قیمت اتوکلاو عمودی ۷۵ لیتری استیل

قیمت اتوکلاو عمودی 75 لیتری استیل مناسب استریلیزاسیون ابزار و تجهیزات، در این مجموعه فروش، مناسب ترین و اقتصادی ترین قیمتی است که فکرش را می کنید.

اتوکلاو عمودی ۷۵ لیتری استیل و ویژگی های آن

یکی از بخش های مهم و ضروری هر مرکز درمانی، آزمایشگاه و بیمارستان بخش استریل تجهیزات است زیرا اساسی ترین مرحله در این بخش انجام می شود.
استریل و ضد عفونی لوازم پزشکی و آزمایشگاهی توسط دستگاهی به نام اوتوکلاو انجام می گردد؛ این دستگاه نخستین بار در سال ۱۸۷۹ ساخته شد.
دستگاه اتوکلاو انواع مختلفی دارد که در هر یک از این مراکز با توجه به نیاز خود و با توجه به تجهیزاتی که قرار است استریل شوند و مکان مورد نظر برای قرار دادن اوتوکلاو، از این دستگاه استفاده می شود.
اتوکلاو عمودی ۷۵ لیتری یکی از انواع مختلف اتوکلاو می باشد که اکثرا در آزمایشگاه مورد استفاده قرار می گیرد.
این دستگاه دارای ویژگی های نام برده است:

  • دارای برد دیجیتال
  • دارای گیره های محافظ درب نشکن و ضد باکتری
  • سیستم مصرف مفید انرژی با کارایی بالا
  • دارای کنترل سطح الکترونیکی آب
  • برخورداری از مهر استاندارد
  • ضرورت استفاده اتوکلاو در آزمایشگاه ها

با گسترش ویروس ها و باکتری ها استفاده از اتوکلاو در مراکز آزمایشگاهی بسیاری ضروری می باشد زیرا وسایل موجود در این بخش ارتباط مستقیم با خون و بدن انسان دارند.
در آزمایشگاه احتمال گسترش بیماری زیاد است و این مسئله برای بیماران و پزشکان بسیار نگران کننده می باشد.
اکثر بیماران هنگام مراجعه به آزمایشگاه دچار نگرانی و استرس می شود و به فکر سلامتی خود هستند و ترس از ابتلا به بیماری دارند به همین دلیل باید در این مراکز حتما از دستگاه اتوکلاو استفاده شود تا جای هیچ گونه نگرانی برای بیماران و حتی پزشکان نباشد.
برای از بین بردن باکتری ها بهترین و مطمئن ترین روش استفاده از اتوکلاو است زیرا با تبدیل آب به بخار وسایل را استریل می کند.
شایان ذکر است این دستگاه فقط وسایل قابل استریل که تحمل فشار و گرمای زیاد را دارند استریل می کند و وسایل پلاستیکی و پارچه ایی که ممکن است در حین مرحله استریل آسیب ببیند نمی توان با دستگاه اتوکلاو استریل کرد و باید از روش های دیگر برای استریل کردن این وسایل استفاده شود.

قیمت اتوکلاو عمودی

قیمت اتوکلاو عمودی استیل با کیفیت عالی

با پیشرفت علم و فناوری اکثریت مردم به دنبال آسان ترین روش برای خرید هستند تا بدون صرف وقت و هزینه های اضافه محصول خود را خریداری کنند.
خرید اینترنتی بهترین گزینه برای خرید است چون شما می توانید محصول خود را در منزل سفارش داده و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.
این نمایندگی برای فراهم آوردن آسایش مشتریان خود اقدام به فروش اینترنتی محصولات خود کرده است و با کیفیت ترین اتوکلاو عمودی استیل را ارزانتر از همه جا به فروش می رساند.
مهم ترین هدف این مرکز پخش، کسب رضایت مشتریان گرامی می باشد به همین دلیل با کیفیت ترین اتوکلاو عمودی استیل را به قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه عرضه بازار می کند.
شایان ذکر است مشاورین این نمایندگی آماده خدمت رسانی و پاسخ گویی به مشتریان عزیز می باشند.
شما می توانید در کمتر از چند دقیقه به سایت این مرکز فروش مراجعه کنید و اطلاعات مربوط به دستگاه اتوکلاو عمودی استیل را از مشاورین بپرسید و محصول خود را سفارش دهید.

به شما اطمینان داده می شود قیمت اتوکلاو عمودی با کیفیت عالی در این نمایندگی ارزان تر از نمونه های مشابه می باشد. این نمایندگی سعی دارد با کمک شما مشتریان گرامی به محصولات خود ارتقا بدهد و بهترین ها را به شما ارائه کند.

تماس با ما