قیمت اتوکلاو سال 2022 با خرید بدون واسطه

قیمت اتوکلاو سال 2022 با خرید بدون واسطه از طریق نمایندگی زنیکسو، بهترین نرخ قیمتی است که در سایر مراکز فروش اتوکلاو در کشور، ارائه می گردد. اولین نفری باشید که راز خرید اتوکلاو با قیمت جدید را می دانید.
اتوکلاوها با استفاده از بخار آب و حرارت تحت فشار آن، یکی از بهترین روش های استریلیزاسیون تمامی ابزار و تجهیزات آزمایشگاهی، بیمارستانی، کلینیک ها و غیره را رقم می زنند. اهمیت استریل ابزار و تجهیزات نام برده شده، زمانی بیش از پیش می گردد که به سبب شیوع بیماری منحوس کووید 19 یا همان کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی تضمین کننده سلامت افراد بوده است.
آیا می دانید که با توجه به شیوع ویروس کرونا، قیمت اتوکلاو سال 2022 هم می تواند با افزایش برخوردار باشد؟ حال با توجه به این شرایط، چگونه می توان بهترین قیمت اتوکلاو از بهترین برندهای موجود در بازار را خریداری کرد؟ زنیسکو پیشنهاد ویژه ای برای شما دارد، پس تا پایان همراه ما باشید.

اهمیت دستگاه اتوکلاو در دوران کرونا

قیمت اتوکلاو سال 2022

حتما می دانید که در تمامی آزمایشگاه های میکروبیولوژی، کلینیک های دندانپزشکی و به خصوص بیمارستان ها، استریل ابزار، تجهیزات، وسایل و لباس ها؛ چقدر در حفظ سلامت خود کارکنان این مراکز و به خصوص افراد مراجعه کننده به آنها، نقش فزاینده ای داشته است.
حال تصور کنید که جهان با ویروسی به نام کرونا مواجه شده که می تواند به راحتی از فردی به فردی دیگر، بدون رعایت پروتکل های بهداشتی، انتقال پیدا کند. این موضوع منجر شده تا در تمامی مراکز درمانی و بهداشتی، کلینیک های دندانپزشکی، آزمایشگاه ها و بیمارستان ها، شاهد استریل ابزار و تجهیزات مصرفی آنها باشیم.
به نظر می رسد که روش استریل با بخار آب، با توجه به آزمایشات انجام شده، یکی از بهترین روش های استریل معرفی شده است. اتوکلاو هم که با استفاده از حرارت بخار آب با فشار بالا، توانسته در مطمئن ترین حالت ممکن، تمامی ابزار و تجهیزات را مورد استریل قرار دهد.
برای این کار، اتوکلاو در مدل ها یا کلاس های مختلفی عرضه شده که هر یک می توانند قابلیت های خوبی داشته باشند:

اتوکلاو کلاس N

اتوکلاو کلاس N یکی از مدل های اتوکلاو است که عمدتا جهت استریل ابزارهای جامد بدون پوشش، کاربرد دارد. در حقیقت جهت استریل ابزارهای دارای روکش مثل پارچه یا ابزارهای حفره دار، نمی توان از این مدل استفاده نمود.

اتوکلاو کلاس S

اتوکلاو کلاس S مجهز به پمپ وکیوم و خشک کن بوده که علاوه بر استریل ابزارهای جامد بدون پوشش، می تواند ابزارهای دارای پوشش و حفره را هم مورد استریل قرار دهد.

اتوکلاو کلاس B

اتوکلاوهای کلاس B، قوی ترین پمپ وکیوم را داشته و علاوه بر پوشش تمامی ابزارهای بدون پوشش، با پوشش و حفره دار، می توانند مواد نساجی را هم استریل نمایند.

بهترین قیمت اتوکلاو سال 2022

قیمت اتوکلاو سال 2022

اگر شما هم خریدار دستگاه اتوکلاو در سال جدید هستید، حتما باید بدانید که تغییرات قیمت اتوکلاو سال 2022 به چه صورت است. البته نباید تمامی تمرکز شما هنگام خرید دستگاه اتوکلاو به قیمت این محصول باشد. متأسفانه برخی از خریداران، کیفیت را فدای قیمت می کنند که دیری نمی رسد که با یک دستگاه اتوکلاوی که از کار افتاده، مجبور به خرید مجدد این دستگاه می گردند!
بنظر شما بهترین قیمت اتوکلاو سال 2022 چه نرخ قیمتی است و به چه عواملی بستگی دارد؟
در درجه اول بهتر است بگوییم که قیمت اتوکلاو می تواند به فاکتورهایی مانند تجهیزات خود دستگاه، نوع کلاس اتوکلاو، ظرفیت دستگاه و مارک ایرانی یا خارجی بودن آن بستگی داشته باشد. جدای از این موارد، نحوه خرید اتوکلاو، یعنی خرید مستقیم یا غیر مستقیم هم از عوامل مهم تأثیرگذار در فیمت اتوکلاو می باشد.
اما بهترین قیمت اتوکلاو همان قیمتی است که متناسب با کیفیت این دستگاه ارائه شده باشد و خریداران هنگام خرید، با هیچ واسطه ای برخورد نداشته باشند.

خرید بی واسطه انواع اتوکلاو بخار

اگر نگران چگونگی خرید بی واسطه انواع اتوکلاو بخار با بهترین قیمت هستید، پیشنهاد می کنیم که خرید اینترنتی اتوکلاو از طریق مجموعه ما را برای یکبار هم که شده تجربه نمایید.

بدون شک قیمت اتوکلاو سال 2022 ارائه شده در این مجموعه؛ همان قیمت خرید بی واسطه و کاملا مقرون به صرفه برای تمامی شما خریداران گرامی خواهد بود. کافیست همین حالا در کمترین زمان ممکن؛ سفارش خرید خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری به ثبت برسانید.

تماس با ما