاو در اقصی نقاط کشور محسوب می‌ شود.

سفارش آسان اتوکلاو آزمایشگاهی بصورت آنلاین

در صورتی که قصد خرید دستگاه اتوکلاو آزمایشگاهی را دارید باید به دنبال تهیه این محصول از مراکز معتبر باشید.
زیرا خرید دستگاه اتوکلاو به همراه استاندارهای لازم موجب استفاده از این دستگاه برای سالهای طولانی می شود.
مرکز فروش ما می تواند گزینه مناسبی در آشفته بازار خرید و فروش دستگاه اتوکلاو باشد که بهترین دستگاه های اتوکلاو با قیمت مناسب را می توانید سفارش دهید.
ما در این مرکز فروشگاهی آنلاین با ارائه تمامی مجوزهای لازم برای فروش محصولات با کیفیت بالا به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش اعتماد خریداران را به سمت خود جلب می کنیم.

انتخاب این فروشگاه آنلاین می تواند تمامی مسیرهای سفارش آسان اتوکلاو 10 لیتری را برای شما هموار کند و با کمک راهنمایی های رایگان مشاوران موجود در سایت مطابق با هزینه و نیاز به خود بهترین نوع دستگاه را انتخاب کنید.

انتخاب فروشگاه های آنلاین برای خرید دستگاه اتوکلاو 10 لیتری می تواند جز بهترین انتخاب ها قرار بگیرد.
زیرا از سراسر کشور امکان دسترسی به این مراکز به راحتی وجود دارد و پس از ثبت سفارش به آسانی محصول سفارش داده شده به محل مورد نظر ارسال می شود.

تماس با ما