قیمت اتوکلاو کلاس b فرازمهر

قیمت اتوکلاو کلاس b فرازمهر در این شرکت فروش مقرون بصرفه تر از سایر مراکز است. بهترین اتوکلاو درجه یک ایرانی را با قیمت ارزان و کارآیی عالی بدون واسطه از درب این شرکت اینترنتی خریداری کنید.

مشخصات اتوکلاو فرازمهر و کاربرد آن

اتوکلاو، یکی از تجهیزات بسیار پیشرفته ای است، که در اکثر مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد.
این دستگاه به منظور استریل کردن تجهیزات مراکز بهداشتی و درمانی طراحی می شود، که بر اساس فشار و دمای بالا، عملیات استریل را انجام می دهد.
اتوکلاوها بر اساس نوع کلاس، نوع مدل، ابعاد و حتی نوع شرکت سازنده تقسیم بندی می شوند، که هر یک از این موارد جهت استفاده برای مکان های خاصی می باشد.
بسیاری از تجهیزات پزشکی نظیر وسایل دندانپزشکی را می توان در داخل اتوکلاو قرار داد و با توجه به فشار و دمای بالا آن ها را استریل کرد.
اتوکلاو فرازمهر بهترین اتوکلاو موجود در بازار است، که توسط شرکت های ایرانی با کیفیت فوق العاده عالی به تولید می رسد.
اتوکلاو کلاس b دندانپزشکی فرامزمهر یکی از پرفروش ترین مدل های این برند است، که در مطب دندانپزشکی ها جهت استریل کردن تمامی ظروف این مراکز استفاده می شود.
برخی از ویژگی های این دستگاه عبارتند از:

  • قابلیت استفاده در مطب های پزشکی و دندانپزشکی و مجهز به پرينتر نصب شده روى دستگاه
  • دارای تنوع ظرفيت و دارای تائیدیه های کیفی لازم
  • مجهز به پمپ وکیوم 4 مرحله ای قوی و ایجاد خلاء تا -0.9 بار
  • دارای 6 سیکل کاری جهت روشن کردن سریع و مجهز به مخازن جدای آب های تمیز و استفاده شده
  • مجهز به سیستم عیب یابی اتوماتیک و دارای حالت stand by و برنامه کار در شب
  • دارای برنامه سلف تست Vacuum و خشک کن؛ همچنین مجهز به مخازن جدای آب های تمیز و استفاده شده
  • مجهز به مخازن جدای آب های تمیز و استفاده شده
  • مناسب بودن قیمت اتوکلاو کلاس b فرازمهر

قیمت اتوکلاو کلاس b فرازمهر

بهترین قیمت اتوکلاو کلاس b فرازمهر در ایران

همان گونه که اشاره شد، شرکت فرازمهر یکی از برترین تولیدکنندگان داخلی است که توانسته بهترین دستگاه استریل کننده را تولید کند.
کیفیت این دستگاه در مقایسه با تولیدات خارجی عالی است؛ اما این کیفیت یکی از فاکتورهای تعیین کننده قیمت اتوکلاو کلاس b فرازمهر نیز می باشد.
معمولا تولیدات خارجی یا اتوکلاوهای تولید شرکت های خارجی، قیمت نسبتا بالایی دارند و بسیاری از خریداران نمی توانند چنین هزینه سنگینی را متقبل شوند.
اما با پیشرفت علم خوشبختانه اتوکلاوهایی چون برند فرازمهر باکیفیت خوب به تولید رسیده اند که می توانید با قیمت مناسب آن را خریداری کنید.
این شرکت محصولات خود را توسط سایت فروش آنلاین به صورت مستقیم توزیع می کند که جهت سفارش می توانید ادامه مطالب را بخوانید.

فروش ویژه اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی

امروزه تولیدات داخلی چنان کیفیتی دارند که توانسته اند جای محصولات خارجی را بگیرند و اتوکلاوهای تولید داخل نیز جزء این موارد هستند.
پیشرفت علم و استفاده از ماشین آلات پیشرفته باعث شده تا اتوکلاوهای بی نظیری چون محصولات شرکت فرازمهر به تولید برسند.
جدا از کیفیت عالی می توان گفت که قیمت اتوکلاو کلاس b فرازمهر کاملا اقتصادی است و به صورت مستقیم توسط شرکت فروش آنلاین توزیع می شوند.
اکنون جهت اطلاع از لیست قیمت اتوکلاو کلاس b ایرانی و یا خرید اینترنتی آن می توانید با کارشناس فروش این شرکت تماس بگیرید.

تماس با ما