قیمت اتوکلاو دندانپزشکی کارکرده خارجی

قیمت اتوکلاو دندانپزشکی کاکرده خارجی در بزرگترین مرکز فروش انواع دستگاه های اتوکلاو، قیمتی کاملا اقتصادی و به صرفه برای مطب های دندانپزشکی است که نمی خواهند هزینه زیادی نمایند.

اتوکلاو دندانپزشکی دست دوم برای چه کسانی مناسب تر است؟

از آنجایی که وجود اتوکلاو در دندانپزشکی یک ضرورت اساسی بشمار می‌رود، دندانپزشکان مجبور به تهیه و استفاده از این دستگاه در دندانپزشکی هستند
اما بخاطر قیمت‌های بالای این دستگاه شاید برای بعضی از دندانپزشکان خرید یک اتوکلاو با کیفیت نو مقدور نباشد و به همین خاطر به سراغ لیست قیمت اتوکلاو دندانپزشکی کار کرده می‌روند.
وقتی بحث خرید تجهیزات دندانپزشکی به میان می‌آید، افراد زیادی تنها به خرید تجهیز نو فکر می‌کنند. بر خلاف این عده، افرادی هم هستند که بنا به دلایلی خرید تجهیزات دست دوم را ترجیح می‌دهند. هر کدام از این انتخاب‌ها ویژگی‌ها و مزیت‌های منحصر به فردی دارند.
به تصور، بسیاری از تجهیزات کارکرده عمر مفیدشان را کرده‌اند و حالا گرفتاری‌ها و مخارجشان به دوش ما می‌افتد. البته این تصور لزوماً درست نیست و تجهیزات کارکرده بسیاری هستند که به لطف نگهداری درست صاحب قبلی دستگاه، از سلامت ظاهری و فنی مطلوبی برخوردار هستند و یا به صورت حرفه‌ای و اصولی بازسازی شده‌اند و تشخیص دست دوم بودن دستگاه بسیار دشوار می‌شود. در ادامه به مرور مزیت‌های تجهیزات دست دوم می‌پردازیم:

  • ارزان‌تر هستند: تجهیزات دست دوم نسبت به نمونه صفر و نو معمولاً ارزان‌تر هستند. این ویژگی باعت می‌شود تا عده‌ای با بودجه کم‌تر به سمت خرید آن‌ها روی بیاورند.
  • هم قیمت ولی باکلاس‌‌تر: حتی اگر به دنبال تجهیز ارزان‌تر نباشیم، با همان بودجه می‌توان تجهیزات کارکرده‌ اما بعضاً لوکس‌‌تر و با امکانات بیشتر تهیه کرد.
  • انتخاب‌های بیشتر: اگر فیلتر خرید تجهیزات در هر بازه قیمتی را از نو به کارکرده تغییر دهیم، تعداد انتخاب‌هایمان بسیار بیشتر می‌شود، متثاً برای خرید اتوکلاو در بازه زیر 30 میلیون تومان فقط انتخاب ما محدود به اتوکلاوهای ایرانی و چینی هستند، ولی اگر سراغ اتوکلاو‍‌های دست دوم برویم گزینه‌های ایتالیایی هم به انتخاب‌های ما اضافه می‌شوند.
  • افت قیمت: تجهیزات کارکرده معمولاً افت قیمت اصلی خودشان را تجربه کرده‌اند ولی خریداران تجهیزات نو بعد از استفاده از دستگاه افت قیمت حدود 30% را تجربه می‌کنند.

قیمت اتوکلاو دندانپزشکی کاکرده

اتوکلاو دندانپزشکی کارکرده خارجی بخرم یا ایرانی؟

دستگاه های اتوکلاو خارجی و ایرانی هر کدام مزیت‌ها و مزایایی نسبت به یکدیگر دارند که انتخاب یکی از این دو دستگاه بستگی به فرد خریدار دارد و اینکه چه ملاک هایی را در نظر داشته است.
بی شک همه ما به این واقعیت واقف هستیم که یک سری مارکهای خارجی از کیفیت های بینظیری برخوردار هستند بطوری که حتی با کارکرد طولانی باز هم همان کیفیت و کارآیی اولیه را دارا هستند.
به همین خاطر خیلی از افراد ترجیح می‌دهند یک اتوکلاو خارجی دست دوم خرید کنند و دنبال قیمت اتوکلاو دندانپزشکی کارکرده هستند.

بهترین قیمت اتوکلاو دندانپزشکی کارکرده در ایران

اگر می‌خواهید با یک قیمت مناسب، اتوکلاو دندانپزشکی کارکرده را خرید کنید می توانید با ما در ارتباط باشید.

ما با راهنمایی‌های لازم برای خرید یک دستگاه خوب با قیمت مناسب در کنار شما هستیم. همچنین تمامی موارد موجود در فروشگاه ما علاوه بر کیفیت بالای که دارند تمامی قطعات مورد نیاز برای سرویس دهی‌های بعدی دستگاه نیز موجود می‌باشد تا شما عزیزان بعدا دچار مشگل نشوید. برای خرید دستگاه انتخابی خود از بین دستگاهای موجود در این فروشگاه فقط کافیست که تماس بگیرید.

تماس با ما