قیمت اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی ریحان طب

قیمت اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی ریحان طب با توجه به مشخصات فنی که در این دستگاه وجود دارد بسیار مناسب می باشد. از دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی ریحان طب در کلینیک ها و مطب های دندانپزشکی استفاده زیادی می شود.

تولید کننده اتوکلاو ایرانی ریحان طب

در حال حاضر آلودگی ها و میکروب های زیادی وجود دارند و به خصوص در مطب های دندانپزشکی به دلیل وجود خون و عفونت های دندانی ممکن است که این عفونت ها به دیگران انتقال پیدا کند.
اما با وجود دستگاه اتوکلاو و استریل تمامی لوازم و ابزارهای دندانپزشکی همه آلودگی ها به راحتی از بین می روند و در بین بیماران انتقال پیدا نمی ‌کنند.
دستگاه اتوکلاو یکی از تخصصی ترین ابزارهای موجود در حیطه استریل لوازم پزشکی می باشد که توسط بخار و بدون هیچ گونه ماده مضری کار استریل را به طور کامل انجام می دهد.
انواع مختلفی از دستگاه اتوکلاو در کشور وجود دارد که شرکت ایرانی ریحان طب نیز اقدام به تولید دستگاه اتوکلاو ایرانی کرده است و دستگاهی با کیفیت و استانداردهای بین المللی ارائه کرده که اکثر دندانپزشکان ترجیح می دهند تا از این محصول ساخت کشور استفاده کنند.
تولید کننده اتوکلاوهای ایرانی ریحان طب در سایه تکنولوژی و دانش فنی روز دنیا اقدام به ساخت این دستگاه کرده است و به علت سادگی و استحکامی که این دستگاه دارد همواره مورد توجه افراد زیادی می باشد.

معرفی مشخصات اتوکلاو دندانپزشکی ریحان طب

اتوکلاو دندانپزشکی ریحان طب در کلاس b تولید می شود تا بدین وسیله تمامی لوازم و تجهیزات موجود در دندانپزشکی ها را بتواند به راحتی استریل کند.
اتوکلاو کلاس b می‌ تواند تمامی ابزارهای دارای حفره را در وکیوم های مخصوص آن کاملا استریل کرده و هيچ‌ گونه میکروارگانیسمی را بر روی این ابزار زنده نمی گذارد.
اتوکلاو دندانپزشکی ریحان طب دارای مشخصات بسیار خوبی می باشد که عبارتند از:

  • جنس درب و بدنه داخلی این دستگاه از استیل ضد زنگ با ضخامت خوبی می باشد.
  • تمامی لوله ها و اتصالاتی که در این دستگاه به کار برده شده است از استیل ضد زنگ و یا برنز می باشد.
  • دارای صفحه نمایش دیجیتال می باشد که قابلیت تنظیم دما و زمان را دارد.
  • شیرهای ورودی و خروجی دستگاه کاملاً برقی و اتوماتیک می باشد.
  • قابلیت وکیوم دو مرحله ای و قابل تنظیم را دارد.
  • دارای اعلام هشدار باز بودن درب می باشد که در صورت روشن بودن دستگاه به هیچ عنوان نباید درب آن را باز کرد و اگر به طور اتفاقی و ناگهانی در باز بماند دستگاه هشدار می دهد.
  • پس از پایان کار استریل توسط نمایشگر هوشمند هشدار پایان کار را می دهد.
  • جنس بدنه بیرونی دستگاه از فایر کلاس با کیفیت بسیار بالا می باشد.

قیمت اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی

مناسب ترین قیمت اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی

با توجه به کیفیت بسیار بالایی که اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی دارد ولی به دلیل اینکه تولید داخل می باشد به طور حتم از قیمت مناسب تری برخوردار است.
شرکت های تولیدی ایرانی برای عرضه محصولات خود نمایندگی های فروش معتبری را ایجاد می کنند تا بتوانند تمامی محصولات خود را عرضه کرده و در اختیار مصرف‌ کنندگان آنها قرار دهند.

با خرید دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی به صورت مستقیم از نمایندگی های فروش آن می توانید این محصول را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش با مناسب ترین قیمت ممکن تهیه کنید.

خرید دستگاه اتوکلاو از نمایندگی آن موجب می‌شود تا این محصول را در کمترین زمان با بهترین کیفیت ممکن و همچنین مناسبترین قیمت به دست بیاورید.
به طور کلی قیمت دستگاه اتوکلاو به برخی از عوامل بستگی دارد از جمله:

  1. نحوه خرید دستگاه
  2. کیفیت دستگاه
  3. سایز دستگاه
  4. نوسانات موجود در بازار
تماس با ما